środa, 6 kwietnia 2016

Owocowe akcenty we wnętrzu



   Idzie wiosna... wszędzie się robi zielono, coraz więcej pięknych kwiatów i... nachodzi mnie coraz większa ochota na owoce. Tym razem mowa o owocach we wnętrzu, trochę soczystości dla naszych mieszkań na wiosnę może być na prawdę świetnym pomysłem!

   Oczywiście nie należy zakwasić mieszkań, ale jedna czy dwie poduszki tudzież owocowa rzeźba wprowadzą świetny, pozytywny akcent. Zauważyłam, że kiedyś bym większy bum na jabłka i gruszki, a obecnie królem jest ananas, szczególnie ten malowany na biało - złoto!. Motywy takie pasują do wielu stylów, ale na pewno dobrze się odnajdą w nowoczesnym, rustykalnym oraz eklektycznym. Znalazłam nawet piękną kolekcję Christiana Lacroixa, którą możecie znaleźć TUTAJ.


    Tym razem nie mam na myśli owoców na płótnie, ale także inspirujące dekoracje:






Źródła:
1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10




P.S. Jedzcie dużo pysznych owoców! :)

27 komentarzy:

  1. Bardzo pozytywne inspiracje:) Mi najbardziej przypadły do gustu ananasowe doniczki i gazetowe gruszki:) no i oczywiście poduchy - są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie mają coś takiego przyciągającego, prawda? :)

      Usuń
  2. Najbardziej przypadły mi do gustu te poduszki w kształcie owoców. Są super! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem, czy ciężko byłoby takie uszyć :)

      Usuń
  3. Tak ja mam teraz manie kolor zielony i na ananasy :) mam już jeden porcelanowy a ostatnio zakupiłam prawdziwy żywy i stoją sobie tak oba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Owocowo, soczyście i wesoło :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miało być wesoło , więc ciesze się z efektu ;)

      Usuń
  5. poducha - cytryna jest super! a te gruszki oklejone papierem inspirujące... :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozpieściłaś mnie! ;) Cudowne... te poduchy z cytrusów są extra!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta pościel w arbuzy jest mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, bardzo mi się podoba biały arbuz. Moja ciocia miała identyczny już 20 lat temu :) tylko wtedy nie były aż tak bardzo modne jak teraz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna owocowa pościel:)
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to by były dopiero słodko - kwaśne sny ;)

      Usuń
  10. Świetny i prosty sposób na ożywienie mieszkania:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna porcja inspiracji. Ananasowe doniczki mnie zachwyciły. Kaktusy idealnie się w nich prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem czy samemu byłoby ciężko takie wykonać :)

      Usuń
  12. Super. Świetny pomysł na post, od razu robi się cieplej i weselej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie ciesze się, że wywołał właśnie taką reakcję!

      Usuń
  13. Bardzo fajny blog :) Zapraszam również do siebie:
    http://www.marhericrafts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) na pewno również odwiedzę ;)

      Usuń
  14. Mega pozytywny, wesoły pomysł na pokój dla dziecka. Super inspiracje!

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)