wtorek, 10 stycznia 2017

Nowy program telewizyjny- HGTV



   Skoro tu jesteś mój drogi czytelniku to zapewne także interesujesz się dekorowaniem wnętrz. A może tak jak ja jesteś wielkim fanem programu DOMO+ ? Jeśli dwa razy odpowiedziałeś tak mam dla ciebie świetną wiadomość!

  Dwa dni temu tj. 07.01.2017r. ruszył nowy program telewizyjny HGTV - Home & Garden TV.  Całokształtem przypomina nom już dobrze znany program Domo+, powtarzają się także niektóre twarze tj. np. Doroty Szelągowskiej, ale możemy poznać również wiele nowych osób i programów zarówno polskich jak i zagranicznych.


Stronę główną programu znajdziecie TUTAJ.

Użytkownicy UPC mogą znaleźć go na dekoderze pod nr 25.
Jeśli w twoim pakiecie go nie ma, spokojnie, możesz oglądać je także TUTAJ.







  Osobiście polecam "Domowe rewolucje" oraz "Siostry w akcji", za to nie przypadły mi do gustu "Domy z potencjałem". A czy wy macie już swoje ulubione programy? :)

16 komentarzy:

  1. Tak znam HGTV, już się cieszę. Bardzo lubię naszą Dorotę i jej wszystkie programy,a program Domy z potencjałem też przypadł mi do gustu(trochę wkurzający ten gość, co remontuje, ale za to żonka pięknie projektuje i dekoruje. Przypadł mi też do gustu program Rzeczy do nowa. Iwona J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dokładnie mnie również o męża chodziło ^^

      Usuń
  2. Jestem wielką fanką Domo+, więc bardzo się cieszę na ten nowy program, zapowiada się ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie widziałam, ale z chęcią obejrzę :) uwielbiam Domo

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie programy,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam dziś. Ucieszyłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie widziałam, ale uwielbiam takie programy:) Muszę koniecznie obejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam cyfrowy polsat. da się to tam oglądać? nawet nie orientuję się jakie kanały mam, bo tak rzadko tv oglądam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on jest zamiast tvn meteo active, więc wystarczy sprawdzic w rozpisce, czy któryś z nich jest :)

      Usuń
    2. już już zczaiłam! na 105 jest :D oglądałam dziś i wczoraj - zacnie jest :D Chipa i Joe akurat trafiłam i naszą polską Dorotkę, którą pasjami uwielbiam.

      Usuń
  8. Uwielbiam te programy zawsze w wolnym dniu nadrabiam ich oglądanie on line! :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)