piątek, 9 grudnia 2016

Gift Cards - etykiety do pobrania





    A teraz przyznawać się :) Ile z was nie lubi pakowania prezentów? A ile z was co roku nie ma pomysłu jak je spakować i oddaje do pakowania lub kupuje gotowe pudelka, czy torby na prezenty? Mam dla was kilka inspiracji, które w tym roku mogą wam wiele ułatwić :)!


   Oto kilka z nich:








Źródła: 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10


   A teraz szablon do wycięcia na idealną kokardkę ( nawet jeśli nie uda nam się idealnie skleić, zawsze można ją doczepić w to miejsce :) ):





I jeszcze jedna niespodzianka! :)
Przygotowałam dla was z własną grafiką karty świąteczne doczepiane do prezentów.
Jeśli wyświetlają wam się w niskiej lub średniej jakości podajcie swoje e-maile lub skontaktujcie się ze mną, a doślę e-mailowo oryginalną wersję :):






 A osobom, które jeszcze nie wzięły udziału przypominam o konkursie, który znajdziecie TUTAJ.






20 komentarzy:

  1. Jak te prezent sa pięknie zapakowane! Śliczne!
    pozdrawiam przedświątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam pięknie zapakowane prezenty. Gałązki na tle prostego papieru to moim faworyci:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam problemu z pakowaniem bo - pakować uwielbiam! :D Poza własnymi pomysłami, głównie z wykorzystaniem szarego papieru, staram się korzystać z internetowych inspiracji na pakowanie, tagi świąteczne itp różności...

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Święta,jeszcze bardziej pakowanie prezentow.Świetna grafika,pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie to wygląda :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Och uwielbiam tak zapakowane prezenty !
    Ale nie umiem tak pakować - mój ukochany zawsze pakuje prezenty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę, mój raz mi pomagał to musieliśmy po nowy papier lecieć hihi^^

      Usuń
  7. Uwielbiam pakować prezenty.Skorzystam z tych propozycji.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze brakuje mi czasu i pakuję w ostatniej chwili, a tak to lubię:) Etykietki świetne, skorzystam:) Cudne inspiracje pokazałaś!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za wstawienie szablonów bardzo się one przydały

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)