sobota, 19 marca 2016

Obrona pracy dyplomowej




   Udało mi się! Tym razem będę trochę nieskromna i pochwalę się moją obroną. Pozwoliłam sobie na to, iż tematyka się zgadza, mianowicie był to "Projekt systemu zabudowy nano mieszkań". Praca dostała piątkę z wyróżnieniem i jest duże prawdopodobieństwo, iż kolekcja mebli zostanie wprowadzona w życie i użyta do produkcji.

   Moją grupą docelową były młode małżeństwa z dziećmi mieszkający na małych metrażach. Kolekcja ma wiele prostych, dodatkowych funkcji, które nie podrażają bardzo mebla, ale nadają mu dużo dodatkowych funkcji. Kolekcja nadaje się pod zabudowę, oraz jako wolnostojące elementy. Po wybraniu baz, można dobrać według uznania szuflady, półki, fronty, itp. Każdy może być w tym samym lub innym fornirze. Więcej niestety zdradzić nie mogę, ale przedstawiam wam mój model, który wykonałam z pianki modelarskiej w skali 1 : 10.













34 komentarze:

  1. Jestem pod wrażeniem. Nie wiedziałam, że takie projekty można zrobić "ręcznie" :) Sama idea urządzania nano mieszkań bardzo mi się podoba. Znam wiele rodzin z dziećmi, które mieszkają z zbyt małych mieszkaniach w bloku. I rzeczywiście trzeba się nagłowić, żeby były w miarę możliwości funkcjonalne. W Niemczech nikt nie wynajmie rodzinie z dzieckiem 40m2 mieszkania, bo takie mają tam standardy. Ale u nas nikomu nie przeszkadza, ze taka rodzina mieszka na 30m. Dobrze, że projektanci zajmują się i takimi sytuacjami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż wstyd, ale o zwyczaju Niemieckim nie miałam pojęcia, za to w Japonii mieszkają większymi rodzinami na jeszcze mniejszych powierzchniach, ale tam jest 100% organizacja.

      Usuń
  2. Gratulacje!!! Obrony, wysokiej oceny i udanego projektu! Świetnie się prezentujesz ! Uważam,że" Projekt systemu zabudowy nano mieszkań" jest bardzo aktualny, bo niestety ,jeśli nic się nie zmieni ( a patrząc realnie- nie zmieni się jeszcze długo)młode małżeństwa z dziećmi będą zamieszkiwać małe metraże. I takie rozwiązania są na wagę złota. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, starałam się znaleźć temat, który nie tylko byłby idealnie wpasowany w dzisiejsze czasy i jego zapotrzebowanie, ale także aby mnie tak zaciekawił jak właśnie ten

      Usuń
  3. Gratuluję obrony na piątkę z wyróżnieniem :) Przyglądam się Twojemu projektowi i jestem pod ogromnym wrażeniem, że można odwzorować całe mieszkanie na tak niewielkiej przestrzeni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na szczęście udało mi się dogadać z promotorem, ponieważ chciał, aby model był w skali 1:5 ale takowy by mi się nie zmieścił w mieszkaniu , hihi

      Usuń
  4. Wielkie brawa! Podwójne oczywiście za obronę i projekt :)
    Pozdrawiam weekendowo, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) również pozdrawiam już po weekendowo :)

      Usuń
  5. Gratulacje. Muszę przyznać, że jestem pod ogromnym wrażeniem Twojego projektu. Przede wszystkim zachwycają mnie te maleńkie mebelki. Musiała sporo pracy włożyć w ich wykonanie. Wszystko jest takie perfekcyjne. Bardzo podoba mi się również sam plan i rozkład tego mieszkania. Każda przestrzeń wykorzystana, a do tego nie jest zagracona i bardzo funkcjonalna. Jeszcze raz gratuluję. To naprawdę wielki sukces :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam ok 4 miesięcy pracy :) dziękuję ;)

      Usuń
  6. Gratulacje! Funkcjonalność to powinna być podstawa przy projektowaniu mieszkań, niestety obserwując dzisiejszy rynek, często zastanawiam się, kto to projektował?
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, projektanci bardziej się przejmują wyglądem ni funkcjonalnością

      Usuń
  7. Moje serdeczne GRATULACJE!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo, brawo! Jesteś zdolną dziewczynką :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję koana!Jesteś wielka!:-))) model robi wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, aż serducho rośnie ;)

      Usuń
  10. Gratulacje! No gratulacje, taka zdolniacha i taki piękny projekt, cieszę się Twoim szczęściem! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję obrony! I trzymam kciuki, aby Twój projekt został wprowadzony w życie. Sama jestem w trakcie pisania pracy magisterskie, a obrona w lipcu, jak wszystko pójdzie dobrze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie ja dziękuję bardzo, a za Ciebie będę trzymała mocno kciuki :)

      Usuń
  12. Jestem pod ogromnym wrażeniem ! Brawo słonko piątka z wyróżnieniem całkowicie się Tobie należała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej jak to miło napisałaś :) dziękuję :)

      Usuń
  13. Wow gratulacje danej obrony, tytułu i projektu. Sam model bardzo interesujący. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie coś fantastycznego. Bardzo chciałabym zrobić coś takiego - mogłabyś zdradzic z czego zrobiona jest drewniana szafa i jak uzyskałaś taką fakturę drewna? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szafa jak i wszystkie pozosałe mebelki sa z pianki modelarskiej, na która naklejony został wydrukowany zwykły papier z fornirem o gramaturze 200g ;)

      Usuń
  15. Nieskromnie powiem że pięknie to wyszło :-D pianka modelarska daje rade.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda , daje radę ;) dziękuję ;)

      Usuń
  16. Świetny, przemyślany projekt i perfekcyjnie wykonany model. Gratuluję obrony!:)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)