czwartek, 19 stycznia 2017

Małe zmiany w salonie !



   Tym razem chcę wam pokazać nasz salon bo i on przeszedł pewne zmiany :). Kolorystyka moja ukochana się nie zmieniła, za to kilka mebli i dodatków. Wielka "walka" z mężem o wybór stołu na szczęście skończyła się rozejmem i bardzo dobrym rozwiązaniem, za to oświetlenie wręcz samo na nas wpadło :).

  Zawsze marzyłam o takim salonie, gdzie przestawię 2-3 rzeczy i będzie posprzątane ;) tak właśnie taki jest, tu nigdy nie mam co sprzątać mimo, że właśnie w nim najwięcej czasu spędzamy! Ponadto nie zdawałam sobie sprawy, że to w ogóle możliwe, ale tak bardzo dobrze się w nim czuję, że nic nie chcę zmieniać ( a przecież ja zawsze coś chcę zmieniać hihi)! Zrobiłam tu tyle kącików, że każdy z nas ma miejsce dla siebie, właśnie dokańczam kosz na zabawki dla naszej córeczki, obym zdążyła przed porodem ^^.











A dla zainteresowanych pewnymi elementami, oto gdzie możecie je znaleźć:
stolik mały - Kik
stolik kawowy - BlackRedWhite
meblościanka - BlackRedWhite
obrazy - praca własna
pufa - praca własna
lampa stojąca - BlackRedWhite
lampa wisząca - Nowodvorski
poduchy puszyste - Home&You
poduchy NATURE - Wajnert Meble
podkładki pod kubek - Kik
dekoracja stołu - Jysk oraz praca własna
stojak na wina - DUKA

17 komentarzy:

  1. Ładnie! I najważniejsze,że tak urządziliście salon,że dobrze się w nim czujesz. Mało sprzątania? To coś dla mnie. Bardzo przypadła mi do gustu lampa, stabilna i efektowna. Zaraz na nią zwróciłam uwagę. Pozdrawiam serdecznie, wszystkiego dobrego,aby te ostatnie tygodnie przed porodem przebiegały spokojnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie i super zimowa poduszka z rudzikiem:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie interesuje gitara i piec! czy to jakiś Gibsonik może???? no i mam nadzieję, że nie stoi koło grzejnika! toż to grzech i zbrodnia! o_O
    tak w ogóle kto gra?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super lampy! I wisząca i stojąca ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie, aż bije ciepło domowe z Waszego salonu. Lampa stojąca- cudo <3 no i jest miejsce na masę książek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj przydałyby mi się takie półeczki! Piękny salon. A na ścianie widzę najmodniejszy kolor 2017:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny i świetnie zagospodarowany salon:) Cudna lampa stojąca! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ani sie obejrzysz, jak coreczka bedzie wszystko sciagac z najnizszych połek ;) A najbardziej zachycac sie bedzie sprzętem elektronicznym , pilotami itp. ;)))
    A tak poza tym, bardzo ladny salon :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny salon. Lampa tutaj bardzo przyciąga moją uwagę :) Ksiązki także i inne dodatki m.in. szachy :) Wszystko ma swoje miejsce, więc i wiadomo gdzie odkładać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Planuję dwie takie lampy wiszące kupić,tylko czarne.Pięknie Kochana,pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Książki ułożone kolorami - wiesz co mnie jara! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie, kolorowo i optymistycznie.
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lampa stojąca BlackRedWhite - świetna! Całe wnętrze bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna jest ta wisząca lampa :) Musi dawać bardzo fajny efekt po zapaleniu jej wieczorem :D Świetna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Może zmiany niewielkie, ale bardzo udane, a ja jestem zachwycona stojącą lampą. Na pewno zagości w moim salonie.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)