wtorek, 14 czerwca 2016

Powrót ;) Candy oraz projekt wystawy kuchennej ;)


   Wreszcie mogę kochani do was wrócić! Kilka spraw się poukładało, a jeszcze kilka w trakcie, ale jestem dobrej myśli ;). Niesamowicie jest mi miło ile osób do mnie napisało i jak bardzo mnie wspieraliście, jesteście wielcy!
   Tą długą rozłąkę chciałam zacząć tematem, który ostatnio mnie całkowicie pochłania tj. projektowanie wnętrz na zamówienie. Tym razem miałam możliwość projektować wystawę sklepową kuchni. Kuchnia o jednej ze ścian 5m i wysokości standardowej tj 2,5 m.
   Musiałam oczywiście użyć mebli znajdujących się w sklepie ( ale, że to nie jest reklama nazwy firmy nie mogę ujawnić). Miałam do wyboru dosyć mały zakres kolorystyki oraz wzorów, ale myślę, że nie wyszło tak źle, sami oceńcie:


Wersja I:









Wersja II:






Wersja III:







Wygrała wersja nr I  , którą możecie zobaczyć na pewnej wystawie sklepu meblowego w Kielcach :)


  A teraz inna ważna sprawa, jaką jest powrót do naszego CANDY! Oczywiście osoby, które się wcześniej się zapisały do naszego konkursu, nadal biorą w nim udział :) a nagroda jest taka sama. Osoby nie obeznanych w temacie zapraszam o TUTAJ na zapoznanie się ze szczegółami. Proszę także, nowe osoby o komentarze (zapisy) pod tą notatką :). Ach, bym zapomniała :) CANDY przedłużam do 29.06.2016r. Powodzenia :)


22 komentarze:

  1. Fajnie tak sobie projektować...lubię jak piekarnik jest na górze, też tak chcę mieć :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, nie trzeba się schylać, a przecież dobra pieczeń lekka nie bywa ^^

      Usuń
  2. Jak fajnie, że jesteś... Brakowało Cię tuta w blogowym świecie:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow super projekty. Witaj Kochana w klubie. Ja również ostatnio zaniedbałam bloga. Pozdrawiam cieplutko i uściski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kuchnie! Lubię jasne wnętrza, wiec tez wybrałabym pierwszą:) Fajnie, że już jesteś:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Projekty świetne! Fajnie, że już jesteś.
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wersja I najbardziej przypadła mi do gustu . Lubię takie ustawienie szafek, jest tak świeżo i bardzo ciekawie wygląda ten pas nad szafkami. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie ze piszesz. Dla mnie tez I wersja wygrywa w cuglach. Suprt kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się bardzo, że się Pani spodobały :)

      Usuń
  8. Mi się też pierwsza wersja spodobała najbardziej. Choć się chwile zastanowiłam, bo przecież przyzwyczaiłam się do małych kuchni... W Candy biorę udział! :) I bardzo się cieszę z Twojego powrotu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również i przyznam się, że osobiście nawet wolę małe i przytulne ;)

      Usuń
  9. A mi najbardziej by odpowiadała ostania wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę że wróciłaś :)
    Ps ja też bym wybrała wersję nr 1!!! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)