sobota, 23 kwietnia 2016

Stylowe kratki wentylacyjne





   Ciekawa jestem jak wiele z was przywiązuje wagę do kratek wentylacyjnych. Nie chodzi tutaj oczywiście o ich czyszczenie, ale o ich wygląd. W większości mieszkań/ domów znajdują się dobrze nam znane formy prostokąta z poziomymi prążkami, ale czy na pewno?
   Całkiem niedawno do sklepów zostały wprowadzone wręcz masowo kratki wentylacyjne nie tylko o wyjątkowych kształtach , ale także kolorach! Przyjrzyjmy się zatem kilku firmom (notatka niesponsorowana), które produkują takie cudeńka oraz ich cenom:





1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6





7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12 / 13 / 14 / 15



  A teraz kilka inspiracji wnętrzarskich z ich zastosowaniem:
 








Źródła:
1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12 / 13 / 14 / 15 / 16

27 komentarzy:

  1. Świetne te kratki wentylacyjne- szczególnie te przypominające arabeski! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Z reguły kojarzą się ze szpecącym niezbędnym elementem, a tutaj takie zaskoczenie...mogą być świetną ozdobą :)
    Pozdrawiam i słonecznego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, sama obecnie szukam zamienników swoich :)

      Usuń
  3. Właśnie skończyłam czyścić kratkę w kuchni ;) Mam zwykłą w prążki i od dawna mi się nie podoba. Myślałam, ze żeliwne pasują do kominkowych wentylacji, ale w kuchni mogą też ciekawie wyglądać. Podobają mi się Twoje inspiracje i przykłady:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć, cieszę się, że mogłam zainspirować :)

      Usuń
  4. Ależ śliczne. Jak fajnie, że nawet takie przedmioty są robione w pięknych formach. To prawdziwa ozdoba :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiedziałam, że są jakieś super ozdobne kratki wentylacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że projektanci obecnie wszystko potrafią przerobić ;)

      Usuń
  6. Piękne kratki :) nie wszystkie by pasowałaby u mnie w domu, ale bardzo są efektywne i mi się podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Powinnam popisać się elokwencją i zarzucić jakimś fajnym komentarzem, ale ograniczę się tylko do stwierdzenia, że nie wiedziałam, że z wentylacyjnej kratki też można zrobić ozdobę. U mnie w domu (i w mieszkaniu w Wawie w sumie też) te kratki są takie zwyczajne, smutne jak diabli. Tutaj tymczasem cos takiego... świetnie to wygląda i dobranie czegoś odpowiedniego dla swojego kąta na pewno może wpłynąć pozytywnie na jego odbiór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, czasami człowiek sobie sprawy nie zdaje ile potrafi zmienić w domu, nawet po takie szczegóły ;)

      Usuń
  8. Bardzo ładne wzory:)
    pozdrawiam najserdeczniej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odnalazłam wiele inspiracji. Kiedy będę urządzać już swój dom na pewno zdecyduje się na takie stylowe kratki, a nie typowe jakie można odnaleźć w większości domów, i które najzwyczajniej psują estetykę niejednego, pięknego pomieszczenia. Uwielbiam te Twoje inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy post, nigdy nie pomyślałam o tym, że kratka wentylacyjna może być ozdobna:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie pokazałam wszystkich, ale niektóre były niesamowite! ;)

      Usuń
  11. Fajne są te dekoracyjne kratki, podobają mi się.Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kratki wybrałaś! Z kratkami podobnie jak z grzejnikami, można znaleźć wiele ciekawych rozwiązań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, niektóre potrafią strasznie zaskakiwać! :)

      Usuń
  13. No i takie kratki wyglądają świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie kratki to prawdziwe dzieła sztuki - nawet nie zdawałam sobie sparwy że takie coś może być :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)