środa, 30 marca 2016

A jak wam minęły te święta?


     Wielkanoc w Pastelowym domku w tym roku była wyjątkowa! Dlaczego? Bo pierwszy raz właśnie u nas robiona, pierwszy raz nie w rozjazdach. Spoczywała na mnie cała dekoracja domku, stołu, dania oraz zapewnieni dobrej atmosfery.

    Oczywiście bez niespodzianek tych miłych i tych niekoniecznie się nie obyło, ale całość była na prawdę bardzo przyjemna. W końcu w gronie najbliższych, aczkolwiek niestety nie wszystkich. Naszym kotkom i żółwiowi też się coś święconego dostało, bo jakby nie patrzeć też są członkami rodziny :) Zapraszam was na krótką wycieczkę zdjęciową po naszym pastelowym domku.


P.S. A jak wam minęły te święta ;) ?











 










    Zapewne zauważyliście, że na blogu nadeszły pewne zmiany. Przyszła piękna wiosna, więc postanowiłam razem z nią odświeżyć naszego bloga. Myślałam nad zamówieniem, ale ostatecznie zdecydowałam się aby samej wykonać nową identyfikację wizualną. Co o niej myślicie , bardziej czytelna od poprzedniej, czy może coś zmienić jeszcze ? :)  Całuję was mocno i życzę pięknych pozostałych dni tego tygodnia ;)




31 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się nowy wygląd blog. Idealny na okres nie tylko wiosenny. Cieszę się, że tak miło spędziłaś święta. Myślę, że zdjęcia idealnie oddają klimat Twoich świat. Przesłodkie te zajączki stojące na stole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, potrzebowałam chyba tych słów :*

      Usuń
  2. Bez diety :)))
    przede wszystkim było bardzo słodko :))
    Teraz czas na wiosenny detoks...pzdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem cię, ale detoks zacznie się dopiero po wyjedzeniu wszystkiego z lodówki ;D

      Usuń
  3. Niestety minęły za szybko.
    Ale u Ciebie pięknie, smakowicie i świątecznie. Tak jak być powinno:)
    uściski kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, każda wolna chwila zbyt szybko ucieka, szczególnie tak dobrze spędzona ;)

      Usuń
  4. Dość spokojnie i bardzo słonecznie. Podoba mi się wystrój Twojego stołu i poszczególne dodatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, w tym roku niekoniecznie było składnie z dekoracjami, bo każda w prezencie od kogoś innego ^^

      Usuń
  5. Pysznie i kolorowo to wygląda :)
    Uściski poświąteczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo apetycznie podane a dekoracje przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczo! U mnie było pysznie, rodzinnie i bardzo wesoło więc idealnie:-) Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli tak jak w święta powinno być! :)

      Usuń
  8. Piękne dekoracje. Mi święta akurat minęły w rozjazdach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przynajmniej Twoja zmywarka odpoczęła hihi :)

      Usuń
  9. Bardzo ładnie przystrojony dom, zdjęcie świetnie oddają klimat świąt wielkanocnych :)
    Nowy wygląd jest ładny, fajnie współgra ze zdjęciami z postów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starałam się projektować właśnie z taką myślę, więc cieszy mnie to bardzo co napisałaś :)

      Usuń
  10. Pięknie przystrojony dom, a na stole widzę jakieś słodkości... Zajączki pastelowe pewnie kupione w kik. Widziałam ostatnio takie. Pozdrawiam cieplutko i serdecznie zapraszam do siebie, Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak słodkości było mnóstwo, tak tak zajączki z Kik :) na pewno wpadnę ;)

      Usuń
  11. Gratuluje świetnego bloga.
    Chętnie podejmę z Tobą współpracę.
    Proszę o kontakt na maila:
    info@paywin.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Nikola, jakie piękne zmiany zaszły na Twoim blogu! Bardzo mi się podoba :) Święta oczywiście były udane. Przy takiej pogodzie nie mogło być inaczej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez tyle miłych słów mnie również coraz bardziej :)

      Usuń
  13. Bardzo urzekły mnie te drewniane zające. Super się wkomponowały w twój stół wielkanocny. Teraz widzę jak kwiaty mogą zmienić oblicze mieszkania. Bardzo ładnie wyglądają teraz tulipany i narcyz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie narcyzy :) dawno ich u nas nie było ;)

      Usuń
  14. Poduszki są takie słodkie, że chętnie bym je przytuliła! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajączki w "moim stylu", poduszki przesłodkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie święta minęły bez pośpiechu i w miłej atmosferze:)
    Zmiany na Twoim blogu bardzo wiosenne, podoba mi się:)
    A zajączki, te na stole i te na poduszce, cudne!!!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, za wszystkie miłe słowa :)

      Usuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)