piątek, 28 października 2016

Jak wykonać poduchę na Halloween?





   Zabawy Halloweenowe zbliżają się do nas wielkimi krokami :) Wiem, że wiele z was samemu przygotowuje mieszkanko, czy nawet taras w tym klimacie. Tym razem chcę wam pokazać jak prosto zrobić poszewki na poduszki na taką okazję.


    Pokażę wam jak prosto zrobić mumię, a konkretnie poszewkę mumię :)
Będzie wam potrzebne
- stare prześcieradło/ poszewka
- mały kawałek czarnego filcu i jeszcze mniejszy białego
- igła , nitka ( biała i czarna)
- ale najlepiej maszyna do szycia ;)


   Każdą swoją poszewkę zaczynam od prostego wzoru.
Wycinam kwadrat 40x40 cm oraz 2x prostokąty 40x25cm. Czasami materiał jest trudny ( ściąga się itp) wtedy prostokąty wycinam na długość 25 i 35cm.


Zszywam boki kwadratu z prostokątami tej samej długości. Podwijam końcówki i zaszywam.

   Naszywam ozdobę, a następnie na lewej stronie zszywam raz jeden a raz drugi bok. W taki oto prosty sposób powstaje poduszka, która nie potrzebuje już ani guzików ani suwaków :)



---------------------------------------------


Teraz pora na samą mumię. Porwałam (dosłownie) materiał na paski mniej więcej tej samej szerokości. Ułożyłam je w wybraną formę i wszyłam ich boki w frontalną część poszewki.




 Następnie wycięłam oczy oraz szew, które polecam jednak ręcznie wszywać. A na koniec według poprzedniej instrukcji zszyłam boki poszewki - Koniec ;)








---------------------------------------------

 A dla leniuchów polecam mój sklep, w którym możecie takie oraz wiele innych poszewek kupić :) O Tutaj ->  SKLEP






---------------------------------------------


  Osobiście co roku obchodzę i Halloween i Wszystkich Świętych. Zupełnie nie rozumiem sporów między niektórymi osobami. Uważam, że jest czas na zabawę i czas na zadumę w końcu to dwa inne dni, a jak co wy o tym święcie sądzicie?

24 komentarze:

  1. Bardzo fajnie Tobie to wyszło. Jak masz taki talent to proponuje wejście na stylowi, w sekcji DIY jest mnóstwo rzeczy do samodzielnego zrobienia. Polecam je szczególnie Tobie, bo jeśli się nie mylę jesteś w ciąży a tam jest dużo zabawek szmacianek do wykonania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, dzięki za pomysł na pewno to wykorzystam :D

      Usuń
  2. Strasznie:) fajna poduszka:)
    udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  3. He, he fajny pomysł i jeszcze lepsze wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł! Też muszę coś wykombinować :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami te najprostsze projekty są jednak najlepsze :)

      Usuń
  5. Wow! Nie wiedziałam, że masz takie zdolności i że masz sklepik internetowy! Super :) Zaglądam :)
    A poduchy swietne!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam :) jakbyś coś chciała, daj wcześniej znać, na pewno zmienimy cenę ^^

      Usuń
  6. Poduszki mi się podobają jako dekoracja - ale ja tam "helowin" nie obchodzę, zupełnie nie rozumiem tego święta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardziej zabawowo i bardziej dla dzieci ;)

      Usuń
  7. Świetne poduszki :) Idealne na halloweenową domówkę :) Co do Halloween i Wszystkich Świętych mam podobne podejście do Ciebie :) Choć z polskim świętem w UK trudniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, tam i tak dzieciaki chodzą po domach, a pewnie na groby i tak musicie tu przyjeżdżać

      Usuń
  8. Świetna poducha!!! Te pomarańczowe też:) Moje dzieci bawią się w Halloween, ja też uważam, że jedno drugiego nie wyklucza:)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)