środa, 2 marca 2016

Z cyklu "Nasze nowe mieszkanie". 11.Szukamy idealnego zagłówka do łóżka




    Tego tematu bardzo nie mogłam się doczekać :) Zawsze fascynowały mnie zagłówki do łóżka oraz to w jaki sposób powstają. Nadszedł ten czas, kiedy i my możemy wybrać jakiś dla siebie, a nawet być przy jego tworzeniu!

   Na początek kilka inspiracji:






Źródła: 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8 / 9 / 10 / 11 / 12



   Początkowo byłam wręcz zdecydowana na jeden z rzeźbionych, gdyż komu bym nie pokazywała zawsze robi efekt wow, nawet na mnie przy entym oglądaniu. Niestety kwoty takich zagłówków,nawet przy wykonaniu samodzielnym przekraczają nasze możliwości. Dlatego też drugim wyborem stał się pikowany zagłówek z obłą górą. Znaleźliśmy dosyć tanią, białą eko skórą, a resztę materiałów już posiadamy ( relacja z DIY już niedługo ;) ).










24 komentarze:

  1. Ja najbardziej lubię z drewnianych desek, ale ten pikowany też fajnie wygląda. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny zagłówek! Dokładnie taki mnie się marzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, więc teraz do pracy :)

      Usuń
  3. Piękne zagłówki! Te rzeźbione są śliczne,ale czy funkcjonalne?! Z pikowanych najbardziej podoba się mnie ten w duże prostokąty.(zdjęcie 7) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie tez się tym martwiłam, one mogą pięknie wyglądać, ale jak ze sprzątaniem, czy się nie ścierają... wiele niewiadoh

      Usuń
  4. Wszystkie propozycje są bardzo ciekawe. Ale ta, którą wybrałaś jest super!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Te witrażowe są boskie!Pikowane znudziły mi się, wolę drewniane.Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi mnie jeszcze nie zdążyły, ale wszystko przed nami

      Usuń
  6. Do mnie zdecydowanie przemawiają drewniane - są cudne:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze dwa zapierają dech w piersiach. Ale jestem przekonana, że z pikowanym DIY też będzie świetnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, również mam taką nadzieję :)

      Usuń
  8. Marzy mi się łóżko z takim zagłówkiem:-) Wszystkie Twoje propozycje są piękne:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko się zdecydować :) wygrały umiejętności i cena ;)

      Usuń
  9. Masz piękną nazwę bloga:) I te zagłówki, szczególnie te ażurowe....bajka! Pozdrawiam i pozwolę sobie obserwować ten blog:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, bardzo mi miło :) nazwa powstała jeszcze we wcześniejszym mieszkanku, ale w tym również staram się bardzo nie odbiegać :)

      Usuń
  10. Pikowany zagłówek :) Już same te słowa przywołują u mnie dreszcze! EXTRA! Już się nie mogę doczekać jak to będzie wyglądało!
    Też mi się podoba 1 zdjęcie po lewej - pikowanie na medal!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi ja też już nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  11. Te skrzydła starych drewnianych drzwi czy to okien skradły moje serce :-) Pozdrawiam, Ania :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedne zagłówki podobają mi się bardziej, inne mniej, ale jedno jest pewne - wszystkie są bardzo oryginalne i pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zagłówki i poduszki dekoracyjne widziałam ostatnio w leroy. Zajrzyjcie sobie do działu dekoracja wnętrz z tego linka - https://www.leroymerlin.pl/dekoracja,a10.html . Zagłówek nazywał się chyba simplicity czy jakoś tak. Z tych co podałaś chyba jedynie nie podoba mi się ten otwierany :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)