sobota, 2 kwietnia 2016

Pastelowa porcelana



  Aż wstyd przyznać, ale w naszym pastelowym domku, nie ma poza dwoma kubkami nic z pastelowej porcelany! Ostatnio zauważyłam na waszych blogach bardzo ich dużo, szczególnie w okresie świątecznym ...i zaraziłam się miłością do tych cudeniek.



    Czyż nie pasują idealnie prawie do każdej kuchni?







Źródła:
1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10


     Całą zastawę posiadam białą, więc czemu nie trochę pasteli jej dobrze zrobi :), a może i wam coś się spodoba ( adresy sklepów poniżej): 





Sklepy:
1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9







34 komentarze:

  1. Pastelowa porcelana jest cudowna! Dziękujemy za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nawet jednego kubka pastelowego nie mam:( Podziwiam te cudeńka na blogach i czekam aż mi się co nieco wytłucze w kuchni, bo miejsca mało. Śliczne inspiracje! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam wtedy do kik-u, dosyć tanie i piękne pastelowe kubeczki, ostatnio sama nawet kupowałam :)

      Usuń
  3. Piękna porcelana. Uwielbiam pastelową, a najbardziej w kolorze miętki. Pozdrawiam cieplutko, Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi ciekawe czy miętka wypita z takiej miętki lepiej smakuje ;D

      Usuń
  4. Mi też strasznie podoba się pastelowa porcelana, ale w domu mamy wszystko w bieli :) Liczę na to, że i pastelowej się kiedyś dorobimy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my dokładnie tak samo, dlatego postanowiłam wprowadzić pastele w dodatkową zastawę, np podstawki na jajka ;)

      Usuń
  5. Zakochałam się w tych kubeczkach z wytłaczanym wzorem. Piękne odcienie tych pasteli, aż chciałoby się mieć wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, to takie perełki wśród pastelowych dodatków

      Usuń
  6. Jejku, jak ja uwielbiam pastel...wszędzie;) W porcelanie też:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam słabość ogromną do pasteli:) Tak jak Monisia wszędzie:)
    wiosenne uściski

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna jest ta pastelowa porcelana.
    Oj przydałaby Ci się w pastelowym domku bez dwóch zdań :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak :) teraz tylko akcja, organizacja szafek, żeby znaleźć dla niej miejsce :)

      Usuń
  9. Jak się ostatnio rozglądam, wszędzie pastelowe kubki, talerze i miski. Brak mocnych kolorów. Bo właśnie pastele podbiły serca gospodyń i idealnie wpasują się w każdą kuchenna przestrzeń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, szczególnie teraz na wiosnę :)

      Usuń
  10. Pastele pasują zawsze i wszędzie ;) Nic tak nie poprawia nastroju, jak widok uroczej porcelany w delikatnych kolorach. Chętnie przygarnęłabym wszystkie modele, które tu pokazałaś. A obecnie marzy mi się patera na ciasto w kolorze baby blue :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej wyobraziłam sobie taką na moim kuchennym stole...ach :) ale powiem Ci, że chyba nawet dostaniesz taką w TKMax

      Usuń
  11. Kilka pasteli mam i bardzo się z nich ciesze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadają zawsze takiej przytulności, no nie ;)?

      Usuń
  12. Piękne pastelowe odcienie. Uwielbiam takie rustykalne klimaty:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna jest ta porcelana, zwłaszcza ten róż :-) No i piękna szata graficzna, a Twoje zdjęcie profilowe OBŁĘDNE!Pozdrawiam słonecznie.Miłego tygodnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna! Najbardziej mnie się podoba ta patera w kolorze miętowym i różowe miseczki "z koronką" Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne inspiracje. Najbardziej marzą mi się takie porcelanowe salaterki:-) Cudo!:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się podobają pastele - choć na zmianę całej zastawy nie mam miejsca ale choć kilka sztuk nie zawadzałoby mi :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)