sobota, 27 lutego 2016

Jak posiadając już meble zmienić całkowicie wnętrze?



   Wracamy do naszego cyklu. To już 10 część, ale druga z cyklu sypialni. Tym razem chcemy zakomponować sypialnie używając już dostępne nam meble oraz kilka nowych. Poprzednio w pomieszczeniu gościł styl klasyczny, tym razem zależy nam na połączeniu trzech stylów tj. glamour, nowoczesny oraz amerykański.

  Sypialnia posiada stały element jakim jest szafa wbudowana. Składa się z czterech segmentów, w tym dwóch z lustrem. Dzięki tej szafie układ pomieszczenia jest odgórnie już ustalony. Po pierwsze i najważniejsze - ŁÓŻKO.











   Kiedy już wybraliśmy ustawienie łóżka, oczywistym jest, że obok powinna stanąć szafeczka nocna. Takowej jeszcze nie mamy, więc zapewne przy kolejnej możliwości poświęcimy jej cały temat. Zdecydowanie musi być biała, elegancka, a najlepiej żeby posiadała i półeczkę i szufladę... no i mieściła dużą lampkę nocną. - heh... nie znoszę kiedy klientki mi to robią, ale chyba już i mnie się udzieliło. Niestety ubolewam nad faktem, iż ta sypialnia pomieści tylko jedną szafkę nocną, co przeczy stylowi amerykańskiemu ( symetria).
  


  Czyli mamy już szafę, łóżko i szafeczkę nocną. Projekt bierze jeszcze pod uwagę komodę i biurko. Zacznijmy od komody, ponieważ ją już posiadamy. Nie jest duża, ale pakowna. Bierzemy pod uwagę, że może, ale nie musi być szafką pod telewizor (ale to już będzie obejmowało inny temat).



   Przyszedł czas na dopełnienie, czyli biurko. Na pewno będziemy musieli z czasem biurko wynieść / przestawić, aby swojego czasu stało tam łóżeczko dla dzidziusia. Z drugiej strony moglibyśmy zdecydować się jedynie na dostawkę do łóżka, gdyż mamy niesamowite udogodnienie jakim jest miejsce na pokoik dziecięcy, a nawet dwa. Biurko początkowo będzie toaletką, ale istnieje duże prawdopodobieństwo, iż stanie się z czasem stolikiem bo komputer stacjonarny mojego męża. Zastanawiałam się między wolnostojącym, a wbudowanym i zdecydowałam się na własny projekt wbudowanego.






     Jeszcze bym zapomniała nasze stare krzesło, które przeszło renowacje, również powinno znaleźć się w tym pomieszczeniu:



    Tak według projektu będzie wyglądała nasza sypialnia, chociaż znając siebie, wiem, że mogę zmienić zdanie jeszcze przynajmniej 100 razy ;). Oczywiście z czasem weźmiemy pod uwagę również dekoracje, w tym pikowany zagłówek, dywanik, zasłony, oświetlenie, itp. Na projekcie ściany wyglądają na fioletowe, ale docelowy jest błękit.







   A dla rozjaśnienia mojej wizji, chciałabym wam pokazać sypialnie w trzech wybranych przeze mnie stylach.... teraz możecie w wyobraźni połączyć je razem i wyjdzie nasza ;)


GLAMOUR:



Źródła: 1 / 2 / 3 / 4




AMERYKAŃSKI:


 Źródła: 1 / 2 / 3 / 4

NOWOCZESNY: 



Źródła: 1 / 2 / 3 / 4




29 komentarzy:

  1. Łóżka w stylu glamour są przepiękne! Najbardziej przemawia do mnie styl nowoczesny (może trochę skandynawski).. ale zupełnie nie mam wizji na wykończenie pokoju :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi ja jeszcze też nie ;) na pewno jeszcze się was doradzę :)

