środa, 5 października 2016

Jesienno - letni klimat w naszym domku




   Nie wiadomo kiedy i nadeszła nam jesień... a szczególnie ten tydzień daje nam popalić chyba na terenie całej Polski. Cały czas pociesza mnie fakt, iż synoptycy zapowiedzieli w następnym tygodniu Polską, złotą jesień, ale że do niecierpliwych osób należę postanowiłam wnieść ją do domu trochę wcześniej.



  Oczywiście nic tak nie motywuje jak przepiękne inspiracje, które zawsze możemy znaleźć na Pintereście:






  A teraz kilka zdjęć z naszego spaceru z mężem na którym nazbierałam mnóstwo darów natury, które potem w bardzo prosty sposób wykorzystałam:







  A oto co powstało oraz jak:










    Z resztek nawet i wazon się zapełnił :):



A wy jak przygotowujecie się do jesieni? Szczególnie tych zimnych dni?

22 komentarze:

  1. Wyciągnęłam sporo grubych swetrów nawet na sobie mam jeden i jeszcze poncho i dopiero mi ciepło. Strasznie dziś przemarzłam wracając z pracy. Najgorszy był deszcz :( Pocieszyłaś mnie prognozą na cieplejsze dni :):):) Ta butelka jest z prawdziwego szkła? Fantastycznie się prezentuje. Naturalne dekoracje zawsze robią duże wrażenie.
    Uściski Pastelko :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak z prawdziwego, znalazłam kiedyś na targu staroci ;)

      Usuń
  2. Po ostatnich ciepłych dniach miałam nadzieję na piękną złotą jesień. Teraz jedynie mam nadzieję, że w lesie pojawi się duuuuużo grzybów! Trzymaj się ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wazon jest świetny :) A pogoda niestety daje w kość. Zwłaszcza deszcz jest uciążliwy, a w połączeniu z wiatrem to już w ogóle. Kosze są zapełnione połamanymi parasolami prawie na każdym kroku.
    A z liśćmi na pintereście to super zabawa, jednak kiedy u mnie w mieszkaniu pojawiło się mnóstwo małych żyjątek dzieci mają kategoryczny zakaz przynoszenia ich do mieszkania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi rozumiem, sama zawsze znosiłam ślimaki "bo będzie im zimno na dworze"

      Usuń
  4. Bardzo pomysłowe kompozycje. Mnie ta szaruga za oknem nie zachęca do spacerów i zbierania skarbów jesieni. Jak się troszkę ociepli to ruszam do parku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba będzie nadrobić, a jak na razie powinno wystarczyć kilka minut na balkonie ;)

      Usuń
  5. Twój wystrój i dekoracje zdecydowanie rekompensują chwilowy brak złotej polskiej jesieni, cudnie :)
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Póki co jednak pogoda nas nie rozpieszcza.
    A w deszczowe, jesienne wieczory, warto pomyśleć o pewnych zmianach w naszym otoczeniu.
    Aby stworzyć miłe i komfortowe wnętrze, warto pomyśleć o wykorzystaniu pikowanych fotelików oraz hokerów.
    Polecam kolekcję KDCollection

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewną wpadnę pooglądać , pozdrawiam :)

      Usuń
  7. ojeeeej :) ta złota dynia jest fenomenalna :) super, uwielbiam jesienne klimaty i dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w domu jesieni jeszcze nie ma. Ale pomału się zabieram za to: przyniosłam liście i tylko tyle zrobiłam do tej pory. Piękne wykonałaś dekoracje, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami z samych liści można wykonać najpiękniejsze dekoracje ;)

      Usuń
  9. Przewspaniałe! Naprawdę zachwycające :D
    Uwielbiam te Twoje inspirujące pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi słyszeć takie słowa ;) a raczej czytać ;)

      Usuń
  10. Lubię złotą jesień, ale to co się dzieje za oknem na razie jest mało zachęcające :) ja na razie czekam na rozpogodzenie, żeby zebrać parę darów natury do stroików jesiennych :) Twoje wyszły pięknie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, martwi mnie tylko, żeby te nasze dary przez tą pogodę nie zaczęły gnić ;(

      Usuń
  11. Dekoracja jest świetna! Bardzo mi się podoba :) Widać w kilka chwil można wyczarować coś fajnego - ale najbardziej podoba mi się wazon!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) wazon był prezentem, ale w H&Y mają podobne ;)

      Usuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)