piątek, 16 września 2016

Idzie jesień małymi kroczkami ...


   Obie te rzeczy sprawiają mi niesamowitą przyjemność, a mianowicie Jesień i przebywanie na Balkonie. Więc jeśli już niedługo będę mogła połączyć je obie, a do tego dodać np. ciepłą herbatkę i dzierganie na drutach kocyk dla naszej córuni... mmm zapowiada się na prawdę kilka przyjemnych chwil!
   W obecnym mieszkanku mieszkamy już trochę ponad 6 miesięcy, ale nic mnie tak nie cieszyło jak wielki balkon... i to tylko nasz, a nie wszystkich sąsiadów na piętrze! Spędzałam tu każdą wolną chwilę, nawet w największe upały, bo nigdzie w mieszkaniu nie było tak przyjemnie chłodno jak właśnie tutaj. Co prawda czasami włączał mi się "osiedlowy monitoring" i najświeższe ploteczki, ale także chwile wytchnienia przy książce. Pierwszy okres ciąży przeżywałam na prawdę ciężko, więc taka mini kuracja w otoczeniu kwiatów i moich dwóch kotków była zbawienna.

    Jeszcze niedawno było tak:




    A teraz jest tak:









... i tysiące pomysłów na jesienne oraz Halloweenowe dekoracje balkonu :)

16 komentarzy:

  1. Super, strasznie fajnie, że ten balkon taki 'odcięty' i osłonięty od reszty. Niby w bloku ale właśnie - to jest ten kawałek podłogi...A nie tak jak teraz często robią, że balkony jeden przy drugim, same pręty i wszystko widać / słychać - zero klimatu:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, chociaż czasem sąsiadka zagląda ;D

      Usuń
  2. Masz piękne i klimatyczne miejsce odpoczynku i wyciszenia:) Ja chyba najbardziej doceniam uroki balkonu właśnie jesienią:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również, latem za ciepło, zimą za zimno ^^

      Usuń
  3. Ja tam się jeszcze rozkoszuję latem i nie słucham propozycji śięta duchów... i innych listopadowych zabaw..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi mnie to lato dało w kość, więc niestety wole w tym roku szybciej przywitać jesień ^^

      Usuń
  4. Cudowny balkon. Fajnie, że jest tak szeroki. Można w nim pomieścić sporo gości :) U nas pogoda nadal sprzyja do przebywania na świeżym powietrzu, więc balkon rodziców i nasz taras nadal są w łasce :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda czasami przy grilu elektrycznym siedzimy w 6 osób ;)

      Usuń
  5. W tym roku nie nacieszyłam się balkonem jakbym tego chciała... w przyszłym roku to nadrobię. Teraz porządkuję go i ustawiam dynie, kupiłam też kilka krzewinek. Mam nadzieję, że wytrzymają. Myślę, że nasze balkony są podobne wymiarowo (mój ma 5x1m). Pietruszka ładnie Ci się rozrosła :)
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedynie pietruszka, bo mam wrażenie, że reszta powoli usycha, chyba jeszcze za duże słońce na wrzos

      Usuń
  6. Tak ciepło i klimatycznie zrobiło sie na Twoim balkoniku :) Szkoda, ze robi się chłodniej na dłuższe posiedzenia na nim...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, w końcu będę wychodziła tylko na 5-10 minut żeby kotki popilnować i do domku :)

      Usuń
  7. Jesien póki co łagodna i ładnie wygląda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Balkon masz duży ( jak na warunki blokowe) i ładnie go urządziłaś! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale liczę, że za rok uda mi się jeszcze lepiej to zrobić ;)

      Usuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)