środa, 24 lutego 2016

Kilka porad dotyczących wiosennych porządków i nie tylko - od blogerek dla czytelników




   Tak jak już wielokrotnie obiecałam mam dla was super poradnik ręcznie pisany ;) Mianowicie dla naszych czytelniczek razem z Kasmatką, Panią Komoda, Natalią K oraz Sylwią Ch  postanowiłyśmy podzielić się naszymi sprawdzonymi radami co do wiosennych porządków i nie tylko.

   Zapewne wiele z was posiada takie swoje złote środki na pewne zabrudzenia, porady co do organizacji, czy też inne sprawdzone sposoby. Chyba każdy marzy o poznaniu tajemnicy szybkiego posprzątania mieszkania czy domu. Zazwyczaj porządki zajmują nam cały dzień, a czasem nie zdajemy sobie sprawy z tego jak możemy je sobie ułatwić. Zapraszam do czytania, a może i wy chcecie się podzielić jakimiś radami?



Kuchnia:






 




Łazienka:
















Pokoje:

















Podłogi:



Inne:

















Dodatkowo Natalia rozpisała dla nas propozycje na spędzanie wolnego marcowego czasu:

1. Zrób wiosenne, generalne porządki.
2. Wprowadź do domu kolory.
3. Kup dla siebie bukiet tulipanów w swoim ulubionym kolorze.
4. Wybierz się na długi spacer w poszukiwaniu zwiastunów wiosny.
5. Wiosna to dobry czas na ruch, zacznij biegać, ćwiczyć, pływać…
6. Wyciągnij z garażu swój rower.
7. Zasiej kiełki, rzeżuchę i szczypior-będą idealne do wiosennych kanapek.
8. 8 marca to idealny dzień dla siebie- poświeć go wyłącznie sobie.
9. Kup sobie coś nowego do ubrania. Baw się modą, łącz kolory, wzory itp.
10. Pomyśl nad wielkanocnymi dekoracjami.
11. Czas zaplanować świąteczne menu.
12. Pierwszy dzień kalendarzowej wiosny spędź na świeżym powietrzu.
13. Zrób coś miłego dla swoich bliskich- moja propozycja to „przez żołądek do serca”.
14. W, którymś z marcowych weekendów powinnaś zjeść śniadaniu w łóżku.
15. Uśmiechaj się!!!!



Tu najdziecie adresy blogów dziewczyn z którymi miałam przyjemność współpracować:

51 komentarzy:

  1. Ja właśnie zabieram się za wiosenne porządki - zalegają mi tony papierów!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne pomysły i... duzo ich! Pomocne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, uzbierało się, każda z nas dała coś od siebie ;)

      Usuń
  3. I dlatego właśnie uwielbiam robić notatki, a potem wrzucać je do szuflady by wyjąć za jakiś czas i mieć nie tylko ubaw, ale i radość, że przypomniało się coś, co było ważne i co potem często wykorzystuję.
    P.S pozwolę sobie kilka Twoich najzwyczajniej w świcie przedrukować, jak można:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne porady!!! BRAWO dziewczyny. Dziękuje za współpracę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję za współpracę ;)

      Usuń
  5. Świetne porady, bravo :) A ja przegapiłam, bo miałam także coś od siebie dorzucić ;) haha no cóż innym razem- wszystko to wyszło bardzo ciekawie i pomysłowo. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha świetne rady :) To był extra pomysł! Ja już kilka sobie od innych dziewczyn zapamiętałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś jeszcze wymyślisz daj znaj :) ja chętnie wezmę udział w kolejnym projekcie!

      Usuń
    2. Super! Na pewno tak zrobię ;)

      Usuń
  7. Porady naprawdę przydatne.. może kiedyś nadejdzie czas, że z nich skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są tak różne, że w końcu któraś na pewno się przyda ;)

      Usuń
  8. Super porady. Skorzystam z nich. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo, że właśnie skończyłam 3h sprzątanie, to po przeczytaniu wszystkich cennych porad, mam ochotę na więcej! Super :) Świetne porady i koncepcja ręcznie pisanych notatek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, miałam podobnie po przeczytaniu :)

      Usuń
  10. Świetnie wyszło :) Kilka rad już wydrukowałam :)
    Uścisków moc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W grupie siła :) mam nadzieję, że jeszcze będziemy współpracowały :)

