środa, 8 listopada 2017

Jesienny liść, jako dekoracja wnętrza.




1/2


   Jestem w szoku, nie wiem, czy zdążę jeszcze wpisać się w jesienny klimat, ponieważ widzę za oknem płatki śniegu... i nie mam zwidów, mój mąż też je widzi! Prawdopodobnie notatka więc jest dla osób, które już zdążyły nazbierać pięknym, jesiennych liści. Chciałabym wam pokazać kilka pięknym dekoracji z ich udziałem w roli głównej.

   Co roku skaczę w liściach, zbieram liście i dekoruję nimi dom, sprawia mi to niesamowitą przyjemność! Tym razem postanowiłam siebie i was zainspirować dekoracjami z liści, które nie są tak oczywiste.




3/4


5/6


7/8









   Zebrane, lekko usychające liście to oczywisty atrybut jesienni wraz z kasztanami oraz deszczową pogodą. Często słyszę, że ktoś wręcz nienawidzi jesieni, ale moim zdaniem najważniejsze jest nastawienie. Powinniśmy chociaż rz na jakiś czas znaleźć plusy każdej pory roku, czy sytuacji (np. wiatrów i deszczy). Przenieść trochę natury do domu i polubić się z nią. Popatrzeć na krople deszczu rozbijające się o podjazd, czy parapet, na spadające liście, dzieci szukających kasztanów, czy nawet wyginającej się od deszczu parasolki. Całuję was kochani serdecznie i pewnie do... zimy :)

24 komentarze:

  1. Świetne inspiracje znalazłaś.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szlenie przypadły mi do gustu Twoje propozycje! Szczególnie obraz z liści :-) Cudo. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze podobały mi się jesienne kolory i inspiracje. Tutaj pasowałaby jeszcze jarzębina :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudne inspiracje i w pełni się zgadzam ze w kazdej porze roku trzeba znaleźć plusy a jesień jest piekna ma tyle barw. najgorzej jak nie ma lisci na drzewach i jest szaro buro i brak sniegu to wtedy rozumiem mozna pomarudzic .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, bywają takie dni, jak dzisiaj :( oby ich jak najmniej! :)

      Usuń
  5. Oj tak :)
    Jestem zdecydowanie na tak z takimi dekoracjami.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Liście, zwlaszcza te jesienne, mają to do siebie, ze są niezwykle kompozycyjne, barwne i fotogeniczne ;)
    Nie dziwię się, ze znajduje się na nie tyle inspiracji. Sama mam na tapecie w telefonie moją córcię jak szaleje w liściach ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli najpiękniejszy możliwy urok jesieni! :)

      Usuń
  7. Podobają mi się takie delikatne, ale i minimalistyczne dekoracje. Nawet jeden listek na jaśniejszym tle wygląda zachwycająco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysły! Najbardziej podoba mi się dekoracja w kielichu z dyńkami! Super! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne dekoracje :) Podobają mi się światełka-listki, bo czegóż nam brakuje jesienią bardziej, jak nie światła właśnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne i naturalne dekoracje :) Liście są bardzo malownicze. U mnie w tym roku bukiet liści zdobił szklany klosz. Też lubię liśćmi ozdabiać świece. Do tego zwyczajny sznurek i jest pięknie !
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne dekoracje, aż trudno oczy oderwać:)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)