środa, 17 lutego 2016



   Na krótko przerywamy cykl, ponieważ przeprowadzka dobiegła końca, ale pracy zostało mnóstwo. Teraz trochę o organizacji i porządkach, w końcu niedługo wiosna, więc może i wam się przydadzą :).

   Na początek małe DIY. Ze względu na to, iż jestem fanką (wręcz maniaczką) organizacji i najchętniej wszystko bym poukładała rozmiarowo, albo kolorystycznie postanowiłam zrobić kolejny organizer - tym razem padło na nici. Mój mały, czarny kuferek kiedyś potrafił pomieścić wszystkie moje przybory do szycia, niestety już nie jest tak łatwo. Zawsze miałam problem ze znalezieniem odpowiedniego koloru / odcienia nitki do danego szytego materiału, więc ułożenie kolorystycznie wydawało się najlepszą opcją.

Do wykonania potrzebowałam:
- pianka modelarska
- spinacze do tablicy korkowej
- nożyk introligatorski
- linijkę
                                                         i oczywiście nitki











I wuola , moja szafka z nićmi i wełnami gotowa ^^.


A teraz kilka inspiracji innych organizacji szuflad:






Źródła:
1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8




Więcej o porządkach już niedługo! Razem z paroma blogerkami planujemy dla was nasz domowy poradnik ułatwiający sprzątanie, a szczególnie te duże jak np. wiosenne.

30 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszelkiego rodzaju organizery, bo bez nich mam zawsze gdzieś bałagan i coś jest nie odłożone na miejsce. Zwłaszcza w kuchni marzy mi się takie totalne uporządkowanie wszystkiego. Szuflady są chyba najlepsze do takiej dobrej organizacji drobnych przedmiotów. Świetny patent z nićmi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam twoje zamiłowanie, co do kuchni również uważam, że tam organizacja jest bardzo ważna, głównie ze względu na szybkość przygotowywania posiłków.

      Usuń
  2. Och jak widzę taki ład i porządek aż mam dreszcze :) uwielbiam takie inspiracje !!! I pomysły na nitki są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że coraz więcej nas organizatorek :)

      Usuń
  3. SUper pomysł! Porządek robi się sam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, chyba, że kotek wejdzie do szuflady ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam taki ład i porządek. Jak wszystko jest perfekcyjnie poukładane.
    miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, z tym, że zauważyłam, że mimo wszystko to nie trwa długi, hihi

      Usuń
  5. Ład pomaga wszystko znaleźć szybko i bez zbędnego stresu :) Sama nie jestem mistrzynią układania ale podziwiam ;) Miłego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do stresu, masz rację. Przeczytałam już o tym kia książek i również wiem z doświadczenia, że tym większy ład, tym lepszy humor i łatwiej się skupić na czymś ;)

      Usuń
  6. Pomysłowa z Ciebie kobitka. Uwielbiam taki porządeczek. Wszystko na swoim miejscu. Pozdrawiam cieplutko i serdecznie zapraszam do siebie Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. kiepska ze mnie "organizatorka" jeśli chodzi o porzadki. Nie chciałabyś widzieć jak wygląda moja szafa :D ale ja w tym nieładzie artystycznym zawsze jakoś wszystko znaleźć mogę, a to chybanajważniejsze, prawda? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Artystyczny nieład też ma swoje zalety :D

      Usuń
  8. Świetny organizer na nici! Zachwyca mnie taka organizacja i taki perfekcyjny porządek! Bo ja, mimo, że dążę do utrzymania względnego ładu, jestem nadal totalną bałaganiarą:( No i ciągle czegoś szukam:( Czekam na ten Wasz poradnik, może pomoże:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się robi, zapraszam po niego w środę :)

      Usuń
  9. Porządek musi być! :-) Pudełko na nici też by mi się przydało, bo już trochę tych nici mam, ale lenistwo jest wieksze niż potrzeba ;-) Może na wiosnę wezmę się w garść?Czyli niebawem ;-) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy, że masz już pierwsze postanowienie wiosenne ;)

      Usuń
  10. Organizer na nici pomysłowy i dobrze.że w szufladzie, bo sie nie kurzy....inne organizery tez mnie zachwyciły ale zabieraja troche miejsca, moje 100m chyba by tego nie udźwignęło:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100metrów to na prawdę dużo ^^, my teraz mamy 76 i tyle miejsca wolnego, chociaż z czasem pewnie to się zmieni ;)

      Usuń
  11. Super pomysły. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię wszelkiego rodzaju organizery. ułatwiają przede wszystkim utrzymanie porządku, ale i szybkie zlokalizowanie poszukiwanego przedmiotu co czasami w pośpiechu zdecydowanie ułatwia życie. Do tego w wielu przypadkach po prostu bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100%, uświadomiłam to sobie niedawno, ale od tego czasu wszystko organizuję ;)

      Usuń
  13. Pomysł świetny. Ja trzymam po prostu nici w dużej kosmetyczce. Fakt, trochę się plączą. Twój pomysł jest praktyczny i koncepcyjny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również wcześniej tak trzymałam, ale zrobiło się ich tak dużo (i ciągle przybywają), że nie było takiej kosmetyczki ^^

      Usuń
  14. Ciekawy pomysł, ale wg mnie organizer jest w zbyt głębokiej szufladzie. Szkoda miejsca. Poza tym śmiem twierdzić, że kilkakrotne wysunięcie szuflady spowoduje przesunięcie nie umocowanych szpulek i kłębków.
    Tak się wymądrzam, bo właśnie organizując sobie sypialnię musiałam przejść przez problem organizacji miejsca dal wielu naszych "przydasiów". Długo myślałam jak ułożyć nici i umieściłam je pionowo w odpowiednio głębokim przezroczystym zamykanym pudełku, zakupionym w jakimś sklepie budowlanym. Zajmują mało miejsca i mogę całość wziąć do stolika z maszyną.
    Z przyjemnością przejrzałam także inne posty. Zastanowiłam się nad wybranym żyrandolem do sypialni. Upatrzyłam sobie w ikea inny, ale do zakupu dojrzewam więc dokładniej popatrzę na wybrany przez Was.
    Będę tutaj zaglądała, pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że wybrałam taką szufladę, ponieważ, ta była wolna. Na szczęście nie wypadają, ale z góry w cale nie dobrze nie wybiera koloru

      Usuń
  15. Wiem, że w Stanach powstaje coraz więcej firm, które zajmują się organizowaniem miejsca na rzeczy w domach i biurach. Kiedyś ktoś policzył ile czasu spędzam w pracy na szukanie jakiś dokumentów. Wyszło bardzo dużo. Podobnie jest w domu często szukamy jakiś rzeczy. Myślę, że tego typu triki na przechowywanie z pewnością się przydadzą każdemu, bo czas to pieniądz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uważam, że taki interes to świetny pomysł, sama bym się z przyjemnością tym zajęła. Tylko jak przekonać swoich mężczyzn? :)

      Usuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)