wtorek, 29 listopada 2016

Konkurs z firmą Wajnert Meble



   Witajcie moi kochani czytelnicy! :) Tym razem mam dla was świetną niespodziankę. Wraz z firmą Wajnert Meble mamy dla was konkurs z wyjątkową nagrodą.





   Firma Wajnert Meble jest polskim producentem, który dostarcza rozwiązania wzornicze i funkcjonalne od ponad 30 lat. Wszystkie meble są projektowane i produkowane w Polsce, a wiosną pojawiła się na rynku nowa kolekcja mebli wypoczynkowych. Klient ma do dyspozycji szeroką gamę mebli, ale także dodatków jakimi są np. poduszki. Produkty są ogólnodostępne w całej Polsce. Świetnym rozwiązaniem jest aplikacja, dzięki której możecie sami zaprojektować własną wymarzoną szafę. Znajdziecie ją TUTAJ . Polecam także materiały dodatkowe, które są świetnym źródłem inspiracji nie tylko dla projektantów wnętrz, ale także amatorów.






Zasady konkursu:
1. W konkursie może wziąć udział każda osoba bez względu na fakt posiadania bloga, czy konta na Facebooku.
2. Konkurs trwa od 29.11.2016  do 06.12.2016 .
3. O zgłoszeniu do konkursu należy poinformować w komentarzu pod obecną notatką oraz odpowiedzieć na pytanie konkursowe tj. Która kolekcja firmy Wajnert Meble podoba Ci się najbardziej oraz dlaczego. ( Wszystkie kolekcje znajdziecie TUTAJ ) oraz dodanie bloga do obserwowanych.
4. Będzie mile widziane jeśli te osoby także polubią konto firmy Wajnert Meble oraz Pastelowego domku na Facebooku oraz Instagramie.



Nagrodą w konkursie jest pufa Barcelona, kostka o wymiarach: 45x 45cm.



  A na zakończenie, dla osób, które są zainteresowane kupnem odsyłam do nowej promocji " Wszystko w komplecie... i bez plam", która trwa do 31 grudnia 2016r.







Komfortowy dom w najlepszym stylu – moc nowości od WAJNERT MEBLE

Dobry design, komfort, funkcjonalność – to bardzo pojemne pojęcia, a każdy z nas ma ich własną, indywidualną definicję. Zwłaszcza, gdy chodzi o wyposażenie własnego mieszkania czy domu. Podczas wyboru produktów codziennego użytku kierujemy się zróżnicowanymi kryteriami. Cenimy sobie mnogość wyboru, ale jednocześnie szukamy rozwiązań, na które mamy już wstępny pomysł. Liczy się jakość, ale najważniejsza jest optymalna wartość – czyli właściwa relacja jakości do ceny. Coraz częściej znaczenie ma miejsce produkcji i dobór materiałów, ponieważ cenimy odpowiedzialność i zwracamy uwagę na wartości producenta. Ważna jest również świadomość, że mebel został dobrze przemyślany i zaprojektowany z myślą o komforcie codziennego użytkowania. Wreszcie, wyposażenie domu musi nam się podobać. I to bardzo. W końcu otacza wszystko to, co kochamy najbardziej. Te wszystkie kryteria to tylko wstęp do założeń, które dały początek pracy nad nowymi kolekcjami mebli wypoczynkowych i systemowych WAJNERT MEBLE. 


Więcej znajdziecie w Katalogu firmy Wajnert Meble

27 komentarzy:

  1. Mam wypoczynkowe sofy z Firmy Wajnert także z funkcja spania.Model ma juz kilka ładnych lat! Mimo "przepływu" gości i całej naszej Rodziny - sofy stoja w kuchni-pokoju - wygląd po tylu latach rewelacja.Polecam gorąco meble tej Firmy.Zgłaszam swój akces w zabawie - Krystyna
    pimpus56@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę o odpowiedź na pytanie konkursowe :)

      Usuń
    2. moje sofy to "Eureka" a dzis wybrałabym zdecydowanie "Oland" i to w błękicie - piękne, lekkie, ponadczasowe

      Usuń
  2. Taka pufa bardzo mi się przyda :) Dziękuję za info :) Oczywiście się zgłaszam! inerr@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę o odpowiedź na pytanie konkursowe :)

      Usuń
  3. Oczywiście zgłaszam się...a co do kolekcji to ....Barcelona!!!! :-) Totalnie w moim klimacie i na dodatek wspaniale mi się kojarzy....a jak? :-) z cudownymi wakacjami właśnie w Barcelonie!!!! :-) Ta szara bardzo by się wpasowała w moje domowe otoczenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej mi się podoba kolekcja Barcelona ponieważ jest to mebel modułowy można stworzyć samemu wygląd swojej sofy lub narożnik. Stoi na wysokich nóżkach które można sobie wybrać drewniane lub chrom. System Barcelona ma bardzo fajne rozwiązanie oparcia które można sobie regulować głębokość lub wysokość wypoczynku. Jest rozkładana i posiada pojemnik. :)
    dorota.szylko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne mebelki:-) Niestety nie mogę wziąć udziału w konkursie bo fb mam trochę skomplikowaną sprawę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja BRAVO to kwintesencja piękna, esencja elegancji i ewidentny synonim wygody. Pikowania na poduchach od oparcia dodają chatakteru i pięknie komponują się gładkimi elementami. Całość tworzy cudowne wydanie komfortu. Śmiało stwierdzić mogę iż ta kolekcja zasługuje na miano królewskiej, a każdy mebel pochodzący z niej stać się może sercem domu.

