sobota, 12 grudnia 2015

DIY - Bombki z materiału


    A teraz przyznawać się, która z was nigdy w życiu nie zrobiła sama przynajmniej jednej bombki choinkowej? Nawet jeśli nie niedawno to na pewno w dzieciństwie. Właściwie te dziecięce mają największy sentyment i pewnie masę wspomnień.
   Niedługo święta, a z tego co widzę po blogach wielu z was macie już choinki i mieszkania przystrojone w duchu świąt. U nas dopiero zaczynają się przygotowania i powoli zbieramy dekoracje te na choinkę i te do wnętrz. Kilka inspiracji , które może was zaciekawią, a pod spodem niespodzianka ;)











Źródła zdjęć:

1 \ 2 \ 3 \ 4 \ 5 \ 6 \ 7 \ 8 \ 9 \ 10 \ 11121314 \ 15 \ 1617 \ 18

A teraz nasze DIY:

Potrzebujesz do zrobienia:
- serwetkę
- wstążkę
- szpilki
- nożyk introligatorski
- styropianową kulę




Kulę nacinamy  taki sposób, aby była przecięta na równa 4 poówki. Nacinamy na głębokość ok 1cm.



Docinamy serwetkę



Po kolei wpychamy serwetki w otwory, można sobie pomóc nożykiem.



Oplatamy wstążką, dla bezpieczeństwa na skrzyżowaniach najlepiej spiąć szpilką.



Na koniec robimy pętelkę :)





RADY: Zamiast serwetki można użyć materiału, im cieńsza wstążka tym lepiej, czasami przydadzą się też nożyczki :)



38 komentarzy:

  1. Sliczne bombki, na pewno będą oryginalnie zdobić choinkę :)
    Teraz będzie mnie trochę mniej na blogu ze względu na zmiany, które już zaszły w naszym życiu ;) Zapraszam na mój dzisiejszy wpis (blog podróżniczy):)
    Pozdrawiam serdecznie! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z chęcią wpadnę ;) powodzenia ;) i czeka na kolejne zdjęcia ;)

      Usuń
  2. Super bombeczki!Podobają mi się takie w sweterkach :-) Może na przyszłe święta takie zrobię?Dzięki za instrukcję :-) Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zrobisz takie w sweterkach koniecznie daj znać, wpadnę po instrukcję ;)

      Usuń
  3. Ja nie zrobiłam żadnej... Muszę to koniecznie nadrobić, ale już nie w tym roku ;)
    Piękne inspiracje pokazałaś :) Wełniane i z warkoczem mnie urzekły! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milutkie ;) ja tak mówię co roku i w tym roku mi się wreszcie udało :)

      Usuń
  4. Zrobiłam kilka, ale z materiału żadnej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My będziemy jeszcze próbować tym roku z szyfonu :)

      Usuń
  5. Those balls look so cute!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/12/stitch.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładne te Twoje bombeczki:)
    miłego weekendu kochana

    OdpowiedzUsuń
  7. Super inspiracje, każdy może stworzyć takie bombki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, nic trudnego i świetna ozdoba ;)

      Usuń
  8. No pewnie, że robiłam i to nie raz :) Nawet haftowane. Ręcznie robione ozdoby są najpiękniejsze. I niedługo się nimi u siebie pochwalę, więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow, zawsze chciałam się nauczyć robić haftowane ;) są cudne!

      Usuń
  9. Ozdoby choinkowe robiłam ale bombki nigdy... Muszę przyznać że zainspirowałaś mnie tym swoim wykonaniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne bombeczki :) bardzo oryginalne :) ja w tym roku narwalam sie na strojenie choinki tylko i wylacznie rekodzielem, narazie odzie mi to sprawnie kroluja bombki akrylowe :) i decoupage :) pozdrowionka i zapraszam rowniez do mnie :) elwira-art

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, z chęcią zobaczę twoje cudeńka :)

      Usuń
  11. Piękne bombeczki. Zainspirowałaś mnie lecę jutro do empiku po styropianowe kule. Dziękuję kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  12. such a nice DIY. Thanks for sharing.
    bss
    New post: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2015/12/natura-bisse-infusion-ritual.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pięknie wyglądają! Może też się zmobilizuję, żeby w tym roku przygotować samodzielnie jakieś ozdoby:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre propozycje nie zajmą ci więcej niż pół godziny, więc warto :)

      Usuń
  14. Oooo uroczo! :) Ja się poddałam :D kupiłam, aby stworzyć swoje własne trzy i nie powiesiłam żadnej. Nie jestem z nich zadowolona. Może w przyszłym roku będę bardziej kreatywna i twórcza :D

    OdpowiedzUsuń
  15. też myślałam w tym roku o takiej materiałowej bombce, ale jakoś się nie odważyłam, fajna inspiracja, pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie ręcznie wykonane ozdoby. Wyglądają pięknie!:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne bombki Ci się udały. Bardzo ciekawy pomysł z wykorzystaniem bombki styropianowej, serwetki i taśmy( taśma też extra, u nas są tylko sznurki w takim kolorze) Mnóstwo fajnych inspiracji .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie trochę żałuję, że wybrałam takie szerokie te taśmy, innym razem wybiore ozdobne sznurki :)

      Usuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)