sobota, 5 marca 2016

Z cyklu "Nasze nowe mieszkanie". 12. Przegląd białych szafek nocnych do 100 zł - 150 zł - 200 zł





     Tym razem wybieramy szafki nocne do sypialni... tfu szafkę, bo niestety tyko jedna nam się zmieści. Braliśmy pod uwagę trzy progi cenowe oraz ich jakość w porównaniu do ceny. Staraliśmy się wybrać pasujące do stylów klasycznych i nowoczesnych.

   Zapewne jak u większości Polaków na pierwszy strzał poszła IKEA i tu od razu zepsuję wam zabawę, tam ostatecznie kupiliśmy, chociaż na początku bardzo byłam niepewna i szukałam kolejne, aż dwa tygodnie. Następnie padło na Black Red White, VOX oraz inne lokalne. W chwilach zwątpienia nawet zaczęłam szukać w sklepach typu Home&You.

   Ale co to by była za notatka bez kilku porad :) ?
Drobne meble, często są niedoceniane, a tymczasem szafki nocne mają wielki wpływ nie tylko na naszą wygodę, lecz także na wystrój.W tradycyjnej sypialni najlepiej sprawdzą się ustawione po dwóch stronach łóżka, ale nie zawsze mamy takie możliwości. Wtedy dobrym rozwiązaniem będzie łóżko wyposażone we wnękę-półkę u wezgłowia, lub szerokie wezgłowie, na które można odkładać niezbędne przedmioty. Należy jednak pamiętać, że takie łóżko jest minimum 20 cm dłuższe od tradycyjnych. Prostota i klasyka szafek nigdy nie wyjdzie z mody, a dodatkowe szuflady ułatwiają utrzymanie czystości. Jasne szafki, idealnie dopasowane do łóżka tworzą zgrany duet. Znacie może jeszcze jakieś sprawdzone sposoby, porady co do takich szafek :) ?


do 100 zł
 

 1 / 2



100 zł - 150 zł 


 1 / 2


3 / 4

5 / 6


150 zł - 200 zł



 1 / 2


3 / 4

30 komentarzy:

  1. Szafka nocna BRISTOL jest niezwykle ciekawa.
    Sama nie wiem co bym z tych wybrała...
    PS Ja to moje wytargałam na OLX, dałam za dwie 50 zł - są przemalowywane - tym razem będzie szary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o tym myślałam i trochę żałuję, że się nie wstrzymałam, ale ta też nie jest zła ;)

      Usuń
  2. O matko, ale cięzki wybór. Każda szafka ma coś w sobie.
    powodzenia i uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda a to tylko niektóre z oglądanych

      Usuń
  3. Lubię szafki z szufladami. Łatwiej utrzymać wizualny porządek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda i schować coś prywatnego :)

      Usuń
  4. My się zdecydowaliśmy na łóżko z półkami w wezgłowiu. Ale może jeszcze kiedyś skuszę się na szafki, trochę miejsca jeszcze mamy. Najlepiej podobają mi się te, gdzie można ukryć kable od ładowarek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taką wybraliśmy, myśleliśmy również o tych w zagłówku, ale łóżko było pierwsze :)

      Usuń
  5. Czytałam kiedyś o takim pomyśle, żeby zrobić 2w1, czyli stolik nocny i toaletkę. I nawet sama się nad tym zastanawiam. Numer 4 z przedziału 100-150 podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mógłby być najpraktyczniejszy pomysł, ale takie zawsze przychodzą po fakcie hihi

      Usuń
  6. Mam taka jak ta pierwsza z przedziału cenowego 100- 150 zł, tyle,że cała jest w ciemnym brązie. Dobrze spełnia swoją funkcję. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak na ciemnym widać kurz itp? również myślałam o przełamaniu kolorem, ale strasznie mi odradzali, że na białym przynajmniej nic nie widać :)

      Usuń
  7. Trudno wybrać...dla mnie na pewno musi być szuflada i to spora:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie taka jest i o dziwo miejsca okazało się za dużo :)

      Usuń
  8. Piękne szafki nocne, jak dla mnie również musi być szufladka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trudno wybrać, za duży wybór - wszystkie ciekawe. Choć ja z pewnością wybrałabym, cała "zakryta", tak mi łatwiej utrzymać porządek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam, chociaż półeczka przydała mi się na książki "do przeczytania"

      Usuń
  10. Ja do tej pory miałam dwie szafeczki z mdf kupione w komplecie z łóżkiem. Teraz rozbijam tę symetrię, bo mi się znudziła. Na pierwszy ogień idzie moja. Zastępują ją stolikiem kupionym na starociach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny pomysł! u nas ciężko o targ staroci, a przynajmniej o starocie w przyzwoitych cenach

      Usuń
  11. Modele super, ale biały jakoś do mnie nie przemawia - przynajmniej nie widzę do w swoim domu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy szuka pod siebie, do przedpokoju będziemy innych szukać, może wtedy znajdziesz coś dla siebie ;)

      Usuń
  12. Przy tak ogromnym wyborze nawet zakup szafki nocnej okazuje się zbyt ciężki. Białą kolorystykę uwielbiam. Według mnie każda z tych szafek ma swój urok. Ja przede wszystkim pomyślałabym o funkcjonalności tej szafki i co takiego potrzebuję mieć zawsze pod ręką w sypialni. Chyba zdecydowałabym się jednak na zabudowany mebel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie funkcjonalność po pierwsze, a dopiero potem wygląd ;)

      Usuń
  13. Bardzo ciekawe propozycje. Parę z nich widziałabym w swoim domu:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dwójka jest super, bo jak się znudzi w roli szafki, to jest świetnym stolikiem dostawianym do kanapy ;-)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)