środa, 22 czerwca 2016

Kuchnie połączone jadalniami



   Wracając do tematu kuchni tym razem naszym tematem są te kuchnie połączone z jadalniami, ale nie takie klasyczne! Kuchnie i jadalnie mogą występować jako oddzielne pomieszczenia, albo tak jak w większości naszych polskich kuchni dostawiamy mały stolik / wieszamy mini blacik + jedna nóżka.
   Czasami decydujemy się na stół jadalny w salonie lub mini barek z hookerami w kuchni. Ale tym razem postanowiłam, że skupię uwagę na naszych zwykłych kuchniach połączonych ze zwykłymi jadalniami. Trochę nowoczesności, trochę inspiracji... ach można się rozmarzyć ;)! Kuchnia z jadalnią to podstawa. Wiemy, jak ważne jest śniadanie. Dlatego nie rezygnuj z jadalni. Meble do jadalni w kuchni mogą być bardzo ograniczone, ale na pewno musimy wybrać wygodny stół.









Źródła: 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12 / 13 / 14 / 15 / 16


   A jak u was to wygląda? My się właśnie męczymy przy projekcie naszej kuchni, własne jest o wiele ciężej projektować! ;)

70 komentarzy:

  1. Moja jadalnie znajduje się w salonie, ale właściwie tuż za wyspą kuchenną. W takim metrażu ciężko wydzielić odrębną przestrzeń jadalną. Ale stół jest. Taki dla 4 osób, upatrzony jeszcze przed zakupem mieszkania, ciężki, drewniany. Ale marzy mi się taki długi, gdzie spokojnie będę mogła pomieścić gości. Wiadomo życie towarzyskie właśnie tam się koncentruje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj marzy mi się taki stół 4osobowy, ale boje się, ze u nas mało miejsca i zagraci

      Usuń
  2. Boskie inspiracje... Bardzo mi się podobają.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jadalnie połączone z kuchnią :) Bardzo nie lubię przygotowywania wszystkiego na jednym blacie (plus obok koniecznie stoją talerze), dlatego takie rozwiązanie jest dla mnie najlepsze. A kuchnie ze zdjęć są świetne, zwłaszcza ta po lewej, drugie zdjęcie od dołu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi ja nawet się nie mieszczę zazwyczaj na jednym blacie ^^

      Usuń
  4. Piękne inspiracje! Trudno wybrać najładniejszą:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne inspiracje. Uwielbiam połączenie kuchni i jadalni. U mnie nie ma drzwi między głownym pokojem a kuchnią i myslę że to świetne rozwiązanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, chociaż u mnie również ich nie ma i czasem brakuje, kiedy chcemy coś schować przed kotami do jedzenia ^^

      Usuń
  6. U nas też kuchnia będzie z jadalnią + jeszcze salon ;) Będize się działo, bo w końcu ekipa wykończeniowa do nas przyszła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana pilnuj ich jak oka w głowie, żeby nie było jak zwykle typu "zrobi się wszystko co chce pani kierowniczka" , a potem "ale pani tak chciała, a to ze źle wyszło to już nie nasza wina"

      Usuń
  7. Cudowne kuchnie! ja już swoją urządziłam ale zawsze można coś podejrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, czasem kilka dodatków zmienić i już jak nowa ;)

      Usuń
  8. Piękne kuchnie. Lubię kuchnie połączone z jadalniami, tak jest wygodniej i milej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i wiele osób uważa, że w takich miejscach najprzyjemniej się plotkuje z przyjaciółką , hihi ^^

      Usuń
  9. Podoba mi się :)
    Bardzo lubię ciemne meble kuchenne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas góra jasna, dół ciemny i teraz przyznam się, że żałuję, mogłam odwrotnie, gdyż łapci kociaków i czasem ich sierść jest bardzo widoczna

      Usuń
  10. Myślałam nad takim rozwiązaniem, ale szybko mi przeszło. Chociaż do dzisiaj podobają mi się niektóre aranżacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że dobry projektant potrafi tak połączyć te pomieszczenia, że trafi w każdy gust ;)

      Usuń
  11. Świetne rozwiązanie, sprawdza się u nas i polecam każdemu.

    OdpowiedzUsuń
  12. To że kuchnie na zdjęciach są piękne to wiadomo, ale ta czarna podłoga na jednym ze zdjęć, coś cudownego i przepieknego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda jest wyjątkowa, ale obawiam się, że ciężka do utrzymania ;(

      Usuń
  13. Piękne inspiracje! Wszystkie mają w sobie to coś. U nas salon, kuchnia i jadalnia to jedna otwarta przestrzeń. I mimo że za jadalnie robi nadal jeszcze stół ogrodowy to i tak jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wszystko przyjdzie czas, najważniejsza jest atmosfera ;)

      Usuń
  14. Ja też jestem na etapie planowania....Inspiracje piękne, tyle rzeczy mi się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te kuchnie z jadalniami. U mnie połączenie kuchni z jadalnią tak jakoś licho wygląda w porównaniu do tych wizualizacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ach kochana, bo to wymuskane przez projektantów, lepiej żeby gorzej wyglądało, ale było czuć ciepło domowego ogniska :)

