piątek, 7 października 2016

Kuchnia - najwazniejsze miejsce w domu




   Ostatnio znajoma uświadomiła mi jak ważna jest kuchnia w domu / mieszkaniu. Nie dlatego, że spędzamy w niej wiele czasu przygotowując posiłki, ale właśnie tam cała rodzina się gromadzi przy jednym stole, tam jest zimą najcieplej i najbardziej czuć "ciepło domowego ogniska". Może to przez zapachy, może też przez ciekawość, ale właśnie to miejsce najczęściej ciągnie naszych gości, a na pewno tych, którzy czują się u nas jak u siebie!

  Nasza kuchnia bardzo nam się podobała od początku, nie chcieliśmy w niej dużo zmieniać, bo pasowała nam pod właściwie każdym względem. Jedynie nie pasowały nam kolory, ale co to za problem :) zamieniliśmy zielenie, żółcie i pomarańcze na biel i czerń z akcentami mocnego różu. Tak wygląda ona na chwilę obecną:











  Płytki zaczęłam malować ręcznie, ale prace zostały przerwane gdyż farba okropnie śmierdzi, a w ciąży nie ma mowy o takich zapachach :) wznowimy zapewne za ok. pół roczku. Nawet kotki mają miseczki do koloru :). Zastanawiamy się także nad wymianą blatu, stołu oraz położeniem tapety na jednej ze ścian.


   Dla jednych pomieszczenie na lodówkę, gdyż dużo sami nie gotują, dla innych kuchnio- jadalnia, czy kuchnio salon, a jak to u was wygląda?

33 komentarze:

  1. Mówi się, że kuchnia to jest serce domu. I to jest właściwe określenie. Stamtąd wychodzi wszystko co potrzeba, żeby skupić rodzinę przy stole :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuchnia to moje ukochane miejsce w domu, u znajomych też najbardziej lubię przesiadywać właśnie w kuchniach :)
    Ściskam serdecznie, Agness <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam przekonana że płytki kupne - wyglądają EXTRA! :)
    Ps rozkoszny żyrandol!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) a co do żyrandola, to się ostatnio zastanawiałam czy właśnie nie wymieniać, zastanowię się jeszcze 2 razy :)

      Usuń
  5. Fajnie i klimatycznie i nawet koci kącik ozdobiłaś matą pasującą do kafelków:)
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam wyjścia ;D strasznie potrafią uświnić jak jedzą ;p

      Usuń
  6. Nad moją kuchnią muszę jeszcze popracować - remont obowiązkowy. Nie czuję się w niej na razie ani dobrze, ani nawet komfortowo. Chciałabym za jakiś czas dostosować do swoich potrzeb:) Swoją drogą, Twoja kuchnia układowo nieco przypomina tą u mnie!
    Na razie serduszkiem mieszkania jest u mnie pokój dzienny ze strefą relaksacyjną, do pracy oraz jadalnianą.
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och rozumiem Cię, ja również ciągle coś zmieniam i jeszcze mam wiele pomysłów ;)

      Usuń
  7. Pięknie ta kuchnia wygląda. Płytki dodają specyficznego, spokojnego charakteru tego pomieszczenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się, kuchnia to serce domu. Faktycznie ma w sobie ciepło i magię aromatów i zapachów, dlatego stół dla całej rodziny jest w tym miejscu świetnym elementem :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, sama nie wiem czemu kiedyś chciałam go zmniejszyć ;)

      Usuń
  9. Właśnie przeglądając fotki zwróciłam głównie uwagę na te kafeleczki i miałam pytać czy malowałaś. Cudnie to wygląda już na takim etapie na jakim zostało. Przyjazna ta Wasza kuchnia :) Zgadzam się z Twoją koleżanką na temat kuchni. Nawet bardzo często idąc do gości impreza zostaje w kuchni :D lub rozciąga się po kuchnię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, czasami znajomi przychodzą pomóc, ale już tam zostają :)

      Usuń
  10. Też uważam, że kuchnia to najważniejsze miejsce w domu i należy o nie bardzo dobrze zadbać o raz je zaprojektować tak, żeby to pomieszczenie było funkcjonalne. Na szczęście dużo firm przychodzi nam z pomocą prze komponowaniu dodatków do kuchni. Szkoda tylko, że niektóre firmy karzą sobie słono płacić za sama markę. Uwielbiam takie sklepy, gdzie jest kuchenny misz masz, ale ceny bardzo fajne i można zawsze sobie coś użytecznego do kuchni wybrać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi mój mąż pracuje jako projektant w takiej firmie, ale naszej kuchni mu nie pozwalam ruszyć :D

      Usuń
  11. Wow! NAprawdę sama malowałaś kafle?! Suuuper!
    Ja już nie mogę doczekać sie swojej kuchni!
    PS. Jak samopoczucie w ciąży?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Teraz drugi trymestr, więc mogę góry przenosić ;D mam tyle energii, ale pierwszy trymestr był katastroficzny, dzięki, że pytasz :)

      Usuń
  12. Sympatyczna kuchnia. Podoba mi się i na pewno jest sercem waszego domku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz chyba na równi z salonem, bo jest właśnie po remoncie :)

      Usuń
  13. Bardzo ładna kuchnia:) Kafelki wyglądają super, podziwiam! U nas też życie toczy się w kuchni, szczególnie, że jest ona połączona z salonem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) o zazdroszczę, bo łatwiej wyznaczyć jadalnię :)

      Usuń
  14. Tutaj bym się kłócił bo każdy wie, że najważniejsze miejsce w domu to łazienka ;) Bardzo podobają mi się kafelki oraz lampa, bardzo ciekawy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi łazienka, ale jeśli można jeść w wannie pełnej piany ;D

      Usuń
  15. U mnie kuchnia to właściwie główne pomieszczenie w domu (jest spora). Gotujemy tutaj, jemy, rozmawiamy itd. Jest nas sporo (6 osób), więc podstawą jest duży stół z drewna (taki jak tu - stoły z litego drewna) Generalnie kuchnia to takie bardzo rodzinne pomieszczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj marzy mi się taki stół, tylko gdzie go wstawić :(

      Usuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)