środa, 2 grudnia 2015

Ekologiczne ozdoby świąteczne



Kolejne kroki do oswojenia się z nadejściem zimy i świąt ( choć z oknem już zima :) ). Tym razem mam dla was dekoracje świąteczne, ale starałam się być nowoczesna i wyszukać tylko tych ekologicznych. Takie ozdoby przyniesione prosto z dworu i przerobione pod nasze idee są darmowe (tudzież tańsze), mogą wyglądać dokładnie tak jak chcemy i jeśli będzie taka potrzeba nie będzie nam tak szkoda ich wyrzucić jak np bombkę za 80zł.
    Zdecydowanie przeważają ozdoby drzewiaste, czy iglaste. Przykładowo mamy świecznik z pnia, gwiazdkę z gałęzi czy nawet same ozdobne drzewka. Przyprawy są również świetnym pomysłem, ponieważ mogą nam pięknie pachnieć przez okres świąt i ozdabiać.









Źródła zdjęć:  1 \ 2  \ 3 \ 4 \ 5 \ 6 \ 7 \ 8 \ 9 \ 10 \ 11 \ 12 \ 1314


  Chciałabym wam pokazać moje 2 ekologiczne oraz tegoroczne, pierwsze ozdoby świąteczne, ale niestety pierwsza nie wyszła w ogóle ;( . Były nią ozdobne szyszki, które wybierałam środkiem wybielającym. Za to udało mi się zrobić ozdobną mini, eko choineczkę :) :



 Dodatkowe informacje:
Trawka z gąbki nie jest konieczna, nawet nie zawsze ją widać, zależy jak ułożymy gazety. Proponuję dociąć tak gazety aby było 5 kształtów po 3-4 gazety. Użyłam wykałaczki do szaszłyków, nożyczek do docięcia gazety, a nożyka do styroduru.













Nawet nasze kotki się zainteresowały! Teraz tylko trzeba będzie zagospodarować przestrzeń nad telewizorem, może na skarpety świąteczne ;) ?

29 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie naturalne, ekologiczne dekoracje. Śliczne inspiracje i Twoja choineczka także:)
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne inspiracje! I u mnie w tym roku nie zabraknie naturalnych ozdób :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że w tym roku natura górą :) U nas nie inaczej. Mam zamiar pół lasu do domu przyciągnąć w celach dekoracyjnych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, zdecydowanie ;) zazdroszczę u nas do lasu daleko

      Usuń
  4. Uwielbiam takie dekoracje :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę, że wpadłaś do mnie je oglądnąć :)

      Usuń
  5. Sympatyczne są ekologiczne ozdoby! Zachwyciły mnie ptaszki na gałązce w oknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty zawsze coś upatrzysz :) nawet ich nie zauważyłam :)

      Usuń
  6. Ja właśnie się ostatnio jaram drewnianymi choinkami - już jedną wyczaiłam taką z litego drewna i półkami. Ale moża sobie też samemu zrobić - jak właśnie widzę :) świetny pomysł! bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że tak, polecam elementy drewniane z Praktikera, dosyć tanie są, a bardzo duży wybór ;)

      Usuń
  7. Ja się zakochałam w drenianych choinkach. Twoja z papieru jest całkiem ciekawa. Tak też można :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne dekoracje :) Uwielbiam takie naturalne, rustykalne ozdoby, zawsze takie były obecne w moim domu. W tym roku będzie całkowita odmiana.... zapragnęłam w końcu czegoś innego.... będzie glamour ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow, będzie elegancko i kobieco ;) każda zmiana jest dobra ;)

      Usuń
  9. Stawiam w nadchodzące święta na naturalne dekoracje :)
    Inspiracje i pomysły mnie urzekły!
    Pozdrawiam serdecznie :) Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że coś się spodobało :) naturalne są tanie i na prawdę przyjemne, czasem nawet lepsze ;)

      Usuń
  10. Wszystke inspiracje, które pokazałaś są tak bardzo "moje"... tylko takie dekoracje chcę, inne już dawno straciły dla mnie urok i sens... ;)
    Miłego wieczoru!
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę ;) widzę, że zwolenników jest coraz więcej :)

      Usuń
  11. Śliczne inspiracje, ja będę miała trochę natury i trochę sztuczności w te święta.Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dokładnie tak jak u nas :) wszystkiego po trochu :)

      Usuń
  12. Świetne pomysły na ozdoby świąteczne, choć.... najbardziej podobają mi się ozdoby futerkowe - te prawdziwe kocie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi, czyżbyś miała na myśli moich dwóch modeli :D?

      Usuń
  13. Dziękuję za życzenia mikołajkowe.. Świetne inspiracje, bo u mnie też królują naturalne ozdoby :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie ozdoby lubię najbardziej;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A na drewnianych krążkach to jak wzorek zrobić? Pisany?

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)