sobota, 5 grudnia 2015

Najpiękniejsze bombki. Gdzie takie znajdziemy?



         W dzisiejszych czasach jest tak dużo pięknych bombek , że na prawdę ciężko się zdecydować. Dużo osób wybiera tylko takie, które będą im pasowały do reszty, np. tak jak u nas na choince są ozdoby tylko w kolorze białym i granatowym, czasem srebrnym, ale np. u moich dziadków na choince jest tak kolorowo i różnorodnie, że dosłownie każda ozdoba znajdzie u nich miejsce. Są też osoby, które jak raz kupią choinkę z ozdobami to już więcej Ich nie kupują, chyba, że coś im bardzo wpadnie w oko, ale są też takie osoby, które co roku dokupują przynajmniej po kilka.
        Mam wrażenie, że kiedyś bombki można było kupić jedynie "paczkowane", tak około 6 lub więcej sztuk, no chyba, że to były wielgaśne, ręcznie malowane bombki. Dzisiaj również tak można, ale na rynek weszło dużo firm, gdzie bombki są sprzedawane na sztukę, co prawda ceny ich również się zmieniły, bo jednak całkiem sporo wzrosły, ale mimo to wyróżniają się wśród tych paczkowanych ( lepszy materiał, ręcznie robione czy bardzo oryginalne).
       W wielu rodzinach z resztą tak jak u już wspomnianych moich dziadków jest pewien zwyczaj i mimo tego, że dzieci już urosły nadal jest praktykowany. Dziadek co roku kupuje sople i wiesza na choinkę, a z tego co wiem to coraz ciężej je dostać. Sopelki tuż po rozebraniu choinki były zlizywane przez dzieciaki, teraz albo są na następny rok, albo rozdaje na halloween, albo po prostu ktoś zjada ;). No tak jeszcze nie wspomniałam o ręcznie robionych ozdobach świątecznych, jakimi są np. aniołki robione z muliny, czy serduszka z gałązek albo kokardki z cynamonu :).
         A jakie u was wiesza się bombki? Też macie taką manię jak ja , że przynajmniej 5 nowych bombek co roku musi być? Może macie swoje ulubione sklepy na takie zakupy?

Źródła zdjęć: 1 \ 2

Oto kilka inspiracji dla was, może któreś wam się na tyle spodobają, że zdecydujecie kupić? Mnie to całe szukanie tylko nakręciło na zakupy, a osobiście najbardziej lubię bombki ze sklepu Eurofirany, ale tylko te białe ;).

1. Eurofirany      13,00 zł
2. Eurofirany      14,10 zł
3.Eurofirany       17,60 zł
4. IKEA             29,99 zł  - 2 sztuki
5. IKEA             29,99 zł  - 2 sztuki
6. IKEA             24,99 zł  - 3 sztuki
7. Eurofirany       17,80 zł
8. H&M HOME 39,90 zł  - 2 sztuki


1. ZARA HOME   19,90 zł
2. Eurofirany           22,90 zł
3. Manufaktura      
4. decorOlka           8,34 zł
5. H&M HOME     19,90 zł   - 2 sztuki
6. ZARA HOME    39,90 zł  -  2 sztuki
7. ZARA HOME    39,90 zł  -  3 sztuki
8. H&M HOME     39,90 zł  -  2 sztuki

1. ZARA HOME   35,90  zł  -  2 sztuki
2. Eurofirany          16,30  zł 
3. Empik                7,99    zł
4. Empik                12,99  zł 
5. IKEA                14,99  zł  - 5 sztuk
6. IKEA                19,99  zł - 3 sztuki
7. H&M HOME    19,99 zł  - 2 sztuki
8. H&M HOME    29,90 zł  - 2 sztuki
9. H&M HOME    19,90 zł

43 komentarze:

  1. Rzeczywiście bobki z Eurofiran są przepiękne, ale ceny dość wysokie. Mają też w swojej ofercie kwiaty z klamerką, które można wykorzystać do aranżacji ze stroikiem jak również powiesić na choince. Inaros

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda, niestety raz kupiłam i jakoś posmakowało mojemu kotkowi hihi

      Usuń
  2. Piękne bombki i w ogóle ozdoby, tyle,że musiałabym je kupować w innym czasie, nie w okresie przedświątecznym , kiedy jest mnóstwo innych wydatków. Ja " idę" bardziej w kolory. Dziś na przykład widziałam piękne jasnozielone z połyskiem, są na sztuki, cena bardzo przystępna. Widziałam połączenie właśnie takiego koloru z koralowym- bardzo mnie się podobało. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego sprzedawcy się wycwanili i sprzedają już nawet od połowy października

      Usuń
    2. A może tak co roku jedna piękna bombka do kolekcji ?!

