środa, 20 kwietnia 2016

Projektujemy pokoik dziecięcy cz. 2




  Takie projektowanie powiem wam, że jest świetną zabawą, szczególnie kiedy chodzi o tak słodki pokoik. Każdy szczegół dopracowany, klienci zadowoleni, a takie oto rezultaty:


















   Przedmioty z projektu możecie znaleźć:
Przewijak - TU
Baldachim / moskitiera - TU
Dywanik - TU
Plakat Królik   - TU
Plakat  Miś  - TU
Plakat Słonik   - TU
Plakat z napisem   - TU
Szafa - TU


   Oraz z poprzedniej części:
Farba - TU
Naklejka (chmurki)  - TU
Naklejka (domek)  - TU
Łóżeczko - TU
Komoda - TU ( projekt przerobiony)
Fotel - zasoby własne ( Fotel "Lisek" )
Półki wiszące - zasoby własne (mój projekt, który znajdziecie TU)
Regalik na książeczki - TU


  Tym razem niesamowitą inspiracją były dla mnie plakaty Mili-Art-Shop. Z resztą wykorzystałam je nie tylko do projektu powyżej, ale także do kilku innych. Znajdziecie tam szczególnie śliczne kolekcje do pokoi dziecięcych, ale nie tylko, są też takie na specjalne okazje oraz do pozostałych pomieszczeń.




22 komentarze:

  1. Piękny pokoik! Przemyśl tylko te trzy rysunki nad przewijaniem, aby były niżej, będą odwracały uwagę dzidzi przy zmianie pieluszki :) Mam trzy rysunki nad łóżeczkiem i dla mnie wyglądają świetnie, jednak z perspektywy kiedy córka leży w łóżeczku szuka innego punktu zaczepienia żeby zasnąć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło :) Już ostatnio się zachwycałam, ale teraz jeszcze z dodatkami wygląda cudownie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie bajkowo i pięknie!
    wiosenne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, liczę na to, że z dodatkami właśnie tak będzie

      Usuń
  4. Z tymi wszystkimi dodatkami pokoik wygląda cudnie!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie ;) teraz tylko zabrać się do roboty ;)!

      Usuń
  5. Prześliczny pokoik. Z pewnością każde dziecko będzie miło wspominało swój pokoik z dzieciństwa. Urzekło mnie łóżeczko z poprzedniej części (którą chyba przegapiłam więc muszę niezwłocznie nadrobić) i jego funkcjonalność. Sprawdzi się i zostanie z dzieckiem na lata. Super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, właśnie o to nam chodziło, ewentualnie będzie dla rodzeństwa ;)

      Usuń
  6. Perfekcyjny wystrój , na pewno dzidzia będzie tam spokojnie spać :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie prezentuje się ten projekt. Podoba mi się to połączenie kolorów. Jestem właśnie na etapie projektowania pokoju moich chłopców i utknęłam. Mam nadzieję, że w końcu jakoś pójdzie i chociaż w części będzie jak na Twoim projekcie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odezwij się na e-maila, chętnie pomogę :)!

      Usuń
  8. Śliczne, świeże kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Łał, super projekt! Jakie kolory! Brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny projekt, a ten plakat Vogue CUDO!Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo bardzo na tak :) spokojne stonowane kolory, tylko i wyłącznie potrzebne elementy bez zbędnych dodatków super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A plakaty są po prostu znakomite :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)