      Usuń
  11. Przede mną właśnie wiosenne porządki, wiec post jak najbardziej się przyda. A nie macie jakiegoś patentu na okna, żeby nie trzeba było ich tak często myć? :) Oczywiście oprócz zlecenia tego zadania mężowi. :) Okna to moja zmora, a w domu mam ich 20 do umycia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, faktycznie dużo. Jedynie mogę polecić małe daszki nad oknami, mam takie cudo w salonie i omija mnie częste mycie największego okna w domu

      Usuń
  12. Rewelacyjny pomysł na post ! ;) I ta forma fotek notatek - rewelacja. Takie osobiste! Charakter pisma też wiele mówi o człowieku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to właśnie chodziło, takie od nas :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zaczniemy wszystkie akcje sprzątanie ;)

      Usuń
  14. Świetne porady, przydadzą się podczas wiosennych porządków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale większość przyda się cały rok :)

      Usuń
  15. Świetne rady! Chyba niedługo czas sie do nich stosować :)
    Obserwuje:*
    http://goldxcherriex.blogspot.com/ Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile wspaniałych i praktycznych porad. Na pewno niektóre wykorzystam podczas wiosennych porządków bo wiele z nich poznałam dopiero dzięki Wam dziewczyny. Super pomysł na wpis. A z propozycji Natalii na marzec również chętnie skorzystam i uczynię ten miesiąc niezwykle przyjemnym i efektywnym :)

    OdpowiedzUsuń
  17. najlepsze są takie sprawdzone pomysły

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mamy pewność, że czegoś nie zniszczymy :)

      Usuń
  18. Dziewczyny świetne rady!
    A dla Ciebie wielkie brawa za pomysł :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) świetna zabawa, mam nadzieję, że przed nami jeszcze wiele takich ;)

      Usuń
  19. Fantastyczne vademecum pani domu:-)
    Dzięki za dobre rady z pewnością je wykorzystam:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały post, rady są rewelacyjne.Na pewno skorzystam.Ja od siebie dodam parę swoich pomysłów, np do czyszczenia ciężko dostępnych miejsc, takich jak szufladka do proszku w pralce używam szczoteczki do zębów i patyczków do uszu.A gąbki do naczyń te zużyte i gąbki do mycia ciała zużyte używam do czyszczenia umywalki i wanny.Chusteczek nawilżających używam do czyszczenia toalety i mebli.Do czyszczenia umywalek i wanny można użyć proszku do pieczenia i cytryny.Buty skórzane nawilżam kremem Nivea.metalowego wieszaka używam do folii aluminiowej i do woreczków, można też zawiesić papier do pieczenia.Żeby cięte kwiaty żyły dłużej codziennie trzeba je podcinać, po skosie, żeby jak największą powierzchnią łodygi piły wodę, a do wody dodać szczyptę cukru.Do rysów na panelach laminowanych można użyć specjalnych markerów.Dywan po praniu dobrze jest zainpregnować specjalnym preparatem, wtedy się tak nie brudzi.Włosy ludzkie i psie z koca najlepiej sprzątnąć klejącą rolką do ubrań.Biustonosze wkładam do poszewki od poduszki i piorę w pralce.Przypalone garnki najłatwiej wyczyścić proszkiem Ajax.I żeby nie było, że to reklama, to są sprawdzone przeze mnie produkty i polecam je, bo są dobre.Przyjemnych wiosennych porządków ;-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, kochana dziękujemy za rady :) na pewno jeszcze porozmawiamy o współpracy :)

      Usuń
  21. Świetne porady! Fajnie przedstawione:) Niektóre znam i wiem, że się sprawdzają, inne to dla mnie nowość i na pewno wypróbuję:) Poza tym Wasz poradnik (+ komentarze) to świetny motywator, a ja właśnie z tym mam największy problem:):) Zawsze ciężko mi się zorganizować i zacząć, a po przeczytaniu tego posta, aż się człowiek rwie do tego sprzątania:):), a jak mi zapał ostygnie to zajrzę tu jeszcze raz! Pozdrawiam i życzę wszystkim przyjemnych wiosennych porządków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie, każdym postem staram się jakoś motywować :)

      Usuń
  22. Fantastyce porady, niektóre trochę oczywiste ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny pomysł na formę rad...pisane odręcznie 😊 Super 😉 pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)