czwartek, 2 kwietnia 2015

Wesołe święta D.I.Y Easter Pillow


Przede wszystkim zacznę od tego, że chcę Wam życzyć pięknych, spokojnych i pogodnych ( chodź ostatnio pogoda płata figle) świąt Wielkanocnych. Chciałabym, abyście wszyscy mogli cieszyć się miłością i ciepłem rodzinnym, a także pysznym świątecznym jadłem.
Jak wam idą przygotowania świąteczne? Wszyscy pytają o to, ale mają głównie na myśli jedzenie, a co z wnętrzem? My w tym roku spędzamy święta na Mazurach w rodzinnych stronach narzeczonego, więc nie musimy przywiązywać dużej wagi do wnętrz, ale chciałam zostawić chociaż jeden mały dodatek w postaci poduchy.

Z czym się kojarzą święta? Moja pierwsza myśl - zajączki! No i tak powstał projekt świątecznej poduchy. Udało mi się dostać poszewkę w JYSK-u za 2 zł! Narysowałam ołówkiem wzór, nałożyłam na bębenek i wyszyłam kolorowe zajączki oraz napis. 




  





Ach i jeszcze raz Wesołych Świąt! :)


18 komentarzy:

  1. Spokojnych i ciepłych Świąt,oraz Mokrego Dyngusa:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł na świąteczną poduchę :)
    Wesołych Świąt dla ciebie i twoich bliskich,upływających w zdrowiu i radości !

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodka poducha:) Życzę Tobie i Twojej rodzinie spokojnych i radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma to jak ręczna robota!
    Wszystkiego najlepszego na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka poducha ..Zdrowych i Wesołych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tobie i Twojemu narzeczonemu życzę również spokojnych i radosnych Świąt Wielkanocnych! :))))

    OdpowiedzUsuń

  7. Radosnych Świąt :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję i Tobie również życzę udanych, rodzinnych Świąt :)
    Super podusia :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wesołego Alleluja! Troszeczkę spóźnione życzenia bo na święta starałam się nie wchodzić za dużo na komputer :) Dziękuję również za życzenia na moim blogu :) mam nadzieję że święta się udały a poniedziałek był mokry :)
    Oczywiście pozdrawiam serdecznie i zapraszam na nowy wpis :) Do zobaczenia!

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję :)