sobota, 19 grudnia 2015

Jak pakować świąteczne prezenty?



    Sztuka pakowania prezentów w cale nie jest taka łatwa, szczególnie kiedy prezent nie ma prostych kształtów. Jak zapakować prezent, aby wyglądał ładnie i oryginalnie?  Dla wszystkich, którzy nie korzystają z dobrodziejstw sieciówek w postaci „proszę zapakować na prezent” przygotowałam kilka inspiracji.
    Żeby oryginalnie i efektownie zapakować prezent może przydać się wszystko co masz pod ręką. Papierowe taśmy, papier pakowy, kolorowe sznurki, a nawet gumka do mazania w towarzystwie tuszu… Sprawdzą się również resztki tapety czy rurki po papierze toaletowym, wstążki, kokardki, czy nawet gałązki choinki. Nie zapomnij o nożyczkach, linijce, taśmie klejącej oraz kleju i o czymś do pisania. Jeśli chcesz pomysłowo zapakować swój prezent wcale nie musisz się na tym napracować i wysilać. Dzisiaj pomysły są dużo łatwiejsze w realizacji, a prostota jest w nich chyba najbardziej przyciągająca. Nasze tegoroczne prezenty pojechały z paczce za granicę, więc nie są tak spektakularne jak chciałam żeby były, za to może wam któraś z inspiracji przypadnie do gustu :).











Źródła:
1 \ 2 \ 3 \ 4 \ 5 \ 6 \ 7 \ 8 \ 9 \ 10 \ 11 \ 12 \ 13 \ 14 \ 15 \ 16 \ 17 \ 18 \ 19 \ 20 \ 21 \ 22 \ 23 \ 24


Jednak zrobiliśmy jeszcze kilka prezentów :) :






59 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje! Bardzo ładnie z tą wstążką w kolorze stalowym, świerkowe gałązki, bombeczki...Ale ta czarna wstążka...nie, nie. Czarny kolor kojarzy się jednoznacznie. Mamy gdzieś to głęboko zakodowane. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się czarny kojarzy z elegancją :) w końcu w niektórych krajach na śluby chodzi się w czerni :) i tam to kolor szczęścia i nadziei :)

      Usuń
  2. Pakowanie prezentów to jedna z przyjemniejszych czynności przed świętami, urodzinami itp. Staram się dobrać papier, dodatki czy sposób zapakowania nie tylko do kształtu przedmiotu ale i do osoby obdarowanej. Bardzo lubię wykorzystywać szary papier, ale w tym kupiłam czerwony. Mam już kilka pomysłów, chciałabym wpleść pierniczki czy skórkę pomarańczy. Wyszukałaś piękne inspiracje i właśnie zauważyłam motyw z wplecionymi bombkami:) Mam zapas małych, plastikowych i z chęcią je wykorzystam do ozdobienia.

    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej, a ja nie zawsze ją lubię, wszystko zależy od form prezentów :)

      Usuń
  3. Czy wiesz,że "wstrzeliłaś" się idealnie w liczbę wyświetleń na moim blogu?! Liczba jest piękna i bardzo okrągła- 60000!!! Mogę dla Ciebie wykonać jakiś drobiazg! Nie obiecuję jednak,że będzie to w tym roku, bo ja strasznie zakręcona jestem. Ale pamieć mam dobrą jak coś komu obiecam, to nie mówię zapomniałam, czy coś w tym guście, bo słowo u mnie droższe niż pieniądze. A ja mam Ci ochotę zrobić choćby drobną przyjemność, bo świetna z Ciebie Kobietka! Jeśli Ty też jesteś za tym, to masz na moim blogu maila. Pomyśl co to ma być i przyślij adres. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, duża sumka ;) ojej nawet nie wiesz jakie to miłe z twojej strony :) z chęcią się skontaktuję ;)

      Usuń
  4. Pakowanie prezentów, to moja jedna z ulubionych czynności przedświątecznych.Piękne inspiracje, zwłaszcza z gałązkami choinki, podoba mi się, chyba wykorzystam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ;) czasami proste pomysły są ciekawsze ;)

      Usuń
    2. Kochana najpiękniejszych świąt, bogatych w ciepłe uczucia i gesty.Abyś poczuła magię i miłość najbliższych.Na stole wspaniałych potraw i cudownej choinki, a pod nią wymarzonych prezentów.Wesołych i Zdrowych Świąt Bożego Narodzenia oraz Szczęśliwego Nowego Roku!!! 🎅🎅🎅

      Usuń
  5. Świetne inspirację jutro zamierzam jutro pakować prezenty więc któryś na pewno któryś wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie był taki sam post, ale inspiracje inne :) Pakowała prezenty później i miałam problem bo tak jak u Ciebie i u mnie były tylko proste bryły - wiec musiałam kombinować z pakowaniem w cukierek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi to prawda, wtedy zaczyna się zabawa ;)

