środa, 11 listopada 2015

Awokado w kokilkach

 Zostało mi 1 awokado... hym co by z nim zrobić? Zapewne trochę pokombinować jak zwykle. Tym razem zrobiłam awokado z pomidorem, cebulą i jajkiem zapiekane w mikrofali z serem.
 Składniki jak na zdjęciu poniżej + ser. Chodziarz następnym razem z chęcią dodam też ogórka, oliwki i więcej pomidora. Pokroiłam awokado ( bez skórki), cebulę i pomidora w kosteczkę, wymieszałam i włożyłam do kokilek. ( przepis na 2 kokilki) Na to rozbiłam po jaju i włożyłam do mikrofali na opcję grilowania na 3 minuty. Następnie posypałam serem , tu polecam mozzarellę i ponownie wstawiłam do mikrofali, ale tym razem na 40sekund na zwykłe podgrzewanie, tak by ser się lekko roztopił, a nie przysmażył. Koniec :) Szybkie, proste, a smaczne i zdrowe ;)








10 komentarzy:

  1. Smakowicie u Ciebie. Też mam takie kokilki.Kupiłam je niedawno z przeznaczeniem na gorące desery. A u Ciebie tymczasem zapiekana przekąska. Oj dobry pomysł- ściągam ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja też, kupiłam w Pepco ;) smacznego :)

      Usuń
  2. Pycha musi być tak podane awokado:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm wygląda pysznie. Nie jadłam tak podanego awokado - aż jestem ciekawa smaku...

    OdpowiedzUsuń
  4. niegdy nie jadłam :-) coś nowego

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Nikola:)
    Wyobraź sobie, że Babcia widzi teraz wszystko z innej perspektywy, ale jest wciąż żywa, tylko w wymiarze, którego my nie potrafimy dostrzec. Sama zadecyduje, kiedy ruszyć w dalszą drogę, bo życie nie składa się tylko z kilku wymiarów...jest ich więcej niż kilkadziesiąt!!! Myślę nawet, że nie warte jest trzymanie żalami i smutkiem tej Duszy, która już podjęłą decyzję że wydostaje się z tego ciała fizycznego..z szaczunkiem dla Babci - pozwól Jej na tą Podróż:) i ciesz się, że miałaś możliwość poznać Ją na tym planie Życia:) ..i pewnie się kiedyś spotkacie i sobie powspominacie, jak to było na Ziemi:))
    Posyłam wiele zrozumienia i jeszcze więcej optymistycznego podejścia do tej jakby nie było niecodziennej sytuacji:***

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)