      Usuń
  3. Choinka mojej babci jest najpiękniejsza :) Wiszą na niej ponad trzydziestoletnie bombki i lampki na klipsy również w tym samym wieku. Ale są też takie ozdoby, które dokupiła niedawno. Ma to swój niepowtarzalny urok. Sople i cukierki są na niej co roku obowiązkowo ;) U nas też jest na kolorowo i co roku staram się coś dokupić, a jeśli staram się nie dokupić, to i tak coś mnie skusi i już nowy komplet gotowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, taka choinka na pewno ma swoją "duszę"

      Usuń
  4. Ja w tym roku nie kupuję ozdób, bo zrobiłam to w zeszłym roku, ale nie powiem, że gdybym mogła to teraz kupiłabym białe ozdoby.Te serducha z IKEA są cudne.Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo tak jest co roku, "ja w tym roku już nic nie kupię", a niektóre tak kuszą, że ciężko dotrzymać słowa ;)

      Usuń
  5. Boskie są wszystkie:) Ja juz też nic nie kupuję:) Na nic się nie skusze:):):):)
    magicznych mikołajek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję serdecznie i wzajemnie ;) ja dzisiaj ubrałam choinkę i chyba jednak jakieś dokupię ;) hihi

      Usuń
  6. Ja Co roku zmieniam koncepcje wystroju choinki, więc co rok dokupuje. Moglabym juz ubrac ze 2. Choc tez rozdaje I prezentuje co ładniejsze nie pasujace mi. Takie malutkie bombeczki lub zawieszki dodaje do prezentow doczepiajac do kokardki. W tym rok po chyba 10 latach wroce do tradycji bieli i czerwieni, ale dodam zielen :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny pomysł :) my w tym roku dostaliśmy aniołka na szydełku na choinkę ;)

      Usuń
  7. U mnie króluje kolor czerwony i złoty - nie przywiązuje wagi do firmy, co do kolorystyki :) W tym roku chyba zdecyduje się na nowe zakupy i wybór kolorów pastelowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetna zabawa i przy kupowaniu i zawieszaniu, przynajmniej dla mnie, mąż już nie jest taki zachwycony hihi ;)

      Usuń
  8. Dziękuję za życzenia mikołajkowe i oczywiście Tobie pięknych dni i prezentów życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja także dziękuję za życzenia! Tobie również życzę samych cudowności, wielu blogowych inspiracji, wiernych czytelników i moc energii do dalszej pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , energia i czas zdecydowanie się przydadzą :)

      Usuń
  10. W tym roku kilka bombek kupiłam, bo akurat zmieniłam koncepcje jeśli chodzi o kolory na choince. Ale też dużo wykonałam sama, co jednak pozwoliło trochę zaoszczędzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, czasami te domowe bywają o wiele lepsze ;)

      Usuń
  11. W tym roku pokusiłam się o zakup dwóch bombek od Radko i Komozja. Dziś byliśmy na starociach i wróciłam z malutkimi dziadkami do orzechów z gotową zawieszką na choinkę. Szukałam takich bardzo długo :) Mam też bombki kupione w zeszłym roku w tkmaxx, które ładnie wyglądają na choince.
    Białe bombki są śliczne, wyglądają jak śnieżynki:) Może jak będę miała duży dom i choinkę w salonie to pomyślę aby ubrać ją na biało.

    Udanego tygodnia Pastelowy Domku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kojarzę firm z chęcią sprawdzę :) ojej uwielbiam dziadki do orzechów ;)

      Usuń
  12. Piękne inspiracje nam tu pokazujesz:-) Zwykle nie mam problemów z podejmowaniem decyzji ale gdy wchodzę do sklepu z ozdobami świątecznymi podoba mi się tak dużo rzeczy- że nie wiem co kupić...Najbardziej jednak lubię ozdoby w kolorze złota i srebra oraz błękitu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, czasami ciężko, o masz ciekawy gust :) mało osób mówi o błękitach :)

      Usuń
  13. Niektóre są naprawdę piękne, ale i tak uważam, że wykonane własnoręcznie lub przez kogoś innego, ale ręcznie są najładniejsze i najcenniejsze. Przy okazji dziękuję za życzenia mikołajkowe i również życzę wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bombowe inspiracje bombkowe:) Wszystkie piękne:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie urzekły złote trójkąty z IKEA :) Takie bym sobie z chęcią powiesiła na choince... a pod nią ??
    Zapraszam do mnie na rozdanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że wpadnę :) a pod przydałoby się mnóstwo prezentów :)

      Usuń
  16. Bardzo fajny przegląd, ja wybrałabym 3 propozycję :)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie :)
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do mnie częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja miałam w tym roku nie dokupywać bombek bo miałam ich w tamtym roku aż za dużo i można było wybierać co zostaje a co do pudełka z powrotem do garażu. Ale niestety mi się nie udało powstrzymać i dokupiłam kilka sztuk. Głownie białe i srebrne bombki ale i zestaw bombek z Zara Home. Możesz je zobaczyć np teraz w moim najnowszym poście :) Na który oczywiście serdecznie zapraszam!

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  18. Będzie naturalnie i minimalnie :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, żeby się mieszkańcom podobało :)

      Usuń
  19. Piękne propozycje, ciężko się zdecydować;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wybrałaś przepiękne inspiracje i mam nadzieję, że Mikołaj okazał się w tym roku hojny i obdarował Cię być może Twoimi wymarzonymi bombkami? ;) Ściskam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi a wiesz, że tak, moim mikołajem jest jak co roku mój wspaniały mąż, który zawsze wie co chcę dostać :)

      Usuń
  21. A mi się marzą właśnie te z pierwszego zdjęcia, blado-różowe:)pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)