środa, 9 marca 2016

Z cyklu "Nasze nowe mieszkanie". 13. Jak poprawnie ułożyć ramki na zdjęcia?



   Na przeciwko łóżka, czyli nad długaśnym biurkiem obecnie zapowiada nam się cała pusta ściana. Ze względu na fakt, iż to nie pasuje ani do naszych gustów, ani do wcześniej wspomnianych stylów trzeba coś z nią zrobić. Mąż bez telewizora wieczorem nie wytrzyma ( z resztą sama się uzależniam), co oznacza, że mamy już pierwszy element. Teraz ramki, ale jak to wszystko pogodzić?


Przykłady perfekcyjnego ułożenia obrazków:





Źródła: 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8


Kilka prostych rad jak ułożyć obrazki na ścianie ( tym razem zrozumiemy się bez słów :) ):






28 komentarzy:

  1. Tak to jest odwieczne pytani :) jak ułożyć, żeby było dobrze?! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że teraz jeszcze trudniej mi się zdecydować ^^

      Usuń
  2. O tak to jest mój błąd - ja porobiłam dziury w ścianie i okazło się że nie podoba mi się już to ustawienie okrazów - i co teraz??? :( zła, wkurzona! Co ja mam począć? Marzę sobie o takiej listwie na której położę obrazy - i będę mogła je zmieniać... Poza tym to antyramy.. A nie obrazy w ramkach! Planuj kochana! Ja wieszałam jak jeszcze nie byłam na żyznej glebie blogów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból, a zarazem błąd ;( dlatego teraz koniecznie wszystko wyliczam i wrzucam do programu :)

      Usuń
  3. U mnie wciąż są gołe ściany bo boję się coś powiesić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja potrafię patrzeć pół roku na ścianę i nadal nic mi do głowy nie przychodzi... przychodzi wtedy kiedy muszę spać, wtedy nagle mam tysiące pomysłów ;D

      Usuń
  4. Uwielbiam rodzinne galerie zdjęć :) skrupulatnie zbieram rameczki aby niebawem zawiesić je w pełnej okazałości na klatce schodowej :) to moje marzenie od wielu lat i mam zamiar w końcu je zrealizować :) a co! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj gdybym miała dom, uważam, że to konieczne :) nie ma nic przytulniejszego jak dom rodzinny, gdzie rodzina jest dumna i pokazuje zdjęcia :)

      Usuń
  5. Lubie kombinować z ułożeniem obrazków. A zaczyna się niewinnie od szukania ciekawych ramek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze mam z tym problem, podoba mi się multum ramek, a nie zawsze do siebie pasują :(

      Usuń
  6. U mnie też gołe ściany, ale koniecznie marzy mi się ściana z ramkami, tylko nie mogę zdecydować która :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego świetnym rozwiązaniem jest projekt w programie, albo chociaż rysunki :)

      Usuń
  7. Bardzo podobają mi się takie kompozycje zdjęć na ścianach. Z ich ułożeniem faktycznie można mieć wiele problemów, ale jak wszystko wcześniej dobrze się rozplanuje to nie ma z tym problemu. Grunt żeby zrobić to przed wywierceniem dziur w ścianie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, ile nerwów i pracy mniej :)

      Usuń
  8. Świetne inspiracje i pomysły na zawieszenie i rozmieszczenie ramek.
    Pozdrawiam i miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście to wcale nie jest takie proste jakby się mogło wydawać :) Ja zawsze obawiałam się, że zagracę ścianę, bo od pustej do zagraconej niewiele trzeba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, między nimi bliska granica

      Usuń
  10. Najlepiej ułożyć wcześniej na podłodze i zobaczyć jak to wygląda... Faktycznie nie jest to łatwy orzech do zgryzienia :)
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja akurat zawsze miałam mało ramek ze zdjęciami, więc dylematy ich ułożenia mnie ominęły:-) Ale jakbym kiedyś potrzebowała porady w tej kwestii już wiem, gdzie powinnam szukać:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny poradnik☺ zawsze mam z tym problem�� pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Mega przydatny post. Lubię chaos.. Ale chaos ułożony! Taki mały paradoks. ;) I widzę tutaj kilka propozycji dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam jest organizacja, ale nic nudnego :)

      Usuń
  14. bardzo przydatny poradnik-wiele osób nie wie jak się za to zabrać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam się, że do niedawna ja również

      Usuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)