czwartek, 22 października 2015

Szafka nocna ze skrzynki

   Jak tanim kosztem zrobić coś z niczego? Czasami wydajemy duże pieniądze, a wystarczy zwykły pomysł, który może nam bardziej przypaść do gustu niż drogi mebel.
   Wiem, że ostatnio zrobiło się więcej zwolenników skrzynek w mieszkaniu, co nie znaczy, że każdy nim jest. Razem z mężem na szczęście jesteśmy, co pozwoliło nam na projekt darmowej półki nocnej ze skrzyni po jabłkach. Wystarczyło wyszlifować, powbijać wystające (lub zamienić na nowe) gwoździe i postawić. Nawet nie chcieliśmy malować, żeby nie zrobiło się w sypialni za nudno, gdyż reszta mebli jest biała.  Niby nic, a oczy cieszy :)!












20 komentarzy:

  1. Rewelacja! Uwielbiam takie pomysły i kocham drewniane skrzynie! Jest super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Meble ze skrzyni i palet to jest to:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paleta też już u nas była, niestety już ją przerobiłam :)

      Usuń
  3. Skrzynka, skrzynką ale mnie i tak najbardziej podoba się pomysł BEFORE :) trzeba sobie radzić! I wystarczy tylko chcieć. Skrzynka naturalnie to klasyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubiła moje pudełka z ikei ale chyba już mi się znudziły :)

      Usuń
  4. Skrzynki uwielbiam i uwielbiać będę:) Sprawdzają się w tak wielu aranżacjach:) Ja ze swoich zrobiłam szafkę pod umywalkę w toalecie i wszycy są zawsze zaskoczeni faktem, że to tak fajnie wygląda:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, niby nic, każdy podchodzi sceptycznie, ale jak już zobaczy efekt, zawsze jej wow ;D

      Usuń
  5. Jestem ZA takimi pomysłami! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę jaki pomysł! :))) Super!
    I widzę, że lubicie gry :) Nasi znajomi mają mnóstwo, jak się spotykamy w większym gronie to gramy i jest duuużo frajdy ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, mamy całiem spora kolekcję, która ciągle się powiększa, świetna zabawa i w małym i dużym gronie znajomych ;)

      Usuń
  7. Podobne stare z 2 skrzynki mam odłożone w piwnicy , są cudowne same w sobie :D a u Ciebie w wydaniu stolika nocnego .... świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) stoi sobie tylko, a tak cieszy oko

      Usuń
  8. Świetny pomysł ze skrzynką. Pięknei wyglada.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł i super efekt! :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło ślicznie, koniecznie dołącz do akcji #babskirefreszing, szczegóły u mnie na blogu:) I dziękuję za zaproszenie do Twojego Pastelowego Domku, miło Cię poznać! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dwie na balkonie i zabrać za nie się nie mogę, tzn za przetarcie papierem. Bolą mnie ręce na samą myśl o tym ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)