sobota, 28 listopada 2015

Najpiękniejsze zimowe pledy i poduszki. Gdzie je znajdziemy?

 No i przyszedł ten czas, nawet u nas, kiedy to trzeba robić zapasy (nie tylko jedzeniowe) na mroźne dni, ta by móc jak najwięcej wygrzewać się w domkach. Pomyślałam, że możemy zacząć od wybrania dobrego, ciepłego koca i ślicznej milutkiej poduchy.
  Wybrałam dla was kilka inspiracji we wnętrzach ( tak byście mogli się rozmarzyć o wygrzewaniu z herbatką\ winkiem\ kawką pod ciepłym kocykiem i leniuchowaniu) oraz propozycji pledów i poduch z różnych sklepów. Osobiście wybrałam już taki zestaw, który zamówiłam i czekam na niego z niecierpliwością. Już nie mogę się doczekać sobotnich wieczorów wypełnionych ciepłem domowego ogniska, bliskimi osobami i ... piękną choinką ( ale ciii tez temat później :) ). Zapraszam.






Źródła powyższych zdjęć: 1 \ 2 \ 3 \ 4 \ 5 \ 6 \ 7 \ 8 \ 9 \ 10


    A teraz na rozgrzanie atmosfery ciepłe zakupy! ;) :


 Grube poduchy:

1. Wełniana Bloomingville
2. Minky Belle Petite
3. Shaggy
4. Włochacz
5. Wełniana Nexterio


Poduchy świąteczne:








1. Dekoria
2. Little dreams
3. Lotari
4. H&M Home
5. Lotari

Grube pledy:

1. Home & You
2. Ikea
3. Ikea
4. Decus Home
5. SfMeble
6. Fabryka Form
7. H&M Home

Świąteczne pledy:


1. Decus Home
2. Heine
3. Milli Home
4. Home & You
5. For Home
6. For Home





Pozostałe:
1. Poduszkowcy
2. H&M Home
3. H&M Home
4. Domarex
5. Moon Linen
6. For Home

21 komentarzy:

  1. Sama nie wiem. Żakardowy koc chyba najfajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) ciesze się, że któryś przypadł do gustu :)

      Usuń
    2. Choć na każdym zawiesiłam dłużej oko, to jednak żakardowy wygrywa ;)

      Usuń
  2. Ach jakie cudne propozycje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne są poduchy w pokrowcach robionych na drutach. Koniecznie w pastelach ze wzorem w warkocze! A kocyk wełniany- obowiązkowo w kratę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz ;) każdy z nas ma swoje ulubione ;)

      Usuń
  4. Strasznie lubię niedbale rzucony pled, który stanowi dekorację wnętrza i jest też praktycznym akcentem, który można wykorzystać kiedy zachodzi potrzeba. Sama mam pledy u siebie i sprawdzają się fantastycznie. Do tego milusie podusie i wnętrze nabiera przytulnego looku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi znam to, u nas jest dokładnie tak samo, chociaż mąż zawsze układa go ładnie, bo myśli, ze to tak ma być a on go rozwalił ;p

      Usuń
  5. Przepiękne te koce. Chcę wszystkie! ;) Uwielbiam narzuty, koce, poduszki, wszystko na czym można się położyć i otulić, zwłaszcza jesienią i zimą. Straszny ze mnie zmarzluch :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak szukałam tez miałam takie wrażenie, że wszystkie bym wzięła ;)

      Usuń
  6. Kocham pledy i koce, mogłabym mieć ich tysiące :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to się rozmarzyłam... Większość z tych propozycji bym chciała:) ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne! Chyba mam pomysł na prezenty na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kocyk to nie rzecz, kocyk to przyjaciel :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pledy. Szczególnie podoba mi się nr 2 zimowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ekstra :) każdy wybrał coś dla siebie ;)

      Usuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)