środa, 13 kwietnia 2016

Podziwiamy łazienki w stylu glamour!


    Tym razem was wręcz zasypię inspiracjami :)! Sama nie mogłam się zdecydować, które wybrać, wszystkimi jestem zachwycona! A co co chodzi? Mowa o stylu glamour .... i to w łazienkach!. Ekskluzywne łazienki na każdą kieszeń!

   Cechy charakterystyczne?
  • błyszczące tkaniny,
  • kryształowe żyrandole i lampy,
  • lustra i obrazy w bogato rzeźbionych ramach,
  • zdobione meble, najlepiej błyszczące złotem lub srebrem
  • duże, wyraziste i odważne wzory
  • roślinna ornamentyka
  • meble w intensywnej barwie lub polakierowane na wysoki połysk














Źródła:
1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12 / 13 / 14 / 15 / 16 / 17 / 18 / 19 / 20 / 21 / 22 / 23 / 24


    Jak wprowadzić trochę luksusu niedużym kosztem?
 - Pikowania ( zamszowe, czy skórzane pikowane elementy np. ławeczka w łazience; już niedługo na blogu wykonanie od postaw )
 - Srebrne oraz złote elementy ( czasami wystarczy kupić farbę, czy spray, ale także na wyprzedażach w Zara Home możemy wręcz obłowić się w takich cudeńkach)
 - Szklane dodatki ( takie skarby można znaleźć nawet w supermarketach, czy małych sklepikach, ale osobiście polecam TKMaxx, gdzie dostaniemy je za niską cenę i mamy pewność, że są jedyne w swoim rodzaju!)
 - Ręcznie malowane, z wieloma dodatkami dekoracje, które możemy samodzielnie wykonać np. malując farbkami na szkle, czasem nawet stosując decoupage.


A gdzie znaleźć takie dodatki, tudzież meble ;)?


23 komentarze:

  1. Piękne, moje pierwsze skojarzenie "królewskie łazienki". Bardzo mi się podobają takie aranżacje, choć w swoim domu wolę minimalizm! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, ale niektóre bardziej przypominają pokój niż łazienkę :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale teraz coraz modniejsze jest przenoszenie łazienki do sypialni tworząc bardziej pokój łazienkowy

      Usuń
  3. O ile nie lubię stylu glamour to w łazienkach mi się on podoba, tylko żyrandol w łazience to nie mój gust, ale inspiracje piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Złoto w łazience jest bardzo glamour, dlatego uwielbiam aranżacje łazienek ze złotymi detalami. Chyba wiele kobiet marzy o takim pokoju kąpielowym z pikowanym fotelem, toaletką i ogromnym lustrem w złotej ramie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe, tylko, że obawiam się, iż przy małych dzieciach różnie z tym może wychodzić

      Usuń
  5. Rzeczywiście ciężko się zdecydować, która jest najładniejsza :) Piękne inspiracje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, bardzo stylowe i kobiece. Moje marzenie!!!
    ściskam kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj moje skromne również, ale trzeba mieć do tego powierzchnię! :(

      Usuń
  7. Uwielbiam takie wnętrza. Piękne inspiracje. W takich łazienkach można się porozpieszczać do woli :) Pozdrowienia ślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, cudowna sprawa, można mieć tam taki kącik odcięcia od świata ;)

      Usuń
  8. Piękne inspiracje, jednak jeśli chodzi o łazienki to wolę minimalizm.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, żeby każdy czuł się u siebie jak najlepiej :)

      Usuń
  9. Zanurzyłam bym się z przyjemnością w wannie w jednej z tych łazienek, cudny klimat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, nie ma to jak duża wanna w domu :)

      Usuń
  10. Z takich łazienek z pewnością długo bym nie wyszła. bardzo mi się podobają stojące samodzielnie wanny (najlepiej z jakimiś śmiesznymi nóżkami). Biorąc pod uwagę metraż średniej łazienki w Polsce jest to prawie nie wykonalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda pewnie stąd pomysł, o przenoszeniu wanny do sypialni

      Usuń
  11. Podobają mi się takie łazienki:) Piękne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobają mi się takie łazienki - choć nie wiem co na to mój ukochany... :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)