poniedziałek, 12 września 2016

Wracamy!... ale tym razem większym składem! :)




    Wreszcie mogę z czystym sumieniem stwierdzić, że wracamy! Zapewne nie z taką częstotliwością jak poprzednio, ale za bardzo za wami tęskniłam by się rozstać na zawsze. Naszym głównym powodem była moja ciąża i kilka komplikacji z nią związane. Na szczęście liczę na to, iż najgorsze jest już za nami, a ja z powrotem powolutku wrócę do ukochanego, wnętrzarskiego świata! :)
    Nasz dzidziuś planuje wyjść sobie 21 lutego 2017 r. Obecnie waży 138g i ma 11,5cm ( 16,5 tygodnia). Na ostatnim USG dowiedzieliśmy się, że jest to prawdopodobnie dziewczynka, ale jak wiadomo wszystkim mamusiom i nie tylko do 20 tygodnia płeć bywa zagadką nawet dla lekarzy :).
  Pokoik dziecięcy z każdym dniem nabiera ostatecznych kształtów mimo, że wiele jeszcze przed nami. Zdecydowaliśmy się na miętowe dodatki i białe mebelki, a w zależności od płci z czasem pewnie dodamy szarości/ błękitów lub różu/ bieli. Obecnie jesteśmy na etapie wyboru łóżeczka do pokoiku dziecięcego oraz kołyski do sypialni.





Postanowiłam więc, że zrobię mały research stron z inspiracjami a także sklepów z dodatkami do pokoiku dziecięcego.

Homebook
Homebook dla niemowlaka


Homesquare


Ikea


Homify


Leroymerlin



Deccoria




   Mamusie, a jak u was wyglądały początki ciąży i całe to planowanie? Może chcecie się podzielić z nami jakąś historią związaną z projektowaniem pokoiku dla niemowlaka? Czekam na wasze wypowiedzi w komentarzach z przyjemnością poczytam na takie tematy :).

28 komentarzy:

  1. Również gratki! I powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana GRATULACJE i życzę Wam zdrówka!!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! No i piękne propozycje aranżacji wnętrz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje gratulacje! :) A propozycje są niesamowite, sama nie wiedziałabym, którą się zainspirować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dokładnie, z każdej pewnie uszczknę po trochu :)

      Usuń
  5. U mnie początek ciąży był taki, że ani jej nie było widać ani czuć. Zero objawów oprócz zmęczenia, które powróciło później w 9 mcu. W ciąży czułam się rewelacyjnie i życzę Ci aby twoje problemy z ciążą przeistoczyły się właśnie na takie radosne samopoczucie :) Z urządzaniem pokoju dla małej było różnie. Planowałam uniknąć koloru różowego :D Ale w ostateczności pokochałam ten różowy. (najwięcej go jednak w odzieży). Choć inspirowałam się podobnymi przedmiotami jak Ty to w ostateczności pokój jest najzwyklejszy ze zwykłych. Nie mamy pomponów, łapaczy snów itd. W styczniu roczek i już myślę jak przerobić pokoik dla biegającego brzdąca :D Pozdrawiam i dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę również, że już te gorsze dni nie wrócą, obecnie jest bardzo dobrze ;) haha dokładnie u nas z różem jest tak samo

      Usuń
  6. Gratulacje! życzę dużo zdrowia i spokojnej ciąży. A aranżacje wszystkie bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, ja wiedziałam, że to taka informacja :)))
    Sama niedawno zostałam mamą córeczki, więc wiem jaka to radość i szczęście. Większego być nie może :)))))
    Pogratuluję, jak już maluszek będzie na świecie. Nie ma co zapeszać - sama nie lubiłam gratulacji przed porodem ;)
    My mamy aktualnie tylko kącik dla córeczki, ale w nowym domu już planuję dla niej pokoik :))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i powiem Ci, że również myśleliśmy o imieniu Laura :)

      Usuń
  8. Gratuluję :) to były najlepsze chwile, mogłam się przynajmniej wyspać :) a teraz córeczka nie pozwala mi na to ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, hihi spodziewam się tego, chociaż w nocy wstaję teraz już do łazienki po 5-6 razy

      Usuń
  9. Gratuluję :) to były najlepsze chwile, mogłam się przynajmniej wyspać :) a teraz córeczka nie pozwala mi na to ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Propozycja Homebook i ta wzorzysta ściana w pokoju dziecka wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję!!! Urządzanie pokoju dla maleństwa to bardzo przyjemny czas:) Piękne inspiracje!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) oj tak, niesamowite momenty i zabawa :)

      Usuń
  12. Gratulacje! Cudowna wiadomość! Świetne inspiracje. Pozdrawiam i życzę zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje :):):) jejku jak pięknie urządzony pokoik :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)