poniedziałek, 5 grudnia 2016

Święteczny czas coraz bliżej!


    Ale zleciało :) jutro Mikołaj, a za trochę ponad dwa tygodnie święta.  Jest to idealny czas, aby powoli zacząć myśleć o porządkach, prezentach i organizacji świąt.

   Aby pomóc wam i sobie w organizacji najbliższego miesiąca przygotowałam krótki planner. Znajdziecie w nim kartkę z kalendarza ( u nas wisi w biurze i każdy z niego korzysta ;) ), listę prezentów (może się przydać na już, ale i na święta Bożego Narodzenia, czy nawet Sylwestra), listę przedmiotów do kupienia jeszcze przed świątecznym okresem ( np. dekoracje, czy zwykła lista zakupów), Lista potraw ( kiedy przygotowujemy Wigilię w naszych domach zawsze jest coś do zrobienia, a potrawy się mnożą, warto w tym roku je zaplanować tak aby o niczym nie zapomnieć), Lista życzeń ( przecież każdy jakieś ma :)!, a może będą podpowiedzią dla bliskich), Notes ( na całą masę niezmieszczonych myśli ).

Pod spodem znajdziecie mini wersję plannera. Osoby zainteresowane pełną wersją* proszę o pozostawienie w komentarzu swoich e-maili lub kontakt przez mój: nikolakitlinska@interia.pl






   A osobom, które jeszcze nie wzięły udziału przypominam o konkursie, który znajdziecie TUTAJ.








* Kontaktując się w sprawie pełnej wersji plannera świątecznego, zgadzasz się na e-maile zwrotne z informacją o nowych notkach na blogu pastelhome.blogspot.com oraz nowych przedmiotach w naszym sklepie.

28 komentarzy:

  1. wygląda naprawdę super :) aj święta faktycznie szybko się zbliżają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Planery ułatwiają organizację i o niczym się nie zapomni :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na te święta prezenty dla wszystkich mam już niemal wszystkie gotowe. Obyło się bez planera, choć uważam, że jest to ważna i potrzebna rzecz, by kupować rzeczy z głową i przemyślane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, mniej szans, że nas na zakupach poniesie ;)

      Usuń
  4. W tym roku święta zbliżają się wyjątkowo szybko, a ja wciąż nie zaczęłam przygotowań. Przydatne są takie listy i plannery:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta już za moment miejmy nadzieje, że będą białe bo narazie to ze śniegiem licho. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj i było biało, nawet nam się to przedłużyło ;)

      Usuń
  6. Czas bardzo szybko leci.Jeszcze teraz u nas śniegu dużo,to już bardziej zbliża do Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  7. no u mnie też już przygotowania się powoli zaczynają, szczególnie jeśli chodzi o sprzątanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. je czasami warto zacząć o wiele wcześniej ;)

      Usuń
  8. Planer na pewno się przyda. Mój notes pęka w szwach od tych zapisów więc myślę, że połowy rzeczy już tam nie doczytam:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja trafiłam już po Mikołaju... heh ;)
    na święta już wszystko ustalone, na szczęście :)
    a jak się czujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję dobrze, coraz bliżej do terminu :)

      Usuń
  10. Witam,

    nie mam jeszcze planera na bieżący miesiąc, wszystko spoczywa na głowie..
    chętnie i zgłaszam się po większy planer:

    Małgosia
    E-mail: long_lashes123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny. Ale ja już o prezentach zaczęłam myśleć w listopadzie - dzięki temu mam już ponad połowę rzeczy zrobionych i kupionych :) Głównie tych z internetu, którym trzeba dać czas na dotarcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, chociaz w tym roku poczta polska się postarała :)

      Usuń
  12. Bardzo dobry, praktyczny pomysł. Planery znacznie ułatwiają organizację.

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę się pospieszyć z moimi prezentami :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)