sobota, 30 kwietnia 2016

To już setna notka! ... oraz CANDY!




   Ach jak dobrze mi tu! Tak się rozpisałam, że ledwo zauważyłam - to moja 100 notatka! Z tej okazji jak już wcześniej wspomniałam mam na was małą niespodziankę :).

   Mianowicie chodzi mi o rozdanie tzw. CANDY. Dostałam od was wiele e-maili z pytaniami typowo graficznymi lub wnętrzarskimi. Postanowiłam, że tym razem zrobię coś dla was w formie podziękowania za tak liczne odwiedziny i komentarze.


  Jako nagrodę pomyślałam, że możemy ustalić produkt formy graficznej. Najlepiej żeby to była prosta identyfikacja wizualna bloga, lub inna pomoc graficzna, typu nowe logo, kolorystyka, czy nawet dodatki jak linie pod notkami / po bokach bloga, przerywniki, napisy, itp.

  Dla rozjaśnienia podrzucam kilka inspiracji:



1 / 2



3 / 4



5 / 6

7 / 8




  Tutaj znajdziecie moje przykładowe loga / identyfikacje: 1 / 2 / 3



  Oczywiście praca ze zwycięzcą będzie odbywała się dokładnie tak samo jak z każdym klientem!



Aby wziąć udział w konkursie należy:
1. Dać znać w komentarzu
2. Dopisać także jaka forma graficzna by nas interesowała
3. Polubić profil na fb (oraz podać jako kto się polubiło)
4. Dodać bloga do obserwujących ( oraz podać jako kto się dodało)
5. Będzie mi miło jeśli polubicie moje portfolio TU
oraz konto na Instagramie TU

6. Ach no i jeszcze zamieszczenie banera z odnośnikiem do tej notki:





Na zgłoszenia czekam do północy 10.05.2016, a wyniki konkursu będą już 11.05.2016 (środa). Trzymam kciuki i liczę za jak największą liczbę zgłoszeń :) Całusy! ;*

15 komentarzy:

  1. Tak w pierwszej kolejności, to chyba przydałoby mi się jakieś nowsze logo ;) , więc baner oczywiście wędruje na whitegreypastels.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, GRATULACJE!!! Życzę Ci wielu inspiracji i cudownych wpisów:)
    buziaki weekendowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. WOW ale candy!
    Tak porywam się na to :)
    2. Chyba chciałabym spróbować z logo i z kolorystyką :) Większość rzeczy powyżej mi się podoba !
    3. Jako Ewa Małgorzata :)
    4. Bloga już dawno lubię :)
    5. Jest! a insta nie mam
    Umieszczam jeszcze baner u mnie.
    i zostało mi tylko czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem jaka forma graficzna byłaby najlepsza dla mojego skromnego bloga, lubię róże, które mam na blogu, ale napis bym zmieniła, podoba mi się Twoja grafika i napis, ale zdaję się na Ciebie :-) Na fb jestem jako marilyn marilyn ;-) gratuluję setki i życzę kolejnej i kolejnej.......Buziaki :-***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Acha oczywiście biorę udział w Candy :-)))

      Usuń
  5. Hej, ja tez jestem zainteresowana :) Nie wiem tylko czy wolałabym nowe logo czy dodatki typu linie - może mi doradzisz? Polubiłam Cię już na fb jako Patrycja Ka, na Insta i G jako Domowo158 :) Bloga już obserwuję od jak jakiegoś czasu a banerek znalazł się właśnie u mnie :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Twojego sukcesu. 100 notek to już pokaźna liczba. Oczywiście życzę kolejnych sukcesów i kolejnej takiej 100 wpisów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję 100 notki- to już jest coś :) życzę dalszych samych sukcesów , buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  8. 100 notek - niezłe osiągnięcie, teraz kolejny cel to 200 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że biorę udział. Świetny pomysł!
    Gratuluję wytrwałości i zaangażowania w blogowym świecie :)
    Pozdrawiam serdecznie-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Polubiłam już wcześniej, na FB jako Dominika Lis

      Usuń
  10. O, i to jest bardzo fajny pomysł na konkurs. I nagrody też całkiem fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chętnie wezmę udział :) chciałabym rozbudować nieco mój akcent kolorystyczny na blogu, polubiłam na fb jako Katarzyna Solak a na insta jako little big person, bloga obserwuję i banerek jest już widoczny na blogu :) Świetny konkurs i fajna nagroda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! rewelacyjna nagroda! mój blog potrzebuje odświeżenia a ja ani tego nie umiem zrobić ani pomysł tez bym chciała przedyskutować z profesjonalistą. Zatem bardzo chetnie wezmę udział w zabawie :)
    fajnie ze wrocłaś i dzieki za komentarz ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)