sobota, 26 grudnia 2015

Lodowe marzenia



   W tym roku zima nam się na razie nie pokazała z dobrej strony. Święta bezśnieżne, no a ferie tuż tuż i dzieci nie będą miały gdzie zjeżdżać na sankach. Aby wprowadzić klimat lekko śnieżny, a właściwie lodowaty wybrałam dla was lodowe sople i kryształy.
   Przenosimy do domów trochę zimowego blasku nawet latem nie zdając sobie z tego sprawy. Niektóre meble, oświetlenie, a nawet biżuteria inspirowane są lodem / kryształem, czasami skojarzeniom trudno się oprzeć. Skoro zima nie mogła, to my przenosimy trochę mrozu do wnętrz, zamieniamy lampy w sople lodu, a dekoracje oszraniamy i oprószamy. Przejrzyste jak woda krzesła, czy załamujące światło niczym pryzmat kolczyki lub nawet lampy inspirowane kryształem górskim są tak piękne, a niestety nie zawsze doceniane. Oczywiście kolorem przewodnim są odcienie bieli i błękitów, ale jest również dużo transparentnych materiałów. Zwolenników tzw. chłodnych dekoracji wnętrz w cale nie jest tak dużo, mimo wszystko ludzie wolą ciepłe odcienie w domach bojąc się, że przy zmianach już nie będzie tak przytulnie - niestety - to bardzo duży błąd, takie dodatki użyte ze smakiem mogą stworzyć nawet przytulniejszy kącik, a już na pewno wyjątkowy. W dobrze zaprojektowanym wnętrzu najważniejszy jest balans między chłodnymi a przytulnymi elementami. Projektanci lubią bawić się w "zimno - ciepło".














Źródła :
1 \ 2 \ 3 \ 4 \ 5 \ 6 \ 7 \ 8 \ 9 \ 10 \ 11121314 \ 15 \ 16 \ 17 \ 1819 \ 20 \  21 \ 22 \ 23 \ 24 \ 25 \ 26


A dla już zainspirowanych osób polecam kilka produktów, które zapewne pokochacie:  



kolczyki     talerz     dywany     lampa     krzesło     uchwyt     wazon      stolik

32 komentarze:

  1. Bardzo dobre są pomysły z zastosowaniem szlachetnych kamieni, wykorzystanie geometrycznych brył kryształów! Podobają mnie się również wnętrza z zimowymi fototapetami, jak choćby ta z górą lodową, tym bardziej,że obok stoi fotel w ciepłym kolorze brązu. Biel wprowadza do pomieszczeń czystość i sterylność ,i jestem jak najbardziej za łączeniem jej z ciepłymi kolorami.Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, ja również :) dokładnie tak samo jak ze zdaniem o fototapecie ;)

      Usuń
  2. Jakie bajeczne te dodatki:)
    Cudownych Świąt kochana jeszcze raz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świąteczne uściski dla Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urzekło mnie'szklane' krzesło i cudowny tęczowy stolik! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi gorzej jak komuś coś będzie przez nie widać :)

      Usuń
  5. Kryształowa żarówka i wiszące donice są świetne. Już jakiś czas temu wpadły mi w oko, ale jakoś nie mogę im znaleźć u siebie miejsca. A z zimą nie tęsknię wcale i nie mogę się doczekać wiosny i lata ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proponuje nietuzinkowy pomysł, ostatnio coraz modniejszy na zamieszczenie ich w łazience ;)

      Usuń
  6. Piękny uchwyt do drzwi!pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, szkoda, że ceny takie wysokie ;(

      Usuń
  7. Jaka piękna gałeczka <3 Przygarnęłabym <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzę, że coraz więcej ma zwolenników :)

      Usuń
  8. wesołego po świetach i Szczęśliwego Nowego Roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi poświąteczne życzenia ;D dziękuję kochana i wzajemnie :)

      Usuń
  9. Cudne są te lodowe inspiracje, może jednak zima do nas zawita!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten stolik szklany jest genialny, lustrzana rzeźba również mi się bardzo podoba :-) Udanego Sylwestra kochana!

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te inspiracje, dużo ciekawych "lodowych" przedmiotów. Jednak podchodziłabym do dekorowania nimi z rezerwa. Np ten obraz lub naklejka z górą lodowa... co latem? Ja mam niebieskie talerze w ptaszki - typowo wiosenne... w jesieni już dziwnie było bo do niczego nie pasowały, a na wigilię? (z czasem i tak sprawie sobie druga zastawę)
    Ale ten stolik to serio jest świetny! magiczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje, nie zawsze pasuje, chociaż zależy od pomieszczenia i reszty klimatu we wnętrzu, latem można się "ochłodzić" przy takie górze :)

      Usuń
  12. Absolutnie genialny motyw! A lampki przy łóżku dodałam do inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! :) mam podobne w domku w sypialni i baaardzo polecam, szczególnie kiedy trudno zasnąć :)

      Usuń
  13. Ciekawe propozycje:) tym bardziej, że powoli tracę nadzieję na biały puch. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze by było jakby dzieciom trochę w ferie popadało :) wzajemnie kochana :)

      Usuń
  14. Świetne inspiracje! Gałki, meble z kryształami i misa piękne... a stolik zupełnie nie w moim stylu ale bardzo intrygujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektóre przedmioty są tak wyjątkowo, że fajnie się na nie patrzy, ale niekoniecznie w naszych wnetrzach :)

      Usuń
  15. Zaraziłam się też manią planowania :-) Podobają mi się gotowe planery, ale albo są dość drogie, albo nie odpowiadają mi np. pod względem wielkości. Ten Twój jest troszkę dla mnie za duży, bo ja swój noszę w torebce. Ale zrobiłam go sobie po prostu z notesu i jest w kieszonkowym wydaniu.
    Życzenia spełnienia wszelkich planów, pomyślności, zdrowia i wiecznej miłości, przesyłam w mojego świata. Do siego roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, jest dosyć ciężki :)ale ma wszystko to czego chciałam :) Wzajemnie ;*

      Usuń
  16. Piękne zimowe inspiracje zachwycił mnie obraz z mrozem- szronem , i oczywiście żarówki zatopione w kostkach lodu :) Na ostatnim kadrze jest moje marzenie- lodówka smeg-a, piękny pastelowy niebieski kolor.... Może ten rok okaże się owocny finansowo, by móc sprawić sobię takie cudeńko. pozdrawiam C.aro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, pierwszy ra widziałam takie lodowe żarówki :) , oj tak smeg ma cudny sprzęt ale drogi ;(

      Usuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)