wtorek, 14 lipca 2015

Projekt sypialni - fuksja

    Tym razem chcę wam się pochwalić moim pierwszym projektem wnętrza wykonanym dla konkretnego klienta. Zapraszam!


 Zaprojektowałam sypialnię o rozmiarze 16m2 w mieszkaniu o powierzchni 77m2. Klientka jest żoną oraz matką 2ki dzieci. Sypialnia posiada własną łazienkę oraz 1 podwójne duże okno. Właścicielce zależało na dużym łóżku oraz wielkiej szafie. Początkowo myślałyśmy o tym, aby łazienkę przerobić na garderobę, ale doszłyśmy do wniosku, ze nic nie jest tak dobre jak długa kąpiel we własnej wannie, bez jęków dzieci typu "mamo wyjdź, chcę siku" :). Drewno, biel, beż oraz fuksja.  Szafa robiona pod zamówienie. Drzwi do salonu oraz sypialni są przesuwne. Większość dodatków możecie znaleźć w sklepie Eurofirany, Ikea oraz kilka zostało zakupionych na allegro. Tapeta wykonana pod mój prywatny projekt. Niedługo pokażę wam projekt łazienki do owej sypialni oraz realizację tych pomieszczeń :)

 
















27 komentarzy:

  1. Piękna! Gratuluję! Fuksja jest takim dominującym akcentem i wygląda świetnie, jak zresztą cała sypialnia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, niedługo kontynuacja, ale tym razem łazienka ;)

      Usuń
  2. Piękna sypialnia, fuksja mnie od jakiegoś już czasu oczarowała :)
    Szkoda tylko, że ten znak wodny na zdjęciach tak bardzo je zasłania i trzeba mocno się przyglądać, żeby dostrzec wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety muszę, ponieważ już raz mój projekt został skradziony, niedługo założę stronę, gdzie będzie można dokałdnie oglądać bez znaków :)

      Usuń
  3. Hohoho, gratuluję projektu, ale i odważniejszego koloru w sypialni :)
    Ja co prawda preferowałabym biele lub beże, ale to wtedy będę wiedziała do kogo sie zgłosić ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie :) kolor był wyborem klientki, a mnie błękity

      Usuń
  4. Piękna sypialnia, świetna baza pod wiele innych dodatków! Podoba mi się taki wyrazisty kobiecy kolor na łóżku, ale jeśli się już znudzi można zawsze kupić inną pościel. Podoba mi się Twój projekt tapety - delikatny wzór! Gratuluję projektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) to prawda, kilka dodatków i bedzie całkowicie inna

      Usuń
  5. Gratulacje, świetny projekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super to wygląda. Odważny kolor z pazurem - to lubię:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wszystko skomponowane, podoba mi sie, że na wizualizacji dbasz o każdy detal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam ze szczegółami, ponieważ wszystkie można samemu dobrać i zamówić dokładnie te same przez internet

      Usuń
  8. Świetnie wygląda taka sypialnia ze zdecydowanymi kolorami!

    OdpowiedzUsuń
  9. I pomyśleć, że tak długo nie doceniałam potencjału fuksji. Tutak kolor prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ja również nie jestem fanka, ale projekt mnie usatysfakcjonuje

      Usuń
  10. O tym, że fuksja jest pięknym, ale trudnym kolorem przekonałam się na własnej skórze. Mamy białą sypialnię z jedną ścianą w kolorze fuksji i muszę ją trochę stonować, żeby „nie biła po oczach” . Teraz widzę, że znacznie lepszym rozwiązaniem są mocne akcenty w dodatkach, a ściany w neutralnej i spokojniejszej tonacji. Projekt świetny (mam identyczną lampę w sypialni), wnętrze jest bezpretensjonalne i estetyczne. Pomysł na tapetę bardzo udany, wprowadza spokojny i błogi nastrój… Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję serdecznie, tak to prawda łatwiej zmienić dodatki i można ciągle coś innego mieć :)

      Usuń
  11. Bardzo ciekawa, przemyślana sypialnia - fuksja na pościeli zdecydowanie ożywia tutaj wnętrze, no i nie ukrywajmy - dodaje mu nutki pikanterii, która jeśli się znudzi będzie mogła być łatwo zamieniona inną pościelą:)
    Poza tym naprawdę przyjemne dla oka zestawienie kolorów,
    jestem ZA:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję, ciekawe wniknięcie w temat :)

      Usuń
  12. Uważam, że ta pościel jest idealna i zawsze można zmienić jej kolor na inny intensywny!
    Np. nigdy nie dałabym sobie takiego nadruku na szkle- http://www.druknaszkle.pl/ w takich kolorach. Na pewno wybrałabym coś stonowanego- co szybko mi się nie znudzi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niekoniecznie tylko nadruk na szkle idealnie się nada, ale i taka fototapeta np. z własnym zdjęciem :-)
    Widziałam takie realizacje na- http://produkcjafototapet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa aranżacja. Jeśli możemy coś podpowidzieć, doskonale sprawdziłyby się tam elementy szklane z nadrukiem. To taki element dekoracyjny, który potrafi zmienić wnętrze nie do poznania!

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)