      Usuń
  2. Urządzanie wnętrz to wcale niełatwe zadanie. Ale rzut z góry zdecydowanie może pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, lepiej niż jeżdżenie meblami po podłodze;)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba styl nowoczesny. Jestem w szoku że tak dokładnie projektujesz wnętrze :) Zazdroszczę :) Ja jak się wprowadziłam do mojego mieszkania - to kupowałam po prostu po kolei co mi było potrzeba... I teraz nie z każdej rzeczy jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też robiłam tak jak ty, ale dzięki temu, że teraz sama mogę sobie w programie ustawić łatwiej mi się zdecydować na jakiś zakup, szczególnie ten przemyślany ;)

      Usuń
  4. Każdy styl mi się podoba. Jestem ciekawa twojej sypialni:)
    pozdrawiam weekendowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, chociaż przez tą pogodę jest trochę śpiąco

      Usuń
  5. Jestem ciekawa efektu końcowego:-) Jedyne co ja bym zmieniła to zdecydowałabym się na ściany w kolorze neutralnym czyli białym, albo szarym, a kolory zostawiłabym dla dodatków materiałowych czyli narzuta, poduszki, zasłony. Kolory na ścianach bardzo szybko się nudzą...ja po zaledwie roku miałam dość koloru na ścianach, a przemalowanie nie jest tak proste jak zmiana kolorystycznych dodatków.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje, dlatego w pozostałych wnętrzach są neutralne, błękit w sypialni mam od dzieciństwa i po prostu nie wyobrażam sobie innego, bardzo mnie odpręża i usypia ;)

      Usuń
  6. Na planie sypialnia wydaje się duża. Tyle się w niej mieści. Z niecierpliwością czekam na prezentację na żywo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda jest duża, w poprzednim mieszkaniu miałam salon tej wielkości ^^

      Usuń
  7. Każdy ma w sobie coś ciekawego, miałabym spory problem z wyborem tego jednego. Musiałabym dokonać karkołomnego połączenia ;) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego wszystko przede mną ;) będę szukała tak długo , aż znajdę, każdy mebel, dekor, itp po kolei ;)

      Usuń
  8. Chyba bardziej przemawia do mnie styl amerykański niż glamour, ale wszystkie propozycje przyciągają wzrok:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, każda z nich ma "to coś", dlatego chciałabym połączyć wszystkie

      Usuń
  9. A myśleliście o panelach ściennych? Ja na nie choruję i chciałabym w naszej przyszłej sypialni zrobić takie do 1/3 wysokości. Czy jest jakiś prosty program dla amatorów, jak ja ;), w którym można bez większego problemu zaprojektować wnętrza? Patrząc na Twoje symulacje, zawsze mam chęć zrobić takie coś sama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, bez problemu, sprubuj program Sketch up :)

      Usuń
  10. Wszystkie inspiracje są świetne. Styl glamour bardzo mi się podoba, ale amerykański chyba jest taki bardziej "do życia" :) Z tym, że w sypialni glamour jest bardzo wskazany. Jestem bardzo ciekawa Twoich pomysłów :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle rozterek, a to tylko sypialnia ^^ hihi

      Usuń
  11. Jak marzyć to marzyć. Zdecydowanie podoba mnie się styl nowoczesny. Szczególnie cała oszklona ściana na pierwszym zdjęciu.W naszych , polskich realiach ciągle rzadkość,ale co tam! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu marzenia nadają sens naszemu życiu :)

      Usuń
  12. Świetne inspiracje. Idealnie rozplanowanie przestrzenne. Wszystko czego potrzeba w sypialni i do tego sporo miejsca na szafę. Ciekawa aranżacja. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) teraz zostało nam dopracowywanie ;)

      Usuń
  13. Uwielbiam drewno, wiec z łóżek najbardziej podoba mi sie to z zagłówkiem z desek. Wszystkie sypialnie piękne, z pewnością powstanie cos niesamowitego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja osobiście jestem za skandynawskim/nowoczesnym. ;) Chociaż uwielbiam patrzeć na glamour. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż również woli tamte dwa, ciężko mi go przekonać do glamour, uważa, że jest za "babski" hihi

      Usuń
  15. Sypialnie na zdjęciach na dole przedstawiają bardziej królewski styl. Uwielbiam wersję amerykańską. To pewnie przez filmy, jakich się naoglądałam. Połączenie aż trzech opcji powinno dać niesamowity efekt i satysfakcję.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)