      Usuń
  7. Cudowne inspiracje! Tak zapakowane prezenty nawet szkoda otwierać :-) Życzę Ci pięknych, spokojnych i niezapomnianych Świąt kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie zapakowane. Ja w tym roku postawiłam na szary papier i kolorowe taśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam pakować prezenty :) Wesołych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brawo :) Świetne sposoby opakowania!
    Pozdrawiam cieplutko, M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie zapakowane prezenty, zawsze na to zwracam uwagę :)

    Wesołych Świąt! Spędzonych w gronie najbliższych, w spokojnej i magicznej atmosferze i spełnienia wszystkich marzeń w 2016 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne inspiracje. Ja chciałam też podziękować za przepiękne życzenia. I Tobie z cała rodziną i bliskimi życzyć wielu małych cudów i serca oraz oczu na nie otwartych. Ściskam gorąco choć wirtualnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuje, takie uściski również przyjmuję ;)

      Usuń
  13. ja już też popakowałam i czekam teraz na Święta :)))
    piękne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana:
    Niech Pan na nowo NARODZI się w Twoim sercu,
    niech wypełni je swoim pokojem,
    niech przepełni miłością,
    niech zabierze wszelki smutek, lęk, niepokój,
    a na to miejsce wleje wytrwałość w dążeniu do świętości.

    Niech sprawi byś każdego dnia budził się coraz mocniej przekonany
    o Jego OBECNOŚCI, bliskości a przede wszystkim
    o niekończącej się i trwającej MIŁOŚCI.

    Zbliżające się święta niech będą czasem mocniejszego przylgnięcia do BOGA,
    obecnego również w drugim człowieku.
    Pozdrawiam Pani KoModa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale liczę, że tak będzie każdego dnia a nie tylko od święta ;)

      Usuń
  15. Tobie również wspaniałych Świąt życzę i wszelkich szczęść, ściskam, Marta :)
    Pięknie z tymi pakuneczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe inspiracje!!!
    Wspaniałych, rodzinnych i magicznych Świąt:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezenty wyglądają cudownie:-) Ja w tym roku chyba jednak skończę z gotowymi opakowaniami, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam śliczne gotowe przy kasie w media markt - cie ;)

      Usuń
  18. Przepiękne! Aż szkoda by mi było odpakowywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj często są tak pięknie prezenty u nas opakowane, ze najpierw robię serie zdjęć a dopiero potem odpakowuje ;)

      Usuń
  19. Przy pomocy takim w miarę prostych przedmiotów można stworzyć takie cuda:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, u nas najbardziej sprawdziły się iglaki :)

      Usuń
  20. Przepiękne inspiracje. Ja niestety przy szlafroku się poddałam i kupiłam gotowy kartonik. Ale kształty kanciaste również zapakowałam po swojemu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, miękkie rzeczy sprawiają dodatkowe problemy :(

      Usuń
  21. PS. Naturalnie dodaję bloga do obserwowanych, bardzo mi się tutaj podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Absolutnie genialne te pomysły! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Prawdziwe arcydzieła ! Cudne pomysły:) Radosnych,spokojnych Świąt, wspaniałych zapachów,stołów uginających się od smakowitego jedzonka, a w nadchodzącym Nowym Roku 2016 spełnienia wszelkich marzeń. Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Prawdziwe arcydzieła ! Cudne pomysły:) Radosnych,spokojnych Świąt, wspaniałych zapachów,stołów uginających się od smakowitego jedzonka, a w nadchodzącym Nowym Roku 2016 spełnienia wszelkich marzeń. Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Idą Święta! Piękne inspiracje! ;))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne inspiracje :-)
    Ludzie co ja się naszukałam czarnego papieru pakowego ach.....
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne inspiracje :-)
    Ludzie co ja się naszukałam czarnego papieru pakowego ach.....
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, czy w końcu znalazłaś ;)? Zawsze można użyć czarnego , cienkiego brystolu

      Usuń
  28. Ja co roku obiecuje sobie pakować w szary lub biały papier a potem gdy szukam na ostatnią chwilę nic nie mogę znaleźć i znów kończę na owijaniu w kolorowy w bombki lub choinki, ehh.
    może za rok.
    Kochana życzć ci zdrowych, smacznych i cudnych Świąt.pzdr świątecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi u n też często tak bywa, ale w tym roku chyba cud się zdarzył :D Dziękuje ;)

      Usuń
  29. Tak pięknie zapakowane prezenty mogłabym dostawać przez cały rok ;)Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    https://mojepasje2016.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialne pomysły! To zaskakujące, jak za pomocą prostych akcesoriów można uzyskać tak zdumiewiające efekty :) Świetna alternatywa dla torebek ze sklepu :) Zainspirowana powyższymi pomysłami ruszam do boju - prezenty, szykujcie się - pięknie was zapakuję! :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)