poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Przybornik DIY GEOBALL


 Jeśli już jesteśmy w temacie organizacji / porządków pomyślałam, że nie tylko mnie, ale może i wam przyda się przybornik na "potrzebne pierdółki".
Bardzo prosty do przygotowania, a można go przeznaczyć na co tylko chcecie, szczególnie, że można go wykonać z niesamowicie dużej ilości materiałów. Mnie się idealnie przydały na mini spinacze, mazaki i karteczki do oznaczeń. 2 wykonałam z filcu i 1 z tektury. Kilka niezamieszczonych już na zdjęciach wykonałam z folii, papieru kolorowego i cienkiego plastiku. Proponuję klej Magik, ponieważ skleił mi przyborników z każdego z tych materiałów bez problemu. Szablon może być wykorzystany do przyborników, ale nie tylko, pamiętacie moją lampę? Znajdziecie ją TU . Poniżej instrukcja ;)












34 komentarze:

  1. Bardzo fajny pomysl, takich pojemnikow nigdy dosc w domu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaardzo mi się podobają! Ja za geometrią wprost przepadam :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy tylko mnie, ale geometria kojarzy się z nowoczesnością

      Usuń
  3. Fajne te pojemniki ale już słyszę przekleństwa wydobywające się z moich ust jak będę to składać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi też tak myślałam, ale na prawdę okazało się to być bardzo proste

      Usuń
  4. Bardzo pomysłowe, ale atpię, ze udałoby mi się stworzyć takie cuda ;))))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę, nie ma w tym wielkiej filozofii, wystarczy zrysować szablon, a potem już z górki :)

      Usuń
  5. Wspaniałe, dużo czasu ci to zajęło ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W Twoim wykonaniu wygląda to pięknie. Ale w mojej głowie wciąż figuruje to jako geometryczny koszmar, kiedy w podstawówce lepiliśmy bryły. Nigdy nic mi nie wychodziło;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny pomysł :) i nie wygląda na trudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Proste wykonanie, trzeba tylko postarać się o ładnie wyglądający materiał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tru, niestety z filcem się ciężko pracuje

      Usuń
  9. Niby takie proste a jakie przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Chyba mam pomysł co zrobię w weekend - ale zdecydowanie jak dla mnie wygrywa opcja z tekturą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej wygląda i najwygodniej się robi :)

      Usuń
  11. Bardzo fajnie to wygląda. Zdecydowanie na tak!:-) Ale rzeczywiście wydaje mi się, że składanie mogłoby mnie przerosnąć:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chcę co najmniej jeden na biurko, jeden do sypialni i jeden w kuchni. ZAWSZE znajdzie się coś, co trzeba do niego wrzucić - drobne, chusteczki, długopisy...

    OdpowiedzUsuń
  13. Robiłam z dzieciakami, bardzo fajna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze ciekawe pomysły:) Przyda się :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne i pomysłowe rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przydałyby mi się kilka takich do uporządkowania wszystkich rzeczy na biurku.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)