środa, 24 maja 2017

Nowości w znanych sklepach wnętrzarskich!



 Ach wreszcie nadeszły piękne wiosenne...? letnie dni :) . Miejsc na spacery z córcią mam pełno, więc korzystamy, póki pogoda dopisuje. Ale kłamać nie będę, czasami te spacery kończą się zakupami, a jak na maniaczkę wnętrzarstwa przystało zazwyczaj są to tego typu sklepy. Postanowiłam więc zrobić research tego co nam proponują popularne - stacjonarne - sklepy wnętrzarskie na najbliższe lato.

 Zaczęłam od mojego ukochanego sklepu jakim jest Zara Home. Na stronie sklepu możecie zauważyć dwie nowe podstrony - Plaża oraz Picnic. Piękne ręczniki i kolorowe talerze przyciągają wzrok. Pozostałe dodatki również wywołują pełno wspomnień i pozwalają się rozmarzyć za piękną pogodą i tak wielobarwnym piknikiem....


Kolejnym sklepem o jakim wspomnę jest H&M Home. Nie4stety w moim mieście tego sklepu stacjonarnie nie ma, na szczęście jest możliwość zakupów online! Tutaj także mamy zakładkę - nowości do domu. Pierwsze co się rzuca w oczy to palmy, plaża i dużo zieleni oraz błękitów. Znalazły się tutaj nawet jutowe dodatki. Zresztą sami zobaczcie:


Home&You - to jeden z pierwszych sklepów, dzięki którym właśnie pokochałam wnętrzarstwo. Pełno kolorów, niskie ceny i oczywiście na wejściu to co kocham najbardziej... - mnóstwo świec! Tutaj także widzimy nawiązanie do plaży i flamingów, utworzono nawet nową zakładkę - Bali. Poza dodatkami do wnętrz znajdziecie również modne bidony na zdrowe napoje ( osobiście bardzo polecam na te upały lekkie smoothie oraz wodę z melisą i pomarańczą).



  Zdecydowanym hitem - Kik-u tego lata są różowe flamingi w otoczeniu żółtych ananasów oraz wielu innych, soczystych owoców! Mnie osobiście cała kolekcja kojarzy się z "różowymi latami 70-tymi". Poprzednia kolekcja ( która nadal jest w sklepach) była w klimacie marynistycznym i ta zdecydowanie bardziej przypadła mi do gustu!

   Ostatnio także bardzo lubię odwiedzać English home, Pepco oraz Castoramę, coraz więcej można tam znaleźć designerskich dodatków. A jakie są wasze ulubione sklepy wnętrzarskie, stacjonarne, a może wolicie kupować online?

12 komentarzy:

  1. Ostatnio kupiłam te szklane kubeczki ze słomką :) Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna mam ochotę na kosz piknikowy i takie słoiczki ze słomką. W Kiku kolorowo, muszę się tam wybrać:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja jestem odwieczną fanką dodatków do domu z H&M home, uwielbiam! w tym roku hit u mnie to arbuzy, ale jako element przewodni dla córki - kupiłam jej wlasnie w H&M Home taki ręcznik, strój kąpielowy....istny szał arbuzowy! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 39,99 za wielki słój z kranikiem! Marzenie :) u nas w krakowie niestety nie ma kicka, najbliższy jest bodajże w katowicach, albo gdzieś na śląsku, a szkoda bo promocji mają sporo :( Zostaje tylko pepco, ale tam jakość jest mocno dyskusyjna.. w necie natomiast taki słój na który już dość długo poluję to koszt okolo 80-100 zł.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie są Pepco i Kik, więc te najczęściej odwiedzam :)
    Moja szwagierka ostatnio zakupiła tego czaderskiego różowego flaminga swiecącego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałem o tych nowościach :o Dobrze, że tutaj zajrzałem! Pozdrawiam, Rafał.

      Usuń
  6. Moim ulubionym jest H&M home. Przynajmniej raz w tygodniu tam jestem i sprawdzam, czy coś nie wpadnie mi oko.
    Tak na marginesie to w internetowej wersji sklepu często są jakieś wyprzedaże i promocje, więc można nieźle się obłowić. Gdyby ktoś chciał to publikuję info o takich akcjach u siebie, więc też zapraszam rabatdladomu.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. w netto czy biedronce tez mozna wyszukac fajne gadzet do domu

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj chyba muszę wybrać się do KIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię Home and You i Pepco :) czasem rozglądam się po biedronce, można czasem wypatrzeć tam coś zaskakująco ładnego ;) natomiast o Kik pierwsze słyszę. co do flamingów, faktycznie, rozgościły się tego lata :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem częstą bywalczynią Kika. Można czasem natrafić na coś fajnego. Uściski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)