      Usuń
  16. Ja się właśnie pozbyłam niedawno ściany na rzecz jadalni, teraz mam stół na 6 osób i jestem z tego pomysłu bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i gratuluje odwagi, wiele bym dała za taki wielgaśny stół! ;)

      Usuń
  17. Zastanawiam się właśnie, czy w naszym domku jadalnia powinna być osobnym miejsce, w kuchni, w salonie, czy może pomiędzy... I nadal nie mogę się zdecydować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko zależy od przyzwyczajeń domowników i fakt czy taka przeróbka wam taki codzienny tryb ułatwi, czy utrudni

      Usuń
  18. Taka kuchnia to wedlug mnie duża wygoda i otwarta przestrzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kuchnie można się zainspirować.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kuchnie można się zainspirować.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak dla mnie to zawsze świetny pomysł także jestem jak najbardziej ZA :) lubię gotować przy gościach czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja jadalnia znajduje się przy kuchni , która jest otwarta na mieszkanie. Mieszkam na poddaszu i za pomocą małych ścianek działowych, wydzieliłam min. właśnie kącik jadalniany :) Uwielbiam siedzieć przy stole, jeść posiłki, coś tworzyć, pisać , czytać, szyć... i nie wyobrażam sobie abym mogła bez niego funkcjonować :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, ja również wolę czasem nawet projektować przy stole kuchennym niż przy biurku ^^

      Usuń
  23. u nas w domu też jest połączona i jestem z tego powodu bardzo zadowolony - mam gości obok siebie nawet jak gotuję, mam sporo miejsca i po prostu tak dla mnie jest zdecydowanie wygodniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, nie trzeba gości zostawiać i czasem dokańczać potraw, tylko cały czas można rozmawiać ;)

      Usuń
  24. Niektóre projekty bardzo ładne. Też marzy mi się takie połączenie...

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne propozycje kuchni połączonych z jadalnią! U siebie w domu posiadam kuchnię otwartą na jadalnię. Takie połączenie sprawia, że pomieszczenie staje się przestronniejsze. Dodatkowo jasne kolory wprowadzają dużo światła co też dodatkowo na to wpływa. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda i pomieszczenie wydaje się większe i jak przyjemnie w święta ! ;)

      Usuń
  26. W dzisiejszych czasach już odchodzi się od osobnej, zamkniętej w czterech ścianach kuchni oddzielonej od salonu lub jadalni. Otwarta przestrzeń powoduje, że nasze mieszkanie odrazu w magiczny sposób się powiększa. Jest to bardzo efektowne rozwiązanie, którego jestem wierną fanką!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również, niestety czasem trzeba sobie radzić i z tymi oddzielonymi ^^

      Usuń
  27. Według mnie kuchnia połaczona z jadalnią jest świetnym pomysłem i przede wszystkim praktycznym. Myślę, że lepiej mieć jedno większe pomieszczenie niż dwa małe bo dodatkowe ściany tylko zmniejszają przestrzeć w domu i mieszkaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, wydaje mi się także, że takie połączenie zbliża również rodzinę

      Usuń
  28. To wszystko zawsze bardzo ładnie wygląda i nie separuje tak przygotowujących posiłki od gości, ale obawiam się zawsze o kwestię zapachów z kuchni. Jak nie jest wydzielona, to mogą się niestety przenieść na cały dom. Tak czy inaczej-fajne przykłady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi mnie zawsze ciekawiło co kiedy gotuje się bób, wątróbkę, czy kalafiora ;D

      Usuń
  29. Naprawdę można się rozmarzyć patrząc na powyższe zdjęcia, tym bardziej, że planuję w moim domku połączyć kuchnię z jadalnią. Wierzę bardzo mocno, że efekt będzie można przynajmniej w jakimś stopniu porównać do przedstawionych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę ;) uwielbiam już nawet zapach takich świeżych kuchni! ;)

      Usuń
  30. Bardzo się cieszę, że istnieje taki właśnie blog! Bardzo przyda mi się streszczona tutaj wiedza.
    Po więcej inspiracji zapraszam do nas: https://stylowo-mieszkam.pl/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne projekty i bardzo inspirujące. Dziękuję i przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Całe życie marzyłam o takiej kuchni. Jednak gdy moja koleżanka wykonała w swoim domu kuchnię oteartą na salon zrozumiałam, że wcale nie jest to praktyczne rozwiązanie. Pomimo teo, że dom miał wentylację, duży okap to i tak zapachy przechodziły do salonu. Więc jeśli chodzi o estetykę to wygląda to super, jednak od strony praktycznej rozwiązanie to jest porażką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sądzę, że wielki wpływ ma na całość tryb życia oraz to jak często się gotuje w takiej kuchni :)

      Usuń
  33. U mnie jadalnie jest niestety oddzielona od kuchni (boki z wielkiej płyty), ale planuję przebić się latem przez ścianę i połączyć oba pomieszczenia ;). Przy okazji kilka pomysłów na jadalnię - jak urządzić małą jadalnię

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)