wtorek, 6 października 2015

Zamiast zagłówka ozdobne płótna.

Męczyła mnie pusta ściana nad łóżkiem. Mamy pełno obrazków, lustro mi się nie podoba, a zagłówek ciężko zmontować z kanapą, która służy za łóżko :). Miałam kilka obrazów, które malowałam na początku studiów, obecnie mi nigdzie nie pasują, ale żal było wyrzucić, więc wyczarowałam z nich takie cudo :).
Początkowo pomalowałam płótna białą farbą - 2 warstwy, a na jednej nawet 3. Wybrałam 3 kształty, które wyrysowałam na brystolu i wycięłam, posłużyły mi jako szablony. Kiedy płótna wyschły po wewnętrznej stronie wrysowałam szablony. Ostrożnie wycięłam nożykiem precyzyjnym i zawiesiłam :) TA dam... nic prostszego, ale przyznam roboty było :)














P.s. wybaczcie, stała tam szafka, więc ściana jest do odmalowania :) za tydzień zaczynamy malowanie :)

38 komentarzy:

  1. Ale fajny pomysł , świetnie to wygląda :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe rozwiązanie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo pracy, ale efekt super. Najbardziej podoba mi się ten u góry po lewej. Widać, że włożyłaś w to sporo pracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie motywy przypominające arabeski. Bardzo fajny efekt! Kiedyś w szkole( studium, to typ 3 letniej pomaturalnej, coś a'la licencjat) uczęszczałam na kółko malarskie, Powstała wtedy jakaś martwa natura, nienadzwyczajna chyba,ale została w szkole. Popatrzyłam na Twoje obrazy i sobie o tym przypomniałam...Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego malowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś bardzo kreatywna, Rozgoszczę się u Ciebie i będę podglądać dalsze poczynania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) uwielbiam robić takie rzeczy, chyba że zapuka leń to nie ruszę się nawet po herbatę ;p

      Usuń
  6. Prawdziwy oryginał...:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie się prezentuje:) I że płótno się nie popruło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że przez ilość warstw farby pod spodem :)

      Usuń
  8. Ciekawie się prezentuje:) I że płótno się nie popruło...

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny efekt :)
    Brawo :)
    Pozdrowienia jesienne zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostateczny efekt robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo wstawię efekt na gipsowej ścianie :)

      Usuń
  11. Pomysłowo, nawet bardzo :) Podobają mi się Twoje pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super rozwiązania. Bardzo ładnie to wygląda:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaletą takiej dekoracji jest fakt, że można ją niewielkim nakładem pracy zawsze przerobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ostatnio nawet zastanawiałam się jak :)

      Usuń
  14. bardzo fajny pomysł! kreatywny! Jeszcze takiego nie widziałam na innych blogach :) ja mam lustro za swoim łóżkiem, optycznie powiększyło mi trochę moją małą sypialnię.
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie: www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda powieksza, ale ja zawsze sie bałam, że na mnie spadnie ;p

      Usuń
  15. Wow! Super! Myślałam, że zwyczajnie namalujesz ten wzór, a tu taki myk :)))) Ślicznie to wygląda :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba nawet wycina się łatwiej ni maluje ;)

      Usuń
  16. No no .. bardzo fajnie to wygląda - nie wpadłabym na ten pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam szczerze, że wpadłam na niego niechcąco ;)

      Usuń
  17. no no bardzo ciekawe rozwiązanie:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł bo z czasem można niewielkim nakładem sił zmienić aranżację :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chyba zrobię coś takiego na prezent dla żony :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)