    Obserwuję jako: a.e.krzyczkowskie@gmail.com
    mail: ankakrz@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja Oland - wyjątkowa i niebanalna. W pełni funkcjonalna i idealna dla pomieszczeń o niedużej powierzchi. Meble prezentują sie niezwykle w tkaninach o intensywnych jak i pastelowych barwach. Na tle innych kolekcji kolekcja Oland zdecydowanie się wyroznia. gosiabujak22@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście,że się zgłaszam,piękna nagroda:)) Idealnie pasowała by mi do korytarza:))Podoba mi się kolekcja LIFE,choć BARCELONA też super:)Pozdrawiam w ten zimowy poranek,Edyta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podoba mi się dlatego,że idealnie pasuje do mojego stylu:))

      Usuń
  9. Super nagroda!:) Zgłaszam się do zabawy:) A najbardziej podoba mi się kolekcja Kelly, za prosty, ponadczasowy kształt, mój ulubiony rodzaj zagłówków i to, że w kolekcji jest również fotel. Myślę, że Kelly pasuje do wielu stylów i aranżacji, a ja lubię zmiany:):) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Najlepsza jest kolekcja Barcelona...od pierwszej chwili kiedy zobaczyłam narożnik wiedziałam , że muszę go mieć. Zakupiłam i była to najlepsza decyzja...super wygodny, funkcja spania, pojemnik na pościel, regulowane oparcia ( szczególnie przydatne podczas wizyt ..małym osobą przysuwam podparcie bliżej, większym oddalam ) zagłówki regulowane. Piękny kształt i jest ponadczasowy...idealny do każdego wnętrza..polecam i pozdrawiam Magda madziorsen@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ,że są organizowane takie konkursy :) Bardzo dobrze znam jakość firmy Wajnert, ponieważ wszyscy członkowie mojej rodziny pracują w tej firmie. Wiem stąd jak bardzo przykłada się uwagę szczegółom i jakości produktów w tej fabryce . Znakomite projekty i bogaty wybór w porównaniu np. do sąsiedniej fabryki Bodzio . Jakość i bogactwo wyboru są bez porównania . Tutaj rzadzi tylko WAJNERT ! Z dostepnych kolekcji , cięzko zdecydować która mi sie najbardziej podoba , ponieważ każda ma w sobie coś urzekającego . Jednak jeżeli miałbym sie w tej chwili na któraś zdecydować to chyba byłoby to CAPITOL . Nowoczesny z funkcja audio coś wspaniałego ! Email : Rado975@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Najlepsza moim zdaniem jest kolekcja OLAND. Prosta, fajna, funkcjonalna i ładna. Wysokie estetyczne nóżki ułatwią sprzątanie, uniwersalne kolory obicia. Podoba mi sie wszystko. Zgłaszam swój udział i pozdrawiam. Paulina. pinowate@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Choć wybrać najlepszą dla mnie kolekcję było trudno to ostatecznie: najbardziej podoba mi się kolekcja Oland. Uwielbiam pikowania! Strasznie mi się podobają, dodają wnętrzu elegancji, ale i takiej przytulności, wizualnej miękkości. Dodatkowo te nóżki - są świetne! Dlatego, że sugerują meble sprzed pół wieku, a zarazem cała kolekcja jest bardzo nowoczesna. Pozdrawiam. (polubiłam na fb z prywatnego konta Patrycja Ka)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć, pragnę wziąć udział w konkursie :) Poszukując sofy do mojego salonu trafiłam na tę firmę i na konkurs :) Spróbuję szczęścia:)
    Moim faworytem jest seria Oland. Spełnia moje standardy co do wymiarów. Mam bardzo mały salon i szukam czegoś wyjątkowego i o odpowiednim wymiarze. Kolor niebieski mi się marzy. Dlaczego ta seria ? W moim rodzinnym domu sofa była bardzo podobna, na nóżkach, podobna. Takie wspomnienie dzieciństwa i tego wzornictwa. Piękna jest ta seria.
    Pufa natomiast przyda mi się jako pomocnik gdy przyjdą goście :)
    Pozdrawiam. iszart@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Najbardziej mi się PODOBA kolekcja ASPEN bo jest niesamowita,
    nutką fantazji, elegancji i praktycznych rozwiązań spowita.
    Ciekawa, kunsztowna, stylowa, która mi się podoba frywolnie,
    z jej użyciem umeblowanie w domu byłoby proste i dowolne !
    Spełnia ona moje oczekiwania, i wyobrażenia o meblach idealnych,
    interesujących, komfortowych, prostych, rodzinnych i niebanalnych!
    Wow ! Super jest., edka767@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Projektanci firmy Wajnert to wielcy matematycy, którzy używając geometrycznej estetyki tworzą dzieła wysmakowane, fantazyjne i klasyczne, eklektyczne w formie i wyraziste, urzekające prostotą i ponadczasowością pragmatyką..nie jednego Ludwika XVI współczesnego, jak i króla samego, urzekłyby kolekcje firmy Wajnert...
    Kolekcja, która szczególnie mnie urzekła to oferta kolekcji "Life", bo skupia w sobie wszystkie te elementy i reprezentuje wartości, które każde z nas poszukuje w życiu: piękno,styl, oryginalność, bezpieczeństwo, przestrzeń, wygoda, przytulność, ciepło rodzinne, zaufanie.

    Nietuzinkowa, niebanalna, prostota: cytując Bruce Lee" Simplicity is they key to brilliance".

    Pozdrawiam Mikołajkowo
    Małgosia
    FB- Noway Noway Norway
    E-mail: long_lashes123@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię ta firmę - podobają mi się jej meble - ale na taką pufę nie mam miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. kiedy możemy spodziewać się wyników?:)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)