sobota, 2 stycznia 2016

Darmowy kalendarz 2016!


    Mam dla was niespodziankę! Aby wam podziękować, za cudowny 2015 rok, wszystkie wasze odwiedziny, wypowiedzi i miłe słowa postanowiłam, że ja zrobię coś dla was. Na pewno większość z was korzysta z kalendarza, mniejszego, czy większego, ale w większości domów przynajmniej jeden gdzieś tam wisi :). Ze względu na fakt, iż kolorowanki dla dorosłych stały się tak popularne postanowiłam je wykorzystać.
   Razem ze współpracą kilku stron (adresy w źródłach poniżej) powstał śliczny pastelowo - kolorowy kalendarz na rok 2016, który dla czytelników jest całkowicie darmowy. Wystarczy, że klikniecie w link poniżej:



                                                                               KALENDARZ 2016 - POBIERZ


Plik jest w formacie pdf. przygotowany od razu do druku, jeśli ktoś ma problemy z pobraniem bardzo proszę o kontakt e-mailowy , abym mogła wysłać strony pojedynczo.  (nikolakitlinska@interia.pl)



Dzięki różnorodności obrazków i ilości wzorów każdy z was może dostosować kalendarz do swoich potrzeb, np. kolorystycznym, przy czym wykorzystać jako trening antystresowy.



Źródła zdjęć:  12  \ 3

33 komentarze:

  1. Super kalendarz:)
    Wszystkiego dobrego jeszcze raz kochana w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł! Wielu, wielu udanych inspiracji w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kalendarz, sama mam kolorowanki dla dorosłych w domu:) Kolorując je czuję się z powrotem mała i szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś w tym jest :) najbardziej lubię wieczorami wtulona w męża ;)

      Usuń
  4. Przepiękny kalendarz, niech no tylko dorwę naszą drukarkę w pracy:) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tralala już do mam.
    Otwieram pdf i się jaram
    Dziekuję i drukuję .

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mogę coś pobrać, jakaś dziwna strona mi wyskakuje..:(
    Poproszę na maila, jesli można,
    aga86r@poczta.onet.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny Kalendarz, ale ja też mam problemy z pobraniem! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny jest ten kalendarz. Sam pomysł na jego stworzenie zresztą też. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mnie te słowa podbudowały

      Usuń
  9. Świetny pomysł! Brawo! Jak najbardziej, zgadzam się,że te kolorowanki są mega odstresowujące ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, można malować i malować, trochę się odciąć ;)

      Usuń
  10. Super pomysł na kalendarz, jest piękny :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny kalendarz, chyba kupię drukarkę :-) Wspaniałego 2016!!!Pozdrawiam noworocznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi własnie dzięki niemu wreszcie kupiłam drukarkę, ale za druk wychodzi tylko 6zł :)

      Usuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny ten kalendarz :-) Dziękuję za udostępnienie :-)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, licze na to, że jeszcze nie jeden zrobię i nie tylko kalendarz dla czytelników ;)

      Usuń
  15. Ciekawy pomysł z tym kalendarzem, uwielbiam kolorowanki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś dla dzieci, teraz co drugi dorosły korzysta :)

      Usuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)