poniedziałek, 8 maja 2017

Sklep online





   Kochani chciałam wam serdecznie podziękować za te wszystkie e-maile z gratulacjami oraz życzeniami. W tym poście chciałabym odpowiedzieć na najczęściej przez was zadawane mi pytania.

   Po pierwsze pytaliście się o mojego bobasa :) Urodziła się piękna i zdrowa córcia, której nadaliśmy imiona Liwia, Kornelia. Obecnie ma już 11 tyg. i strasznie szybko nam rośnie, aż boje się, że ten czas nam mija za szybko. Jest naszym oczkiem w głowie i przyznam po cichu ( żeby nie zapeszać), że jest na prawdę bardzo grzecznym dzieckiem. Dzięki niej zakochałam się w świecie maluczkich i teraz moje życie kręci się dosłownie wokół niego. Mianowicie, wiadomo oprócz zajmowania się moim słoneczkiem odkryłam w sobie nowe hobby, które pozwala mi nawet sobie dorobić kilka groszy. A konkretniej - zaczęłam szyć pluszaki, poduszki oraz ozdoby do pokoików dziecięcych. Staram się, aby ceny nie były duże, gdyż teraz już dobrze wiem jak drogie są rzeczy szczególnie dla tych najmniejszych.

Możecie w moim sklepiku znaleźć m.in:






Mój sklep znajdziecie na blogu po prawej stronie tuż nad moim zdjęciem lub po prostu TUTAJ - SKLEP PASTELOWY DOMEK

Zapraszam kochani także po aktualności na nasz Instagram !



9 komentarzy:

  1. Piękności w tym Twoim sklepiku:) Jednak naj.... najpiękniejsza to ta mała gwiazda:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ;) Gratuluję sklepiku. Jak będę mieć tylko okazje to chętnie coś u Ciebie zamówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe są te pluszaki. Kto wie, może kryje się w Tobie jeszcze jakiś talent?

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne pluszaczki tworzysz!!! A córcia cudowna!!! Podziwiam każde jej zdjęcie na IG:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję pięknej córci :) Cudowne zdjęcia nam pokazałaś ! Oczywiście również gratuluję otwarcia sklepiku :)
    Pozdrawiamc ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Liwia jest bardzo urocza. Pamiętam jak rok temu córeczka mi tak szybko rosła. Łezka się w oku kręciła, że ona się tak szybko zmienia. Dziś ma już 16 miesięcy, nieco zmiany zwolniły, ale nagle jest szok, tak jak dzisiaj "to ona już umie dosięgnąć do tego stolika?!" :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję córeczki i nowej pasji! Piękne maskotki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna kruszynka! Faktycznie, czas leci za szybko! Moja córcia ma już prawie półtora roku i nie wiem, kiedy to zleciało ;)
    Zapraszam Cię do siebie, ponieważ wprowadziliśmy się już do nowego domku, a w nowym wpisie - pokój córki :)
    Pozdrawiam, Aga

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)