wtorek, 12 września 2017

Wybieramy granatowe łoże



1/2

   Kolejne marzenie mogę przenieść na listę tych spełnionych! Wielkie granatowe łóżko z pikowanym zagłówkiem i piekielnie wygodnym materacem! Jak już nie raz podkreślałam sen w życiu spełnia bardzo ważną rolę, dlatego od naszego wysypiania się tak wiele zależy! Notatkę o materacach i śnie znajdziecie TUTAJ.

  Oczywiście po pierwsze inspiracje!

3/4


5/6



  Po drugie research! Poważny zakup wymaga poważnych przemyśleń, a w szczególności jakość musi równać się z ceną. Wiem dobrze, że zazwyczaj płaci się wygórowane stawki za "oryginalność" produktu - w dwojakim znaczeniu tego słowa, ale bywają sytuacje wyjątkowe typu "miłość od pierwszego wejrzenia" - tak do przedmiotów ona także istnieje! Przyznam się, że początkowo marzyło mi się łóżko z białej ekoskórki, ale mąż szybko mi wybił to z głowy - łatwo pęka, szybko się brudzi, szczególnie przy dzieciach ,itd...

Oto kilka moich wyborów:

Almar

Colmar

Marseille

Pinko

Rennes

Tulip



Ostatecznie padło na łóżko Pinko, a tak się prezentuje w naszej sypialni:






  Materiał łatwy w czyszczeniu, jakość zdecydowanie wysoka, a przynajmniej średniowysoka. Duża ilość listewek pozwala dobrze ułożyć się materacowi, poza tym pozwala także na nim skakać ( tak pewne będę razem z córką to robić :) ). Szerokość idealnie się wpasowała w sypialnię i mieści się na nim cała nasza trójka, a nawet czwórka, bo przecież kociak jeszcze!

Kochani, a jak wyglądają wasze sypialnie? Chętnie odwiedzę wasze notatki z showroomem :) Miłego dnia!

7 komentarzy:

  1. Świetny wybór - ja też za niedługo będę się nim musiała uporać.
    Podoba mi się granatowy kolor - choć mi akurat nie pasowałby do niczego.

    OdpowiedzUsuń
  2. no w sypialni musi być wygodne łóżko

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach! własne wygodne nowe łóżko! Piękna rzecz! A ten Pinko to całkiem zgrabny model ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jak do tej pory dostrzegałam łóżka tylko i wyłącznie w odcieniu drewna. Niemniej jednak muszę powiedzieć, że takie granatowe łoże zdecydowanie robi wrażenie, a co więcej na pewno doda sypialni fajnego charakteru:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Duże łóżko z wygodnym materacem to zdecydowanie najważniejsze miejsce w sypialni :) kolor powinien pasować do wnętrza, a granat z bielą wygląda przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wygląda :)
    Nr 1 i 4 to moje faworyty.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie. Chyba najlepiej dobrane jeśli chodzi o kolor łóżka do koloru ścian. Jaśniejsze by się zlewało.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)