niedziela, 5 listopada 2017

Front door in autumn


1/2

   Coraz częściej spotykamy w Polsce zdobienie domów w środku jak i na zewnątrz na Halloween, ale już nie tylko. Spacerując między pobliskimi domkami zauważyłam, że jest pełno pięknych jesiennych dekoracji, zdobiących głównie drzwi wejściowe. Taki zwyczaj nie był mi znany, aż do teraz i powiem Wam, że jestem zachwycona!

   Nawiązanie do kolorów jesieni, do jej darów np. liści, czy dyni oraz wynoszenie ciepłych kocy na ławeczki przed domem. Uroczy klimat dodają także latarenki, wieńce, a także wielkie donice kwiatów. Mam wrażenie, że jesienny klimat jest w pewnym sensie nawiązaniem do wiejskiej sielanki.



3/4


5/6


7/8


9/10









  Kochani, a jak wyglądają wasze "ganki"? Przystrajacie drzwi w blokach, czy uważacie, że to nie ma sensu?

17 komentarzy:

  1. takie strojenie domów to domena amerykanów,ja uwielbiam takie dekoracje i sama stroje swoje drzwi mimo ze mieszkam w bloku, każda pora roku ma swój urok niestety nie wiedzic czemu dynia w Polsce kojarzy sie tylko z halloween. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, a powinna głównie z jesienią

      Usuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia 👍 Ja nie mogę się doczekać momentu, kiedy będę moc swój ganek tak przystrajać 🙈

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie bardzo cieszy, że coraz częściej na wejściach do domów i na oknach pojawiają się jesienno-zimowe dekoracje, które nadają jakiegoś klimatu i charakteru :) przemiłe doświadczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, chociaż pewnie nigdy nie dorównamy np. Norwegom, ale idziemy w dobrą stronę :)

      Usuń
  4. Piękne jesienne dekoracje :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały pomysł i bardzo klimatyczne fotografie - super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że mieszkam w bloku... Świetnie są takie dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można "wyżyć" się na balkonie ;D

      Usuń
  7. Pięknie udekorowane drzwi to podstawa nie tylko jesienią, ale w moim przypadku - przede wszystkim w okresie Świąt Bożego Narodzenia czy Wielkanocy :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)