środa, 16 marca 2016

Jak wykonać tablicę na zdjęcia / obrazki ?


      Ostatnio zainspirowana waszymi blogami i chęcią zakończenia tej wielkiej przeprowadzki tworzę coraz więcej przedmiotów typu DIY. Ostatnio dowiedziałam się nawet, że takie zmiany starych przedmiotów na coś całkowicie innego, co może mieć większe znaczenie oraz być bardziej potrzebne nazywamy upcyklingiem.


   Projekt jest bardzo prosty, ale potrzebujecie ok 1,5 godzinki oraz dużej siły w paluchach :)

Przygotujcie:



   Po pierwsze dla wygody spięłam klamerkami grubszy materiał (użyłam starej kołdry)


   Dzięki temu łatwiej przypięłam go pinezkami. Niektóre wchodziły prosto wpychane palcem, inne musiałam po uderzać młotkiem.


   Tak wygląda pierwsza warstwa:


   Teraz w podobny sposób przybijamy materiał zewnętrzny u mnie resztki po lnianej zasłonie:


   Czas na wstążki / gumki:


   Przepinamy 2 warstwy, raz na ukos w prawo, a raz w lewo, tak by utworzyły kratkę. Koniecznie muszą myć mocno naprężone.


   Na koniec dodałam pętelkę, na której później zawiesiłam tablicę:


   Tak wygląda powieszony na dotychczasowej ścianie. Dla pewności w miejscach skrzyżowań wstążeczek można przypiąć ozdobne pinezki.





   Obecnie jest naszym centrum wspomnień z miesiąca miodowego :)


31 komentarzy:

  1. To jest fajny pomysł na wykorzystanie zbędnej tablicy korkowej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, na tablicy korkowej będzie jeszcze łatwiej taka utworzyć :)

      Usuń
  2. Ale pomysł! Sama bym sobie coś takiego zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie lepiej zrobić niż kupić, ich ceny potrafia być niesamowicie drogie ;)

      Usuń
  3. No no... Świetny pomysł! ;) Być może sama w przyszłości wykonam taką tablicę. Twoja ma piękne kolory. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio "chodzi za mną" taka tablica. Ładnie wyglada i jaka praktyczna dekoracja. Dziekuje za "instrukcje" napewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak pomysłowo-super:)
    wiosenne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tablice to bardzo przydatny przedmioty :) Robiłam tablicę jakiś czas temu dla pewnej młodej panienki i poszłam na łatwiznę. Wykorzystałam podobrazie malarskie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda , ułatwia sprawę, ale korzystałam z materiałów już dostępnych :)

      Usuń
  7. Uwielbiam takie inspiracje:) Patrzysz...i jesteś wciąż podczas podróży...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, ciagłe wspomnienia, jakie piękne wspomnienia ;)

      Usuń
  8. Świetny pomysł! Kiedyś muszę zrobić taką tablicę dla córki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie mogła zapisywać sobie daty sprawdzianów, wkładać zdjęcia przyjaciółek itp :)

      Usuń
    2. Tak, ta wielofunkcyjność to fajna sprawa w przypadku takich tablic :)

      Usuń
  9. Super pomysł! Sama też uwielbiam upcykling i projekty DIY :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne, dekoracyjne i praktyczne.3 w 1.Takie DIY lubię najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybko zrobione i wymyślone ... nudów ;)

      Usuń
  11. Bardo fajny pomysł - pozdrawiam Cię Nikola

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł. Wykorzystam na pewno, tylko muszę zorganizować potrzebne materiały. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w razie czego służę radą :)

      Usuń
  13. Dzięki za dokładny instruktaż, bo nie bardzo wiedziałam jak się w prosty i w miarę szybki sposób do takiej tablicy zabrać. Wiosennie Ci pozdrawiam w Pastelowym Domku, Ania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, oby takich pięknych wiosennych pozdrowień więcej :)

      Usuń
  14. Świetny pomysł :) Na pewno wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie to proste i fajne! ja sama mam tablice marzeń. I pomysł z tasiemkami jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, dawaj znać z chęcią odwiedzę i oglądnę :)

      Usuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)