sobota, 9 kwietnia 2016

Jak proste kamienie mogą stać się ciekawą dekoracją stołu i nie tylko! :)


 
   Czasami mam wrażenie, że nie umiem usiedzieć w domu jeśli zaraz czegoś nie zrobię, nie zmienię. Żyję przekonaniem, że w domu powinno się mieć tylko rzeczy które nas cieszą, ponieważ inne wysysają z nas energię ( chociaż zazwyczaj nie zdajemy sobie z tego sprawy). Tym razem wyrzuciłam dotychczasowe ozdoby stołu, a w moje ręce wpadły kamienie.





   Kamienie, które udało mi się kupić w OBI, za 3zł (2kg) miały być przeznaczone na kamienną wycieraczkę, ale tak długo zbierałam się do jej wykonania, że skończyło się na malowaniu kamieni.
Zebrane z polnych dróg, znad rzeki, plaży malujemy we wzory, jakie tylko podpowie wyobraźnia. Zaczynamy od prostych kropek, kółek, prostokątów, kwadracików przechodzimy do serduszek, kwiatków, gwiazdek, liści, biedronek.
 




Źródła:
1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8




 Potrzebne mi były kamienie, korektor oraz mazak (mogą to być też kolorowe mazaki, farbki, itp.) Pamiętajcie, żeby je dokładnie wypłukać . Nic więcej, a świetna zabawa gwarantowana ;)












27 komentarzy:

  1. W życiu nie wpadłabym na to, że można pomalować kamienie i zrobić z nich dekorację : ) Chyba z wiekiem tracę na kreatywności i wyobraźni… Inspiracje z pierwszego zdjęcia i „kaktusy” są genialne, na pierwszy rzut oka trudno rozpoznać, że to zwykłe polne kamienie. Swoje też świetnie pomalowałaś i wykorzystałaś w kompozycji. Mimo wszystko mam jednak nadzieję, że zrobisz też wycieraczkę, jestem bardzo ciekawa jej wykonania :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, na pewno, tylko muszę znaleźć chwilę czasu i poczekać na słoneczny dzień ;)

      Usuń
  2. Ja też zachwyciłam się kaktusami. Pomyślałam sobie, że to świetny pomysł na samodzielnie wykonany urodzinowy prezent:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, tylko w co go zapakować ^^ może okazać się być bardzo ciężki ;D

      Usuń
  3. Świetny pomysł! Ależ jesteś kreatywna! Pokazałaś, jak za niewielkie pieniądza można wyczarować niezwykłe dekoracje! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) czasem z nudów człowiekowi dziwne rzeczy przychodzą do głowy ;d

      Usuń
  4. Ale ładniutkie Ci wyszły te kamienie. Niesamowity pomysł.
    miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, żeby z kamieni zrobić takie dekoracje.Cudeńka!!!Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale efekt! Świetnie wyszły. te inspiracje też fajne, ciekawe czym malowane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że farbkami olejnymi przynajmniej niektóre, a potem pociągnięte jakimś olejem, albo już nie ;)

      Usuń
  7. Super pomysł na prostą ozdobę. Może sama coś takiego wykonam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia :) chętnie wpadnę zobaczyć ;)

      Usuń
  8. Piękne, świetnie się prezentują. A kaktusy jak prawdziwe.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie trzeba podlewać no i nie kłują ;D

      Usuń
  9. Pomysłowo i kreatywnie. Bardzo podoba mi się Twoja wersja ozdobnych kamieni. Ja niestety do takich rzeczy kompletnie nie mam talentu, ale z takich gotowych propozycji chętnie skorzystam kiedyś w sowich wnętrzach. Świetne są te "kaktusy" w doniczkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem szczerze, że te gdzie się mniej starałam chyba nawet lepiej wyszły, więc w Twoim przypadku może być podobnie ;)

      Usuń
  10. Uwielbiam takie cuda, praktycznie z niczego :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł :) już widzę kamienne obciążniki do obrusa na stół na tarasie, żeby nie fruwał! Tylko iść do lasu albo do Obi po kamienie teraz trzeba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny pomysł! Sama chyba go wykorzystam :)

      Usuń
  12. Brawo, jesteś bardzo kreatywna :-) Te w charakterze kaktusów są boskie!!!:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kamienie jako kaktusy - mega pomysł!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi i nie trzeba pamiętać o podlewaniu ;)

      Usuń
  14. O nie a ja takiego nie mam! Już muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)