niedziela, 12 listopada 2017

Prosta dekoracja w łazience



1/2

  Lubię czasem ( a raczej często ) coś zmienić we wnętrzu, nie musi być to coś wielkiego... taka mała zmiana, aby poczuć świeżość wnętrza. Tym razem padło na kącik przy umywalce w łazience, której Wam jeszcze nie pokazywałam.

   Kiedy mamy osobno łazienkę i osobno toaletę możemy w 100% powiedzieć, że to takie nasze małe spa. Szczególnie kiedy posiadamy w nim dużo świec, kosmetyków pielęgnacyjnych, a czasem nawet świeżych kwiatów. Takie pomieszczenie, w którym zmywamy zmęczenie dnia i doznajemy pewnego rodzaju katharsis. Małe szczegóły we wnętrzu mogą nadać mu klimat, z resztą sami zobaczcie:



3/4


5/6


7/8


9/10





  Kilka naturalnych, prostych i funkcjonalnych przedmiotów tuż pod ręką. Mała półeczka, a tak cieszy. Jak widzicie nasza łazienka nie należy do tych super nowoczesnych, ani tych całych w marmurach, za to ma swój klimat, który łatwo poczuć. Więcej zdjęć dodam za kilka notek :).





   Kochani, a jak to u was wygląda? Lubicie trzymać wszystko pod ręką, czy może bardziej schowane i puste przestrzenie poziome? Dajcie znać z chęcią wpadnę na wasze blogi ! :)




18 komentarzy:

  1. Oj te mydełka w szkle przypadły mi do gustu. Super inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne inspiracje. Piękne łazienki, i Wasza też bardzo przyjemna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam na szkalnych pułkach powystawiane kosmetyki i swego czasu te szklane pojemniki mnie zainspirowały bo kiedys dostałam taki pojemnik od przyjaciółki i teraz tez w nim trzymam małe mydełka

    OdpowiedzUsuń
  4. zainspirowałaś mnie lece do łazienki:):):) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne inspiracje! Szalenie urzekły mnie małe mydełka zamknięte w szkalnych pojemnikach. Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  6. I takie łazienki to ja lubię - spójne stylistycznie, dobrze wyglądające i schludne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ u Ciebie inspirująco :)
    Te mydełka w bombonierce wyglądają genialnie.
    U mnie takie spa łazienkowe.
    http://dompodbialasowa.blogspot.com/2017/09/domowe-spa-poka-na-wanne.html
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bardzo lubię tego typu dekoracje w łazience :) Dodają uroku i są praktyczne ! Mydełka w słoju wyglądają obłędnie !
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne dekoracje muszę przyznać , a łazienka też może fajnie wyglądać , dzięki za inspiracje.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)