poniedziałek, 17 października 2016

Pierwsze kroki z aranżacją pokoiku dla naszej córeczki





  Powiem wam, że tego pomieszczenia oj już długo nie mogłam się doczekać! ;) Tutaj każdy przedmiot był kupowany / wykonywany i układany z wielką pasją i emocjami. Do porodu jeszcze trzy miesiące co prawda, ale pokoik jeszcze należy dopieścić.
   Postawiliśmy na miętę i biel z dodatkami różu i błękitu. Starałam się, aby pokój był delikatny, lekko dziewczęcy, ale nie za słodki. Zresztą zobaczcie sami :):

















Co jeszcze zmieni się w pokoiku?
Na pewno przeniesiemy kołyskę do sypialni, a w jej miejsce wstawimy białe łóżeczko nad którym zawisną 4 białe, kwadratowe ramki 30x 30cm. Zagospodarujemy praktycznie komódkę oraz postawimy lampkę. Co do oświetlenia, zapewne zmieni się także oświetlenie górne. Dojdzie mnóstwo ubranek, kosmetyków i kocyków. Marzy mi się wykonanie także skrzyni na kółkach na poduszki, a w przyszłości na zabawki oraz wielką literę L z pomponów w kolorystyce pokoju. Na prawej ścianie od wejścia zawiśnie obraz, który namalował mi mąż kilka lat temu - nasz przyszły bobas, uwierzcie jest niesamowicie urocze! A na koniec znajdziemy miejsce postojowe dla wózeczka ;)




   Kochani przy okazji chciałabym was zaprosić do naszego sklepu z dekoracjami do domu, który znajdziecie TU. Ale przede wszystkim do naszej kolekcji Halloweenowej, która jest już TU:




30 komentarzy:

  1. Ile macie pomysłów, to jest niesamowite :) Życzę dużo szczęścia i jak najwięcej snu po porodzie :) Myślę, że małej będzie się świetnie mieszkać w takim pokoiku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, oby sypiała jak najsmaczniej ^^ a szczególnie zasypiała

      Usuń
  2. Tak słodko.... Jak w bajce...
    Cieplutko ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) mimo, że miało nie być tak słodko i zrezygnowałam z połowy takich rzeczy wyszło i tak cukierkowato ^^

      Usuń
  3. Cudowny pokoik!!! Świetne są te półeczki na linkach:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne są te półki na sznurach!Pozdrawiam ciepło Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybraliście naprawdę świetną kolorystykę, bardzo relaksacyjną.Piękny pokoik <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cała kolorystyka mieszkania jest w podobnych, pastele zawsze mnie uspokajały ;)

      Usuń
  6. Półki wypaśne! Bardzo mi się podobają - ja myślałam o podobnych do kuchni - muszę ukochanemu pokazać jak świetnie mogą wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam, że wyszły bardzo tanio i proste do wykonania :)

      Usuń
  7. Uroczo! I kolorystyka taka śliczna! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, uroczo się zrobi gdy nasza dzidzia tam zacznie rządzić ^^

      Usuń
  8. Przefajne te półeczki na sznurkach :) Pokoik bardzo uroczy, pamiętam, jak ja meblowałam fragment naszej sypialni dla Małej :) Też były emocje!

    Ściskam i zdrówka życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle przedmiotów dla dzieci teraz jest pięknych, że ciężko się zdecydować ^^

      Usuń
  9. Świetnie się prezentuje pokoik. Ale zobaczysz, że jak meleństwo będzie na świecie, to poprzekładasz pewnie kilka rzeczy, żeby było wygodniej Tobie przede wszystkim. Przynajmniej u mnie tak było. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj zapewne masz racje, ale jeszcze e 2 miesiące pociesze się ciszą i perfekcją :D

      Usuń
  10. Przedliczny pokoik.Świetnie urządzony.Pułki są super.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie, przytulnie :) zupełnie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, że maleństwo się u Was wkrótce pojawi! :) Pokoik ślicznie się prezentuje, będziecie miło spędzać w nim czas :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, już jest, a jak się mała pojawi to już w ogóle ;)

      Usuń
  13. Bardzo fajny motyw z tymi półkami na sznurku.
    ps. kolekcja Halloweenowa super !

    OdpowiedzUsuń
  14. te półki na sznurku są prześwietne! :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Półki to zdecydowanie mój faworyt. Ale również kolorystyka pomieszczenia bardzo mi się podoba:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)