środa, 26 kwietnia 2017

Powracam do was w pełni zorganizowana!



   Witajcie kochani, tak się cieszę, że mogę do was wrócić po długiej przerwie. Nasza córeczka ma już dwa miesiące i jest na tyle grzeczna, że spokojnie mogę znaleźć czas i dla was ;)!. A skoro wracam do życia pełną parą jak i organizacji czasu zacznę od idealnego plannera.
  Swój czas muszę podzielić na dzidziusia, męża, obowiązki domowe, bloga i sklep ( ale o tym więcej w kolejnym poście). Teraz mam tak dużo na głowie, że najbezpieczniej jest kiedy po prostu wszystko sobie zapisuję. Długo szukałam tego idealnego plannera i przyznam szczerze, że nie znalazłam!.... ale...

... ale udało mi się stworzyć go po swojemu! Mianowicie połączyłam Miss planner z Bullet Journal ( do którego zainspirowała mnie bardzo Kasmatka - pozdrawiam serdecznie! ;) ). Bullet Journal to nic innego jak planner idealny, idealny dla każdego z nas, bo tworzymy go sami. Może przybierać wygląd, kształty i działy jakie tylko sobie wymarzymy. Jego prostota polega na tym, że wystarczy nam kartka i długopis... no i trochę wyobraźni. Każdy dzień, miesiąc, rok, lista.... może wyglądać zupełnie inaczej, ale można także zrobić jeden rodzaj strony i po prostu ją skserować! Serdecznie polecam do zaglądnięcia na Pinterest.com , gdzie znajdziecie mnóstwo niesamowitych inspiracji po wpisaniu hasła : Bullet Journal ( i nie tylko).

   Planner prawie idealny! Czemu prawie? Bo większość inspiracji odsyła to zwykłego zeszytu / notesu, ale co kiedy lubisz coś ciągle zmieniać i nie mieć żadnych ograniczeń? Tu z pomocą przyszedł mi właśnie planner od Miss Planner. Jest wykonany z eko skórki, dostępny w dwóch wymiarach i wielu kolorach, a co najważniejsze to segregator ( więc każda kartka może się znaleźć w różnym miejscu, ponad to można je wyjmować i dodawać nowe bez żadnych ograniczeń!).

  Osobiście wybrałam wersję mini, tak aby bez problemu zmieścił mi się do torebki ( a właściwie torby do wózka córci). Przemówiła do mnie miętowa skórka oraz wkład roczny. Dodatkowo wykupiłam kilka wkładów pustych oraz w kropki, aby ułatwiły mi pracę z Bullet Journal-em. Pracujemy ze sobą już tydzień, ale na chwilę obecną jestem strasznie zadowolona, ponadto zaczęłam robić listy, które jak się okazało niesamowicie mnie odprężają... zarówno rysowanie jak i samo poczucie uporządkowania w życiu nawet takich szczegółów.

A oto kilka moich zdjęć:









20 komentarzy:

  1. Planner dobra rzecz,potrafi ułatwić mniejsze i większe zorganizowanie. Ładny kolorek ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam coś całkiem podobnego, co stworzyłam sama. Sprawdza się super, ale odkąd córeczka umie sięgnąć do blatu, otworzyć szafkę, torebkę itd, kiepsko organizer zaczął wyglądać... Super, że wróciłam czekam na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi, coś w tym jest, u mnie jeszcze do tego min. pół roku :)

      Usuń
  3. Uwielbiam wszelkie organizery i kalendarze ! A Twój bardzo mi się podoba !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że wróciłaś:) Śliczny jest ten planner! Super kolorek i fajny w środku:) No i teraz bardzo Ci się przyda:) :) :) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To już 2 miesiące Kruszyna jest na swiecie?! Jak ma na imię, jesli wolno mi spytac>?
    Ja wszystko notuje w kalendarzu i wiecznie jest pobazgrany ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kolorystyka plannera:) Powodzenia w każdej przestrzeni życia:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo miłe i wzajemnie ;)!

      Usuń
  7. Śliczny kolorek tego plannera, taki jak lubię. Pozdrawiam cieplutko i mile spędzonej majówki życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za miłe słowa 😃 Cieszę się bardzo I dziękuje za wiesz za co hihi ☺️ Buziaki ogromne!

    OdpowiedzUsuń
  9. I ja mam ochotę na taki gadżet.
    Ostatnio jestem taka rozkojarzona że jak sobie czegoś nie zapiszę to zapomnę na bank...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och znam to uczucie ;) szczególnie teraz, kiedy tyle na głowie ;) polecam taki organizer ;)

      Usuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)