piątek, 23 września 2016

Moje twórcze miejsce




   Witam was w ten jakże piękny pierwszy dzień jesieni! U nas wyjątkowo ciepły i słoneczny. Dziś dosłownie słów kilka, gdyż po pierwsze od jakiegoś czasu szykuję dla was pracochłonną niespodziankę, a po drugie, za dwie godziny mam z mężem randkę :).
   Tym razem w kilku zdjęciach chcę wam pokazać miejsce w którym tworzę, z którego do was piszę. Wiadomo jak to z natury artystki, przynajmniej raz w tygodniu to pomieszczenie się zmienia, czasem przemaluję ścianę, a czasem dodam/ odejmę kilka dekoracji. Poprzednio pokój zamieszkiwał nastolatek, panował w nim typowo morski klimat, teraz mimo, że biuro dzielę z mężem klimat jest bardziej kobiecy. Oczywiście posiadamy także twój stałych, kocich pomocników Tosię i Georga, którzy za wszelką cenę chcieli pokazać się na zdjęciu!












  Ciężko mi podać cenniki oraz sklepy większości przedmiotów, gdyż w tym pomieszczeniu jest to głównie wkład posiadany lub twór własny.

  •  Farba - Śnieżka/ Barwy natury/ Chabrowa polana nr 164
  • Meble w laminacie Pflaiderer/ Brzoza ojców
  • 3 białe obrazy - są to białe płótna z wycinanymi wzorami, o których możecie poczytać TU
  • Firanki - IKEA  
  • Drewniany Organizer - TKMaxx
  • Surykatka oraz kobaltowe świeczniki - Kik

45 komentarzy:

  1. Teraz jest cudownie - świetny pomysł z tymi obrazami 3 D! :)
    Wyglądają strasznie fajnie na ciemnej ścianie!
    Zafascynowała mnie też szufladka - segregator na dokumenty i karteluszki - przydałaby mi się takie coś ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda jest idealny i jako ozdoba i organizer ;)

      Usuń
  2. Piękna metamorfoza. Dekoracje na ścianie perfekcyjne! Pewnie dobrze się tam pracuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze, chociaż czasem mimo wszystko przenoszę się do salonu albo kuchni ^^

      Usuń
  3. Jejku, ależ oszalamiające miejsce :D Wspaniale wyszła ta metamorfoza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie prezentuje się Twój "kącik" do pracy:) Metamorfoza wypadła wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się cała kolorystyka, ściany są mocnym akcentem i białe dodatki pięknie się na niej prezentują. Stworzyłaś prawdziwie twórcze miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo korzystna zmiana. I piękny kolor ścian, z tymi białymi dodatkami tworzą uroczy kontrast. Sama bym chętnie zamieniła się na taki twórczy kącik do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajnie, a jesteś w stanie już ocenić jak zmiana wpłynęła na efektywność Twojej pracy? Jest poprawa w skupieniu i motywacji do pisania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie tak, nic mi tak nie poprawia humoru i organizacji jak porządeczek :)

      Usuń
  8. Niebieski uspokaja, łagodzi stres, a jednocześnie zwiększa intuicję i kreatywność, więc wybrałaś odpowiedni kolor do swojej pracowni : ) Bardzo podobają mi się też ażurowe obrazy, świetnie kontrastują z chabrowym tłem. Jasne meble są funkcjonalne i praktyczne, w dodatku pasują do podłogi : ) Pomieszczenie do pracy ma niebagatelny wpływ na nasze osiągi, musi być wygodne i powinno sprzyjać koncentracji. Wasz kącik taki właśnie jest i ta zmiana z pewnością korzystnie wpłynie na efekty pracy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, a nawet o tym nie pomyślałam, raczej kierowałam się upodobaniem do koloru :)

      Usuń
  9. Piękna metamorfoza! Ten kolor niebieski bardzo dobrze się prezentuje, a przestrzenne obrazy chyba dzięki niemu tak świetnie wyglądają.Wspaniały efekt uzyskaliście!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , również je uwielbiam i nie spodziewałam się, aż takiego efektu :)

      Usuń
  10. Te obrazy są genialne. Bardzo podoba mi się taki ażurek. Rewelacyjnie się sprawdza, kiedy chcemy wygrodzić jakiś obszar z większej przestrzeni.
    Kolor ścian również robi na mnie wrażenie. Zauważyłam, że teraz zaczęły być modne ciemniejsze kolory ścian.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba masz racje, albo po prostu ludzie przestali bać się koloru :)

      Usuń
  11. Piękna jest Twoja pracownia.
    Pozdrowienia dla Ciebie i kocich pomocników:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam w TK Maxxie można znaleźć takie cudeńka :) Musze się udać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami są niesamowite rzeczy i to w niskich cenach :) trzeba często tam "polować" :)

      Usuń
  13. hmmm skąd ja to znam :) nasza kotka też zawsze musi być na zdjęciach! A tak poza tym, to zdecydowanie bardziej do mnie przemawia biuro po metamorfozie niż poprzednie morskie klimaty :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po morskim klimacie zostały nam tylko 3 małe stateczki :)

      Usuń
  14. Pięknie to wszystko u Ciebie się komponuje. Pozdrawiam ciepło, Ania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również cieplutko pozdrawiam w ten zimny i ponury dzień! :)

      Usuń
  15. Teraz jest super! Świetny kolor ścian, idealne tło dla białych dodatków:) Uwielbiam takie metamorfozy!!! A organizer z TK Maxxa cudny. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) bardzo budujące te wasze komentarze ;)

      Usuń
  16. Piękny masz kącik.Mieć taki kącik to moje marzenie.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wersje mini w szafie ;) również się super sprawdza dla osób z ograniczoną wolną powierzchnią :)

      Usuń
  17. Ojej, ta poprzednia tapeta była okropna! Teraz wygląda pięknie!
    Twój blog jest wyjątkowo ciekawy, chciałabym, aby znalazł się na liście najlepszych blogów o wystroju wnętrz! Zapraszam na stronę http://dekordia.pl/najlepsze_blogi/, gdzie można pobierać odznakę Blogu na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  18. to prawda, zmiana zdecydowanie na lepsze! :) w dodatku w moich ulubionych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba. Świetny kolor na ścianę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny mocny chabrowy kolor. Te białe ramki świetnie komponują się ze ścianką. Elegancko i z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne obrazy i ten energetyczny kolor... na pewno miło się pracuje w takim otoczeniu :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)